Advertentie | |
|
![]() |
|
En ik kan zoiso geen jongens "vertrouwen"
poste laatst me msn is er zon gast van deze site een jongen (ik zeg ze naam niet dat is sneu) hij was 20 we praten ff hij zit al beetje te slijmen ik ken hem niet eens zeg ik dat ik ga douchen zegt hij ik zou wel met jou willen douchen ECHT WTF 7 jaar leeftijds verschil en toen zij die dat die me leuk vond ik zij ik wil je niet ontmoeten ff stil zegt die ff later hoe lang ben je. Zeg ik 1.6nogwat meter vraagt die hoe zwaar ben je denk ik WTF gaat jou dat aan vraag ik wrom wil je dat weten? Zegtdie ja je bent wel heel mooi Miss zou je wel model kunnen worden kan ik foto's van je nemen nou ik zie wel eens zulk soor films en die mensen die dan foto's gaan nemen zijn dan dikke kinderlokkers Echt ik d8 geen een kinderloker :$ maar hij deed ook weer heel aardig en zij het niet allemaal zo direct daarom post ik zijn naam niet :0 want voor de rest was die gewn leuk maar ja...... |
![]() |
|
Na maar echt wel erg in zon korte tijd:
iemand van deze site die 7 jaar ouder is en begint te slijmen en iemand uit me klas die ik al 1 jaar ken... Nou hem kan ik terug pakken door te zeggen wat die Deet dan hou ik het maar bij uitgaan en aleen wat in cafés met jongens slijmen :$ en gewn niet meegaan naar huis dan, dan krijg je dit ook niet :$ (niet dat ik ooit met een vreemde mee naar huis zou gaan maar hou gewn van stappen en wat dansen/schuren maar ook weer niet te veel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ofwel ben ik een pussy ![]()
|
@macrador
neej hoor ik heb ook nog maar 2x gedaan maar dan zijn je jongens echt zo leuk ! En nja die oudere typen zoenen ook veel sneller :$ ik voel me ook ouder als 13 en zie er ook al meer volwassen uit maar 1 ding heb ik nog wel, ik ga niet zo met elke jongen zoenen :$ en ik zou zoiso nooit in me 1tje naar een discotheek/café gaan want ja ik neem altijd vriendinnen mee want ik ben dan wel echt ongeveer de jongste : $ |
![]() |
|
Internet zit vol met engerds die heel lief en aardig lijken maar die hebben dit vaker gedaan, die weten hoe ze jou hen aardig kunnen laten vinden. En dan zou je veel meer voor ze gaan doen dan normaal en voor je het weet sta je naakt voor de webcam terwijl zij zich afrukken. Je mag best gemeen zijn tegen jongens van internet als die aanstaltes maken je te versieren als je ze niet kent. Gewoon negeren, blokkeren, niet meer aan denken en vooral niet hun zin geven.
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
Ze zijn er altijd al geweest, hoor. En gelukkig heb je altijd nog zelf in de hand hoeveel ze van je gedaan krijgen. Als je denk dat contact met iemand die je nauwelijks kent kan lijden tot zaken die jij niet wil, bijvoorbeeld als ze per se willen weten hoe je eruit ziet of hoeveel je weegt en weet ik het, ik heb ook nog wel eens me op dubieuze chatboxen begeven en dan kwamen er wel eens mensen langs die een 'privégesprek' met je starten en vragen of je ook wel eens met de douchestraal op intieme plekjes gericht stond.
Ja, die mensen sporen niet, maar je leert ze er gauw genoeg uitplukken. Meisjes moeten daartegen gewapend zijn, en je moet vooral niet denken dat je per se aardig moet zijn tegen ze. Geen emailadres geven als dat niet nodig is en/of je dat niet wil, geen directe gegevens over jezelf geven, geen achternamen dus of adressen en je woonplaats ook in het midden laten.
|
Je moet echt goed oppassen voor dat soort mensen hoor.
Het slaat nergens op wat hij deed en zei. Gewoon meteen blokkeren als hij zulke dingen gaat zeggen en nooit meer mee praten. Verde vind ik het ook wel een beetje overdreven wat je deed. Moet je hem nou zo hard terugpakken? Je kon toch ook gewoon tegen hem zeggen dat je het absoluut niet waardeerde? Om nou de hele school tegen hem op te zetten voor iets wat hij tegen jou heeft gedaan... dat vind ik nou weer een beetje teveel van het goede. |
![]() |
||
Citaat:
hij mag blij zijn dat ik niet zon type ben die overdrijft ![]()
|
Ik zit me af te vragen of die jongen echt iets wilde wat niet zo goed is, of dat hij je gewoon leuk vindt en onzeker is en zichzelf wilde overbluffen. Het is niet goed van hem, wat hij gedaan heeft, maar hoe opzettelijk dat was en in hoeverre het gewoon onzekerheid of onschuld was, kan ik niet zeggen. Maar goed, leer ervan. En zet niet zomaar je msn openbaar op 'n forum, en blok mensen als ze te ver gaan. Je leert uiteindelijk wel ze eruit te pikken, maar pas 'n beetje op. (:
|
![]() |
|
Meisje meisje meisje. Moet jij niet met barbiepoppen gaan spelen ofzo?
Hij ging tegen je aanhangen en begreep je hints niet (beetje wegschuiven). Toen zei je dat je dat niet wou en werd hij boos, wat ik me kan voorstellen alhoewel ik niet boos kan worden. Hij vindt je misschien leuk, denkt yes ze gaat mee naar huis en hij probeert iets en dan wijs je hem af. Dat recht heb je natuurlijk (alhoewel het raar is dat je met hem mee naar huis gaat dan...) en het kan zijn dat hij boos wordt. Sure, dat boos worden is ook niet de beste reactie, maar so it. Vervolgens ga jij lekker op school rondbaggeren dat hij een rapist is oid en pleeg je eigenlijk sociale moord. Great job.
|
En ze is er nog trots op ook.
Maar goed, geen handige actie van hem, sure, maar ik denk dat het best wat handiger opgelost had kunnen worden... De hele school tegen 'm opzetten is ook weer zo wat. Gelukkig voor hem dat dit soort dingen ook weer overwaaien.
|
Long story short: Ik denk niet dat letterlijk 'de hele school' stom tegen hem doet nu, hooguit enkelen, maar privé-zaken als deze moet je gewoon tussen de betrokkenen houden, omdat ze anders gierend uit de klauwen kunnen lopen, je er niks mee opschiet en het vooral aandachttrekkerij van jouw kant is.
Short story long: Nouja, de hele school... Weet wie het zegt he. Een dertien jarig meisje dat in haar kringen een verhaal vertelt. Wie weet hoeveel mensen uberhaubt naar de meisje luisteren, waarschijnlijk zijn het maar een paar mensen die het kunnen schelen wat die jongen uitvoert met dat meisje. En dat zullen dan directe vriendinnen van TS zijn of jongens met een crush op haar ofzo. Desalniettemin, girl-lara, is het echt een stomme actie om de buitenwereld te betrekken bij zoiets, aangezien het hen absoluut niet aangaat, jij er niets mee opschiet, geen eer wint of wat van ook, je maakt alleen maar dat die jongen door andere mensen vernederd wordt om iets wat hij alleen jou heeft aangedaan. Je moet leren je problemen voor jezelf op te lossen met alleen de betrokkenen en niet publiekelijk maken wat tussen jou en een ander gebeurt, dat is puur aandachtzoekerij voor jezelf en deels zinloos en buitenproportioneel wraak op hem willen nemen. Je weet vast wel hoe dat soort dingen zichzelf opblazen. Als het verhaal eerst is dat hij zijn arm om je heen legde dan wordt dat dat hij tegen je aan ging liggen, je ongewild zoende, tongzoende, aan je borsten zat en voor je het weet denkt de hele 13jarige, goedgelovige schoolgemeenschap dat hij een of andere verkrachter is. Als je een probleem tussen jou en een ander openbaar maakt en aan iedereen doorvertelt, geef je het uit handen, je voert het aan een soort sensatiebelust beest, jouw middelbare school. Het gaat zijn eigen leven leiden, vergroot zichzelf en als je er later spijt van krijgt kun je het helemaal niet terugnemen. Het gaat de rest van de wereld niks aan wat hij in een privé-omgeving met jou heeft gedaan, dus het is echt heel overdreven om hem bij de hele school zwart te maken terwijl hij jou alleen maar leuk vindt en jij dat niet op prijs stelt.
|
Negeer die gast, als hij je uitdaagt of uitscheld niet antwoorden tot je hem terug kan pakken op iets wat hij zelf gezegt heeft, waardoor hij zichzelf tegenspreekt of zo, geen enkel meisje zal hem nog willen hebben en ja de jongens gaan niet meer zo snel met hem omgaan want hij is een ******* player!
Dus ja gewoon negeren |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #20 chocomelsletje | 499 | 07-12-2005 11:04 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Fleur & Meike Anneee | 110 | 08-09-2004 13:23 |