Ik vroeg me af waar je in Amsterdam grinders kunt kopen. Ik ken één smartshop (geen idee van de naam, mijn drug-kennis is vrij laag) met die bekende paddestoel aan de zijkant van de winkel. Maar het probleem is dat ik al niet weet waar die is.
Ik wil graag niet hoeven zoeken naar eentje, vanwege de mensen met wie ik ga.
De kans dat ik in Adam een smartshop tegenkom is (natuurlijk?) heel groot, dus ik hoop dat ik niet perfect ingelicht hoef te zijn.
En het is natuurlijk ook niet zo dat je alleen bij smartshops grinders kunt kopen. (Is dat eigenlijk wel zo?)
Bij elke coffeeshop verkopen ze die dingen ook, alleen kunnen ze moeilijk doen omdat je nog geen 18 bent. Als je hem niet direct nodig hebt kun je er ook via internet bestellen.
headshopa geld geen leeftijdlimiet voor zover ik weet, dus zoek een headshop die niet bij een coffeeshop inzit(zelf ook eens naar 1 geweest waar een growshop bij inzit maar had helaas erg beperkt aanbod, meer producten voor snuiverij dan voor wiet, op headshop gebied dan)
Ik heb dr een gevonden hoor, bij zo'n kick-ass grote souvenirwinkel, bij de kleinere hadden ze alleen van die plastic flutdingen. Om m'n leeftijd niet moeilijk gedaan (wel een chagrijnige verkoper, maar och).
Mijn vraag is beantwoord, merci =]