Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2010, 15:25
ganralph
ganralph is offline
Sinds een paar dagen heb ik een probleempje met de klembord-sneltoetsen in Word (2007, Vista).

ctrl-c
ctrl-v
ctrl-x

Ze doen het meestal (!) niet. Ik kan wel met de muis knippen, plakken en kopiëren, maar dat is wat onhandig. Vreemd genoeg werken deze functies soms ineens weer wel als ik een tijdje bezig ben of zo.

Ik kan wel plakken (ctrl-v) als ik in een ander programma iets gekopieerd of geknipt heb. Andere programma's vertonen ook geen problemen, dus het zal echt aan Word liggen.

Eerst dacht ik dat ik misschien met een toetsencombinatie ongemerkt de klembordinstellingen of zo had gewijzigd, maar dat verklaart niet hoe de functies soms ineens wel werken.

Iemand enig idee?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-07-2010, 15:51
freyk
freyk is offline
Ik vond op social answers forum van microsoft nog een aantal oplossingen. (via).
In het kort is dat shortcuts in office aanpassen of keyboard drivers verwijderen en automatisch weer installeren.
Oud 22-07-2010, 17:39
ganralph
ganralph is offline
Ik ga er naar kijken, bedankt!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2010, 09:09
ganralph
ganralph is offline
Hm, bij de shortcuts in Office/Word kan ik niets vreemds ontdekken. Maar aangezien het alleen in Word voorkomt (ook niet in andere Office-programma's), kan het dan wel iets met de keyboard drivers te maken hebben?

(ben niet ervaren genoeg om zelf met drivers en zo in de weer te gaan, dus als er andere opties zijn, waag ik me daar liever eerst aan )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten