![]() |
|
Zoek je een bandlid? Wil je in een band spelen?
Plaats hier je oproep! Vorige topic: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=177028
|
![]() |
|
Back to perfection zoekt nog een gitarist een bassist en eigenlijk nog een zanger ...zanger is nog niet echt noodzakelijk nog maar goed
Omgeving westland of den haag ...rotterdam kan ook nog wel ... We spelen Hardcore en hebben vrij serieuze plannen maarja dat kan nog even niet aangezien de line up weer niet compleet is . Intresse : ultra_madness@hotmail.com Site : www.back-to-perfection.cjb.net ::::::MOSH:::::: |
![]() |
|
Verwijderd
|
wij zoeken een drummer
en evt nog eren gitarist... omgeving Boxtel we schrijven zelf nummers, richting rock ed.. euhm, heb je interesse mail dan naar: Liesje_all_ood_names_were_out_ozzo@hotmail.com *ik weet t, lang e-mailadres ![]() liefs liesje |
![]() |
||
Citaat:
als iemand nog een gitarist nodig heeft, laat me iets horen, ik wil graag in een band spelen en de bandleden van mijn band zijn te lam om te repeteren
||
![]() |
Citaat:
![]() Oh ja, en ik wil dus wel in je band spelen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
enne het zal nog wel ff duuren voordat we gaan optreden ![]() ![]() |
![]() |
|
Gezocht: een bassist tliefst uut grunn!
uhm...we zijn net begonuh maar vorige bassist speelt in nog twee bands dus die had te weinig tijd....nog geen eigen nummers, allles is nog in het begin stadium. De bedoeling is dat we richting Hardcore, punk, Metal-core gaan, met invloeden van Misfists, Murderdolls, Ignite, No use for a name dat samen met Raging speedhorn, Soulfly enz! Laat me ff wetuh als je interresse hebt! |
![]() |
|
we wetuh wel wat we willuh, gewoon beetjuh die stijl....lompe harde raging speedhorn stukkuh met de snelle punk riffs van ignite of no use for a name en de sfeer een beetjuh van de B-movie horrorpunk van misfits en murderdolls. <- punt
en je slaat de spijker op de kop! Band naam is K.U.D.T ! ofwel....killing ur daddy tonight! ![]() duzzz......sinaasappelsap! |
![]() |
|
Btp zoekt nog een bassist(e) ..
Die griet was een gitarist die hier op ge-reageerd had ... komt ook van pas niet daar van maar een bassist(e) hebben we echt snel nodig . omgeving westland/ den haag Email: ultra_madness@hotmail.com |
![]() |
||
Citaat:
Kan eerlijk gezegt niet wachten om weer aan de slag te gaan .... COME ON ALL MOSH! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (zegt: kudt tweede gitarist) ![]()
|
Verwijderd
|
Simon The Ghost zoekt eigenlijk nog steeds een ervaren drummer, het liefst eentje die én van muziek als radiohead/coldplay/pink floyd/manic street preachers en (om maar bij mij aan te sluiten) van anouk en caesar en zo houdt.
stijl: nederlandstalige rock, eigen nummers --> http://www.simontheghost.cjb.net omgeving: coevorden, daar repeteren we. send mail: simon_the_ghost@hotmail.com |
![]() |
|
Hey doerak mail me even op david@takkeherrie.nl. Ik heb misschien wel iets voor je ala midtown etc. in rotterdam.
|
Okay Okay hier de officele Back to Perfection ''band leden gezocht '' message !!!
Wij BTP zoeken nog een bassist(e) .. iemand zich 100% inzet en Niet Loopt te ouwehoeren. We spelen Hardcore .... Een geen andere zooi ..zoals Emo shit enz ...Gewoon beukende hardcore .. We spelen in een gehucht Called : Monster Maar daar komt snel verandering aangezien m,n Zolder niet al te groot is voor een complete band. We zullen waarschijnlijk gaan spelen in Musicon ''Den haag'' Met wie Krijg je te maken : (Ik) Mike (gitaar/vocals) : Als het beukt is het goed is mijn motto , ik hou niet van gezeik in de band .. het is gewoon voor de lol . Richard (drums) : die gozer is een drumbeest ..ook al is het maar een klein mannetje ..hij drumt als een motherfucking Beast!. Lijkt dit je wat , Mail me dan A.U.B op Ultra_madness@hotmail.com .. graag serieuse Berichten hier op , dus geen Emo knakker die gaan kutten hier op!!! MOSH! |
![]() |
||
Citaat:
|
|