Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2010, 12:51
ik...
ik... is offline
Hoi, Ik ben 13 jaar en ga volgend schooljaar naar 2vwo. Ik d8 een week geleden nog dat ik bij een groepje hoorden van (met mij erbij) 6 meisjes. Alleen zaterdag kwam ik erachter dat ze met ze 4en waren zwemmen (die andere was al op vakantie).
Die ochtend had ik me beste vriendin nog gebelt om wat af te spreken. ze zij dat ze die dag dus niet kon. Ik voel me nu bedrogen door haar en weet niet wat ik moet doen. heeft er iemand tips ofzo.....?
..

Laatst gewijzigd op 26-07-2010 om 13:20.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-07-2010, 14:08
moyra
moyra is offline
confronteer haar ermee
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 12:39
degenenaastje
degenenaastje is offline
gewoon laten stikken dat lui dat zijn geen echte vrienden denken dat ze alles kunnen doen en denken dat ze alles zijn ik zou ze maar eens heel hard voor paal zetten en dan weggaan
Met citaat reageren
Oud 28-07-2010, 11:09
Tink*
Tink* is offline
Dit is meer iets voor L&R.

Ik zou ze ook gewoon vragen waarom ze je niet hebben meegevraagd. Ze zullen zich schamen omdat je dit zo durft te vragen en al komt er een antwoord uit als: we willen je niet meer, dan weet je in ieder geval wat je aan ze hebt. Aan zogenaamde vrienden heb je ook niets.
Oud 28-07-2010, 12:10
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Inderdaad kun je het maar beter vragen. Ik hoop voor je dat ze een eerlijk antwoord geven. Het is natuurlijk wel heel pijnlijk als ze zeggen dat ze je er niet meer bij willen hebben.
Laat je dat niet weerhouden om het wel te vragen. Ik heb vroeger heel vaak dingen van vriendinnen geslikt omdat ik bang was dat ze anders weg zouden gaan, maar achteraf gezien bleek dat het eigenlijk helemaal niet van die leuke mensen waren en er veel leukere vriendinnen zijn .

Succes!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2010, 13:26
Verwijderd
Hoe lang kennen jullie elkaar al? Want ik heb ook wel eens zoiets meegemaakt: er was een groepje van zeven dat elkaar al kende, en daar kwam ik later bij. Daarvoor kende ik ze helemaal niet. In het begin gingen zij ook vaak dingen met hun zevenen doen waar ik niet voor werd uitgenodigd als ik er niet toevallig naast zat bij het bespreken en ze aan me dachten, maar dat trok na een paar maanden vanzelf bij. Nu zijn het goede vriendinnen van me en ik val er niet meer buiten
Dus het beste is het gewoon aan ze vragen, zonder meteen heel aangevallen/gebeten te reageren. En als het lang zo blijft: tsja, toch maar op zoek gaan naar andere vriendinnen die je er wél graag bij willen hebben.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2010, 15:10
Malossi
Malossi is offline
Gewoon voor de neus weg zeggen zo van 'ik had ook best mee gewild als jullie gevraagd hadden ... '...

En zie vooral niet meteen spoken, misschien dachten ze dat jij ook wel op vakantie was, hebben ze je nummer wel enzo? Het is vast iets onschuldigs...
Oud 28-07-2010, 22:58
deadlytown
deadlytown is offline
Er zijn 2 mogelijke punten.

1.ze moeten je niet meer als vriendin

2. misschien was het een misverstand

dus gewoon het slimst om het gewoon te vragen.
Ik gok op punt 2.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2010, 13:37
ik...
ik... is offline
Allemaal bedankt.

etmakas: ik en twee vriendinnen kennen elkaar al sinds dat we 4 waren
drie andere meisjes kwamen er dus vorig schooljaar bij maar eerst trokken ik en mijn bf op met een ander meisje maar die ging zich na een paar weken heel anders gedragen... dus toen begon voor mij en mijn bf een periode van achternalopen. ik kon nooit op een onderwerp komen om het over te hebben. maar de laatste paar maanden ging het steeds beter. en vooral toen de 2 meisjes die ik al kenden een keer later op school kwamen. toen was ik met die 3 meisjes opgetrokken en dacht ik dat ik er nu bijhoorden. maar ik had later .. in de vakantie gehoord van mijn nicht dat hun waren gaan zwemmen zonder mij. zij had hun daar gezien.

Ik denk dat ik het gewoon ga zeggen maar niet zo van waarom gingen jullie zonder mij zwemmen want dat komt mischien niet zo goed over. een meisje van mij oude school praatte altijd zo en ik kon nooit goed met haar opschieten.

Laatst gewijzigd op 02-08-2010 om 13:50.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2010, 09:19
ik...
ik... is offline
Iedereen bedankt voor alle tips en ik had besloten om het haar gewoon te vragen.
het bleek dat het 2 andere meisjes waren die bij mij op school hebben gezeten. dat vind ik ook minder erg.

Maar toch iedereen Bedaaankt!!
Met citaat reageren
Oud 18-08-2010, 11:04
probleemmeisje
probleemmeisje is offline
Fijn dat het is opgelost! Ehh.. slotje?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten