Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik denk dat ik gewoon (als ik me geld vanaf nu ga wegleggen) en een brommer en een invalidenwagentje ga kopen. Voor die invalidenwagentjes heb je toch geen brommer(ofeenander)bewijs nodig? |
![]() |
|
Als je je geld vanaf nu opzij legt, kun je op je 18e ook een autorijbewijs halen en afhankelijk van hoeveel je spaart, kun je dan meteen een leuk, veel knutselen behoevend autootje kopen. Een scooter kopen voor die twee jaar vind ik altijd een beetje zinloos.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
BMW 4 Life ![]()
||
Citaat:
![]() maar inderdaad, beter laat je brommers gewoon voor wat ze zijn en ga je voor een motor, dat is echt stukken beter.
|
Mwa ik vind zowel scooters als motoren ondingen. Er hoeft maar 1 iemand je over het hoofd te zien en met een beetje pech kun je het niet meer navertellen. Uiteraard kun je met de auto ook verongelukken maar daar zit je over het algemeen toch iets veiliger.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En daarbij, een brommertje heb je voor zo'n 200 tot 300 euro. Tel daar 2 jaar lang verzekeringskosten bij op en alle benzinekosten, dan nog kun je van dat geld geen fatsoenlijke auto kopen, laat staan je rijbewijs betalen. Dus het argument 2 jaar wachten en dan meteen een auto kopen gaat niet helemaal op, want een auto + rijbewijs is héél wat duurder dan een brommertje ![]()
|
Verwijderd
|
Nou, feit is wel dat ik pas op mijn 20e uiteindelijk mijn rijbewijs heb gehaald, nadat mijn ouders gewoon een afspraak gemaakt hadden voor me, dus zo om te springen zat ik er blijkbaar niet
![]() Ik heb wel eens op een scooter gezeten en dat was wel gaaf (ook al mee onderuit gegaan, ik pakte hem vast en dacht hem zo vast te kunnen houden en naar achteren te kunnen trekken als een fiets. Vol gas dus en daar ging de scooter en ik erachteraan plat op straat), maar echt ernaar verlangd heb ik niet. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar het is ieder z'n eigen keuze natuurlijk ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik was eens een keer met de politie opstap en gingen naar een brand, ik zag zo'n gare gast die voor 75% verbrand was omdat ie zijn isoleer cell in brand had gestoken. Mijn reactie was: "Tja is zijn eigen schuld dus kan er niet om janken", toen ze aan mij vroegen wat ik er van vond... Heb nog steeds een nummer voor eventuele schade aan mijn hersens...lol (ik heb er trouwens geen rare shit van overgehouden, maar wel spannende verhalen ^^ Dikke 10 op mijn cijferlijst, ik had de beste stage)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Brommertjes magnusdebaas | 5 | 20-07-2015 22:19 | |
Verkeer & Vervoer |
Help, iemand met verstand van brommers Skreature | 12 | 27-12-2006 07:41 | |
Verhalen & Gedichten |