Advertentie | |
|
![]() |
|
POP, volgens de iphone club.
|
T'is gelukt met inkomende mail, mail die ik verzend werkt voor de helft.
http://email.about.com/od/macosxmail..._OS_X_Mail.htm |
![]() |
|
De meeste mensen zeggen dat het iets met poorten te maken heeft.
Dus kies een ander poortnummer, dus 25 of 587.
||
Citaat:
Maar ik neem aan dat microsoft graag wil dat je hun webbased mailclient, hun browser en mailclient gebruikt. Misschien zijn er wel topics over dit probleem te vinden op het forum van microsoft's applegedeelte mactopia.
|
Ik heb het even met mijn mail (versie 4.3 - 1081) getest.
Het koppelen en verzenden verliep zonder problemen, want hij stelde alle account instellingen automatisch in. Hieronder volgt een lijst met de automatisch ingestelde gegevens: Ga in mail naar je account instellingen (mail > voorkeuren > accounts) en controleer de volgende instellingen: Bij tabblad "account informatie"
Bij tabblad "Geadvanceerd"
Ga weer terug naar tabblad "account informatie" Klik in de pulldownmenu van "Server uitgaande post (smtp)" en klik daar op "wijzig smtp serverlijst" Selecteer in het verschenen menu "smtp.live.com" En controleer onderaan de volgende gegevens:
Laatst gewijzigd op 14-08-2010 om 10:34. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Mac Book kopen? Muchacha | 58 | 25-08-2008 06:05 | |
Software & Hardware |
MSN/Safari (Mac) *maai* | 1 | 01-07-2003 15:42 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
MacDonalds aangeklaagd door 'dikke' mensen rockyj | 48 | 28-11-2002 11:52 | |
Software & Hardware |
[Hardware]ik verban PC en verwelkom de Mac - goei keuze ? SNeKKe | 49 | 11-08-2002 19:51 |