Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2010, 20:18
Girl-Lara
Girl-Lara is offline
nou ik twijfelde als ik dit wel moest posten maar ik doe het toch,

vandaag na school (sportdag) vroeg een jongen uit me klas zo als ik nog even met hem mee naar huis toe gaan,
aangezien ik geen zin had maar mijn eigen huis te gaan ( weer andere redenen niet heel erg) ging ik maar met hem mee ik had geen flouw idee wat hij wou doen

nou ik kwam bij hem thuis en hij bood me wat te drinken aan nou okey
was een beetje voor de tv en we zaten voor de rest wat te praten over alles en niks
maar toen ging die tegen me aan hangen dat vond ik weer niet zo prettig en hij ging ook zo me armen om me heen leggen
ik zij er niks van maar voelde me heel ongemakelijk en probeerde beetje weg te schuifen
hij bleef gewoon aan me hangen
toen zij ik dat ik het niet prettig vond wat die deed hij zeuren enzo ! en hij werd gewoon kwaad echt dom
ik zij dat ik weg ging doet die nog dommer
nou ik gewoon weg gaan maar nu ben ik bang dat het morgen nog al ongemakelijk word in de klas en dat die miss wat door gaat lullen wat niet waar is op msn en op school ensow

iemand tips wat ik morgen tegen hem kan zeggen?

DUS BEETJE SNEL PLEASEE

(ja ik heb het topic hier maar gepost wist niet waar anders)

xxx lara

Laatst gewijzigd op 29-06-2010 om 20:24.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-06-2010, 20:47
Girl-Lara
Girl-Lara is offline
kan iemand me pleassssse helpen ! ik ga nu douchen als ik terug kom hoop ik op reacties xxx
Oud 29-06-2010, 20:53
Verwijderd
Nou het is iig duidelijk dat je niet zomaar met iemand naar huis moet gaan.

Ik hoop voor je dat hij niets gaat zeggen, maar ik vrees ervvoor, zeker als iemand je met hem mee heeft zien gaan. Ik zou hem zelf iig negeren. Duidelijk dat je zijn gedrag niet zag zitten.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 21:10
Girl-Lara
Girl-Lara is offline
nou ja ik zal hem negeren zien wat hij doet
maar ik zit nu al een jaar bij hem in de 2de klas ik had dit niet verw8 van hem
ik vond hem altijd wel aardig......
Oud 29-06-2010, 22:53
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
De eer aan jezelf houden en geen discussie met hem aangaan. Blijf bij 1 verhaal, dan kan niemand je wat maken. Laat je niet boos maken, want dan heeft hij schot in de roos.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 23:09
Girl-Lara
Girl-Lara is offline
Maar ik ga wel mooi doorvertellen wat hij heeft geflikt had die me maar "los" moeten laten :$ ik heb het meerdere xren gezecht
ja ik besef nu beetje dat het meer zijn eigen schuld is
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 23:11
Girl-Lara
Girl-Lara is offline
Ik hoop dat ik hem kan iriteren met morgen nog soort school en dan nog vervolg sportdag donderdag
had die maar niet zo moeten doen wat een eikel
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 23:25
Macrador
Macrador is offline
Ik zou hem niet gaan irriteren dan werk je hem nog erger tegen en kan je wraakacties verwachten. gewoon de waarheid vertellen
Oud 30-06-2010, 00:01
Girl-Lara
Girl-Lara is offline
Na ik ga ook de waarheid vertellen
ik vind al erg genoeg wat die deed :$ hij is 15 ik 13
hij is sterk ik niet
hij is thuis ik niet
ik kon der bang van worden :$

hij kan morgen zeker van zijn dat de hele school het weet maar ik zal niet overdrijfen ......
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 00:05
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Na ik ga ook de waarheid vertellen
ik vind al erg genoeg wat die deed :$ hij is 15 ik 13
hij is sterk ik niet
hij is thuis ik niet
ik kon der bang van worden :$

hij kan morgen zeker van zijn dat de hele school het weet maar ik zal niet overdrijfen ......
Dat is goed en terecht Het ging al richting seksuele intimidatie (of wat het is ik ben moe)
Oud 30-06-2010, 00:09
Girl-Lara
Girl-Lara is offline
En ik kan zoiso geen jongens "vertrouwen"
poste laatst me msn is er zon gast van deze site een jongen (ik zeg ze naam niet dat is sneu) hij was 20 we praten ff hij zit al beetje te slijmen ik ken hem niet eens zeg ik dat ik ga douchen zegt hij ik zou wel met jou willen douchen ECHT WTF 7 jaar leeftijds verschil

en toen zij die dat die me leuk vond ik zij ik wil je niet ontmoeten ff stil

zegt die ff later hoe lang ben je. Zeg ik 1.6nogwat meter
vraagt die hoe zwaar ben je
denk ik WTF gaat jou dat aan
vraag ik wrom wil je dat weten?
Zegtdie ja je bent wel heel mooi Miss zou je wel model kunnen worden kan ik foto's van je nemen
nou ik zie wel eens zulk soor films en die mensen die dan foto's gaan nemen zijn dan dikke kinderlokkers

Echt ik d8 geen een kinderloker :$

maar hij deed ook weer heel aardig en zij het niet allemaal zo direct daarom post ik zijn naam niet :0
want voor de rest was die gewn leuk maar ja......
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 00:12
Macrador
Macrador is offline
Je moet altijd oppassen met mensen die je niet kent
Oud 30-06-2010, 00:15
Girl-Lara
Girl-Lara is offline
Na maar echt wel erg in zon korte tijd:
iemand van deze site die 7 jaar ouder is en begint te slijmen
en iemand uit me klas die ik al 1 jaar ken... Nou hem kan ik terug pakken door te zeggen wat die Deet

dan hou ik het maar bij uitgaan en aleen wat in cafés met jongens slijmen :$ en gewn niet meegaan naar huis dan, dan krijg je dit ook niet :$ (niet dat ik ooit met een vreemde mee naar huis zou gaan maar hou gewn van stappen en wat dansen/schuren maar ook weer niet te veel
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 00:17
Girl-Lara
Girl-Lara is offline
Maar ja ook die ene jongen van 20 schatte me in als 17 ik lijk ook wat ouder dan 13 in echt maar meestal schatten ze me rond de 15soms16
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 00:20
Macrador
Macrador is offline
tja ikzelf denk niet dat ik iemand zou meenemen na 1 avond. Ik denk ook niet dat veel mensen van jou leeftijd dat doen Maar toch er lopen er altijd anderen tussen
Oud 30-06-2010, 00:28
Girl-Lara
Girl-Lara is offline
NEE echt niet ik Wil niet verder als wat slijmen SOMS als het echt een leuke jongen is en al hele avond met hem ben beetje zoenen maar ik zou nog nooit iemand met me mee naar huis nemen 3)
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 00:32
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
NEE echt niet ik Wil niet verder als wat slijmen SOMS als het echt een leuke jongen is en al hele avond met hem ben beetje zoenen maar ik zou nog nooit iemand met me mee naar huis nemen 3)
dat is ook normaal hoor. toch vind ik zo maar mensen gaan zoenen in een discotheek al ver die je iet kent ofc
Ofwel ben ik een pussy
Oud 30-06-2010, 00:38
Girl-Lara
Girl-Lara is offline
@macrador

neej hoor ik heb ook nog maar 2x gedaan maar dan zijn je jongens echt zo leuk ! En nja die oudere typen zoenen ook veel sneller :$

ik voel me ook ouder als 13 en zie er ook al meer volwassen uit maar 1 ding heb ik nog wel, ik ga niet zo met elke jongen zoenen :$
en ik zou zoiso nooit in me 1tje naar een discotheek/café gaan want ja ik neem altijd vriendinnen mee want ik ben dan wel echt ongeveer de jongste : $
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 00:48
Macrador
Macrador is offline
Nu snap ik het.
Oud 30-06-2010, 01:05
Girl-Lara
Girl-Lara is offline
@macrador
wat snapte je eerst niet dan?
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 01:10
Macrador
Macrador is offline
Gewoon dat hele uitgaan het leek even alsof jij met veel jongens zoende in discotheken. (maar dat was duidelijk een interpretatiefout)
Oud 30-06-2010, 01:29
Girl-Lara
Girl-Lara is offline
Ohh okej maar nee zo ben ik niet
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 14:41
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Internet zit vol met engerds die heel lief en aardig lijken maar die hebben dit vaker gedaan, die weten hoe ze jou hen aardig kunnen laten vinden. En dan zou je veel meer voor ze gaan doen dan normaal en voor je het weet sta je naakt voor de webcam terwijl zij zich afrukken. Je mag best gemeen zijn tegen jongens van internet als die aanstaltes maken je te versieren als je ze niet kent. Gewoon negeren, blokkeren, niet meer aan denken en vooral niet hun zin geven.
Oud 30-06-2010, 15:02
Rysair
Rysair is offline
Ga hem vooral niet irriteren, daar krijg je alleen maar problemen van! Wees eerlijk en praat gewoon met hem (laat hem het initiatief nemen).
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 15:26
Girl-Lara
Girl-Lara is offline
Citaat:
Internet zit vol met engerds die heel lief en aardig lijken maar die hebben dit vaker gedaan, die weten hoe ze jou hen aardig kunnen laten vinden. En dan zou je veel meer voor ze gaan doen dan normaal en voor je het weet sta je naakt voor de webcam terwijl zij zich afrukken. Je mag best gemeen zijn tegen jongens van internet als die aanstaltes maken je te versieren als je ze niet kent. Gewoon negeren, blokkeren, niet meer aan denken en vooral niet hun zin geven.
ik word er echt bang van dan er zulke mensen zijn
Oud 30-06-2010, 15:35
Cherry Springs
Ze zijn er altijd al geweest, hoor. En gelukkig heb je altijd nog zelf in de hand hoeveel ze van je gedaan krijgen. Als je denk dat contact met iemand die je nauwelijks kent kan lijden tot zaken die jij niet wil, bijvoorbeeld als ze per se willen weten hoe je eruit ziet of hoeveel je weegt en weet ik het, ik heb ook nog wel eens me op dubieuze chatboxen begeven en dan kwamen er wel eens mensen langs die een 'privégesprek' met je starten en vragen of je ook wel eens met de douchestraal op intieme plekjes gericht stond.
Ja, die mensen sporen niet, maar je leert ze er gauw genoeg uitplukken. Meisjes moeten daartegen gewapend zijn, en je moet vooral niet denken dat je per se aardig moet zijn tegen ze. Geen emailadres geven als dat niet nodig is en/of je dat niet wil, geen directe gegevens over jezelf geven, geen achternamen dus of adressen en je woonplaats ook in het midden laten.
Oud 30-06-2010, 15:58
Girl-Lara
Girl-Lara is offline
nou okay tnx voor tips

en ik heb over die jongen doorverteld over hele school iedereen dee dom tegen hem ^^
wat is dit weer een mooie dag
Oud 30-06-2010, 19:11
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Je moet echt goed oppassen voor dat soort mensen hoor.
Het slaat nergens op wat hij deed en zei. Gewoon meteen blokkeren als hij zulke dingen gaat zeggen en nooit meer mee praten.

Verde vind ik het ook wel een beetje overdreven wat je deed. Moet je hem nou zo hard terugpakken? Je kon toch ook gewoon tegen hem zeggen dat je het absoluut niet waardeerde? Om nou de hele school tegen hem op te zetten voor iets wat hij tegen jou heeft gedaan... dat vind ik nou weer een beetje teveel van het goede.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 19:15
Girl-Lara
Girl-Lara is offline
Citaat:
Je moet echt goed oppassen voor dat soort mensen hoor.
Het slaat nergens op wat hij deed en zei. Gewoon meteen blokkeren als hij zulke dingen gaat zeggen en nooit meer mee praten.

Verde vind ik het ook wel een beetje overdreven wat je deed. Moet je hem nou zo hard terugpakken? Je kon toch ook gewoon tegen hem zeggen dat je het absoluut niet waardeerde? Om nou de hele school tegen hem op te zetten voor iets wat hij tegen jou heeft gedaan... dat vind ik nou weer een beetje teveel van het goede.
ik niet ik zij dat ik het niet prettig vond dus eigen schuld
hij mag blij zijn dat ik niet zon type ben die overdrijft
Oud 30-06-2010, 20:14
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Verde vind ik het ook wel een beetje overdreven wat je deed.
Dit. Die jongen heeft waarschijnlijk erg spijt en heeft nu de (hele) school tegen zich. Lekker dan.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 20:22
Em.
Em. is offline
Ik zit me af te vragen of die jongen echt iets wilde wat niet zo goed is, of dat hij je gewoon leuk vindt en onzeker is en zichzelf wilde overbluffen. Het is niet goed van hem, wat hij gedaan heeft, maar hoe opzettelijk dat was en in hoeverre het gewoon onzekerheid of onschuld was, kan ik niet zeggen. Maar goed, leer ervan. En zet niet zomaar je msn openbaar op 'n forum, en blok mensen als ze te ver gaan. Je leert uiteindelijk wel ze eruit te pikken, maar pas 'n beetje op. (:
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 22:09
Girl-Lara
Girl-Lara is offline
Em.
Ach als ze dingen zeggen die ik niet prettig Find pech voor hun dan krijgen ze een block

en hopelijk zal ik leren ze er uit te pikken ja
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 23:59
Armoed
Armoed is offline
Meisje meisje meisje. Moet jij niet met barbiepoppen gaan spelen ofzo?

Hij ging tegen je aanhangen en begreep je hints niet (beetje wegschuiven). Toen zei je dat je dat niet wou en werd hij boos, wat ik me kan voorstellen alhoewel ik niet boos kan worden. Hij vindt je misschien leuk, denkt yes ze gaat mee naar huis en hij probeert iets en dan wijs je hem af. Dat recht heb je natuurlijk (alhoewel het raar is dat je met hem mee naar huis gaat dan...) en het kan zijn dat hij boos wordt. Sure, dat boos worden is ook niet de beste reactie, maar so it.

Vervolgens ga jij lekker op school rondbaggeren dat hij een rapist is oid en pleeg je eigenlijk sociale moord. Great job.
Oud 01-07-2010, 14:46
I C U
I C U is offline
En ze is er nog trots op ook.

Maar goed, geen handige actie van hem, sure, maar ik denk dat het best wat handiger opgelost had kunnen worden... De hele school tegen 'm opzetten is ook weer zo wat. Gelukkig voor hem dat dit soort dingen ook weer overwaaien.
Oud 03-07-2010, 10:13
Verwijderd
Ik ben het wel met Armoed eens, maar dat hij boos werd is echt fout van hem. Nu je de school tegen hem hebt opgezet heb je hem eigenlijk wat te hard teruggepakt, maar de jongens weten nu wel dat ze niet zomaar iets moeten doen bij jou.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2010, 11:43
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Hele school tegen hem opzetten? Wie luistert er nou naar een 13 jarig kind die niet eens zei en vind kan schrijven. Zo erg is het allemaal niet voor die knul, na de vakantie hoort hij er niets van, hij weet iig dat hij subtieler moet zijn en naar andere meisjes moet kijken.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2010, 12:37
Megan Cleo
Megan Cleo is offline
Citaat:
nou okay tnx voor tips

en ik heb over die jongen doorverteld over hele school iedereen dee dom tegen hem ^^
wat is dit weer een mooie dag
jezus, wat overdreven. arme jongen.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 10:57
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Als hij er een big deal van wil maken heb jij hem afgewezen. Als hij er geen big deal van maakt is alles prima. Maak je er niet zo'n zorgen over.
Oud 04-07-2010, 20:14
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
jezus, wat overdreven. arme jongen.
Idd.
Ik weet eigelijk niet wat ik hier nou van vinden moet.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 21:21
Cherry Springs
Long story short: Ik denk niet dat letterlijk 'de hele school' stom tegen hem doet nu, hooguit enkelen, maar privé-zaken als deze moet je gewoon tussen de betrokkenen houden, omdat ze anders gierend uit de klauwen kunnen lopen, je er niks mee opschiet en het vooral aandachttrekkerij van jouw kant is.

Short story long: Nouja, de hele school... Weet wie het zegt he. Een dertien jarig meisje dat in haar kringen een verhaal vertelt. Wie weet hoeveel mensen uberhaubt naar de meisje luisteren, waarschijnlijk zijn het maar een paar mensen die het kunnen schelen wat die jongen uitvoert met dat meisje. En dat zullen dan directe vriendinnen van TS zijn of jongens met een crush op haar ofzo.

Desalniettemin, girl-lara, is het echt een stomme actie om de buitenwereld te betrekken bij zoiets, aangezien het hen absoluut niet aangaat, jij er niets mee opschiet, geen eer wint of wat van ook, je maakt alleen maar dat die jongen door andere mensen vernederd wordt om iets wat hij alleen jou heeft aangedaan. Je moet leren je problemen voor jezelf op te lossen met alleen de betrokkenen en niet publiekelijk maken wat tussen jou en een ander gebeurt, dat is puur aandachtzoekerij voor jezelf en deels zinloos en buitenproportioneel wraak op hem willen nemen. Je weet vast wel hoe dat soort dingen zichzelf opblazen. Als het verhaal eerst is dat hij zijn arm om je heen legde dan wordt dat dat hij tegen je aan ging liggen, je ongewild zoende, tongzoende, aan je borsten zat en voor je het weet denkt de hele 13jarige, goedgelovige schoolgemeenschap dat hij een of andere verkrachter is.

Als je een probleem tussen jou en een ander openbaar maakt en aan iedereen doorvertelt, geef je het uit handen, je voert het aan een soort sensatiebelust beest, jouw middelbare school. Het gaat zijn eigen leven leiden, vergroot zichzelf en als je er later spijt van krijgt kun je het helemaal niet terugnemen. Het gaat de rest van de wereld niks aan wat hij in een privé-omgeving met jou heeft gedaan, dus het is echt heel overdreven om hem bij de hele school zwart te maken terwijl hij jou alleen maar leuk vindt en jij dat niet op prijs stelt.
Oud 05-07-2010, 23:37
cenerentola
cenerentola is offline
Opdringerige mensen moet je gewoon uit de weg gaan. Gewoon negeren en laat je niet manipuleren of intimideren door zo;n snotneus.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2010, 16:23
Ducky-men
Ducky-men is offline
Negeer die gast, als hij je uitdaagt of uitscheld niet antwoorden tot je hem terug kan pakken op iets wat hij zelf gezegt heeft, waardoor hij zichzelf tegenspreekt of zo, geen enkel meisje zal hem nog willen hebben en ja de jongens gaan niet meer zo snel met hem omgaan want hij is een ******* player!

Dus ja gewoon negeren
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten