Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2010, 13:03
jeroen16
jeroen16 is offline
Ik ben Jeroen en ik ben 16 jaar. Ik ben 100 % homo en heb sinds kort een vast vriendje van ook 16 jaar. Zijn ouders zijn sinds afgelopen week met vakantie en nu slaap ik bij hem voor de komende drie weken. Daarna gaan wij samen drie weken kamperen.
De eerste nacht hebben wij elkaar geneukt en zijn allebei lekker klaargekomen. Wij bleven eejn stijve houden en hebben het neuken herhaald. Weer kwamen wij beiden geweldig klaar maar ook nu hielden we een stijve. Dit heeft zich zes keer herhaald en toen zijn we maar gaan slapen. De volgende nachten gebeurde hetzelfde. Nu is mijn vraag: Is het normaal dat je zo vaak achter elkaar klaarkomt en dat je dan gewoon een stijve houdt. Hebben jullie dat ook? Ik maak me er een beetje zorgen over want wat moet dat de komende zes weken? Graag jullie ervaringen!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2010, 13:12
Em.
Em. is offline
Mijn ervaringen? Een ex die honderd procent homo was, was twee weken later weer bi. Je zult vast niet zo'n vreemde gozer zijn, maar ik denk dat je die dingen niet 100% kunt weten, níet op je 16e.
Niet aanvallend bedoeld hoor, dat zou ik ook gedacht hebben als je hetero was. Dat denk ik van mezelf. (:

Anyway, in mijn ogen is het wel wat veel, maar volgens mij begin je altijd met 'heel erg veel' en bouwt dat vanzelf af (tot een stabiel niveau) als je er al langer mee bezig bent en het niet meer zo nieuw en spannend is. Het is pas de eerste nacht! Ik zou het nog even aankijken voor je je druk gaat maken omdat het 'teveel' is. En als het goed voelt en je nergens last van hebt/krijgt, who cares?

(En er zullen genoeg mensen zijn die het heel graag zouden willen maar dat gewoon niet kunnen of voor elkaar krijgen, dus geniet ervan? )

Ik ben zelf nog maagd, trouwens, dus ik kan het moeilijk met mezelf vergelijken. ;p
Met citaat reageren
Oud 08-07-2010, 13:46
Volk
Volk is offline
Je bent 16, op die leeftijd is het niet zo raar om veel orgasmes te hebben en tussendoor een stijve te behouden, dat is in ieder geval mijn ervaring.

Dat je steeds een stijve houdt betekent niet dat je verplicht bent door te seksen, als je je daar zorgen om maakt.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2010, 13:46
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Dat is fysiek onmogelijk voor zover ik weet.
Oud 08-07-2010, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Dat is fysiek onmogelijk voor zover ik weet.
Ligt een beetje aan hoeveel tijd er tussen zat, maar 6x is wel erg vaak voor een man om ook echt klaar te komen vlak achter elkaar...
Met citaat reageren
Oud 09-07-2010, 03:04
Verwijderd
Jullie vinden elkaar gewoon HEEL erg geil. :-)

De hormomen gieren ook door je lichaam als je 16 bent. Wordt vanzelf minder. Maar je kan ook gewoon na 1 of 2 keer stoppen natuurlijk. Stel voor om wat te gaan drinken/eten. Dan zakt jullie knuppel ook vanzelf wel weer af. :-)

Have fun!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2010, 04:57
Verwijderd
Je bent 16. Is volkomen normaal.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2010, 13:20
jeroen16
jeroen16 is offline
Bedankt voor jullie reacties. Wij zijn inderdaad super geilop elkaar en kunnen van elkaar geen genoeg krijgen. Ook de afgelopen nacht hebben wij elkaar weer zes keer geneukt en fantastisch klaargekomen. We hebben alleen maar last als we niet neuken, dus gaan we maar gewoon door!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2010, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Bedankt voor jullie reacties. Wij zijn inderdaad super geilop elkaar en kunnen van elkaar geen genoeg krijgen. Ook de afgelopen nacht hebben wij elkaar weer zes keer geneukt en fantastisch klaargekomen. We hebben alleen maar last als we niet neuken, dus gaan we maar gewoon door!
Als jullie idd gewoon door willen gaan, gewoon doen
Met citaat reageren
Oud 09-07-2010, 13:46
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Jeroen, heb je dat wel echt meegemaakt?
Ik heb maar 3 berichten van je gelezen maar het ziet er wel heel ongeloofwaardig en overdreven gesproken uit.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten