Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2010, 10:09
Dani88
Dani88 is offline
Hoi medescholieren!

Ik ben een 21 jarige studente aan de Hva en ben bezig met mijn afstudeeronderzoek over de site vrouwonline.nl. Ik heb een enquête gemaakt, waar ik zoveel mogelijk vrouwen nodig heb die hun mening willen laten horen (300!). Het wil nog niet echt vlotten, en hoop dat ik mijn scriptie. Help mij en vul mijn enquête in! Hieronder staat de link naar de site (je kunt deze gewoon kopiëren).

http://www.thesistools.com/web/?id=144323

Alvast enorm bedankt! (als ik iets terug kan doen, laat het me weten..)

Groetjes Danique
Advertentie
Oud 28-07-2010, 10:14
snowflakes
snowflakes is offline
Ingevuld
Oud 28-07-2010, 10:37
Nonaj
Nonaj is offline
Ingevuld.

Je hebt alleen gelijk op de 1e bladzijde al `bedoelt´ staan, dat moet bedoeld zijn. Staat een beetje slordig.

Verder bestaat het WO-doctoraal niet meer, ik denk dat je het wel moet laten staan tussen de opleidingen omdat er tot een paar jaar geleden nog wel mensen als doctorandus afgestudeerd zijn, maar als ik jou was zou ik de WO-Master er ook bij zetten. Ik heb nu toch maar WO-doctoraal ingevuld maar dat was omdat ik niet voor WO-Master kon kiezen....
Oud 28-07-2010, 15:19
Dani88
Dani88 is offline
Citaat:
Ingevuld.

Je hebt alleen gelijk op de 1e bladzijde al `bedoelt´ staan, dat moet bedoeld zijn. Staat een beetje slordig.

Verder bestaat het WO-doctoraal niet meer, ik denk dat je het wel moet laten staan tussen de opleidingen omdat er tot een paar jaar geleden nog wel mensen als doctorandus afgestudeerd zijn, maar als ik jou was zou ik de WO-Master er ook bij zetten. Ik heb nu toch maar WO-doctoraal ingevuld maar dat was omdat ik niet voor WO-Master kon kiezen....
Ja dat 'bedoelt' zag ik al staan, maar als ik het zou veranderen ging de teller van de ingevulde enquêtes weer op nul staan, dus dat heb ik maar niet gedaan! Hetzelfde geldt voor WO-master, maar goed dat je doctoraal hebt ingevuld. Hartstikke bedankt!
Oud 30-07-2010, 09:55
Verwijderd
ingevulT
Advertentie

Regels voor berichten