![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ja, lief speelen. Je hoeft haar niet ook nog aan te vallen, nadat ze zich al rot voelt. (: Ze lijkt me namelijk heel kwetsbaar. En daar helpen zulke reacties niet echt bij. In plaats van haar af te katten kun je haar misschien proberen te helpen. En alright als het voor jou grotendeels om gezond verstand en helder denken draait. Harstikke goed, maar daar heeft zij niets aan. ![]() @topic: dan lijkt het me ook handig om wat aan je zelfvertrouwen te doen. Ik denk dat de oorzaak van het probleem (in basis) vooral daar ligt, het zoeken naar bevestiging, zoiets. En aan gebrek van zelfvertrouwen is zeker wat te doen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Sowieso nooit met je gezicht op de webcam! Wie weet ziet een bekende je later ooit tegenkomen op één of andere site, of jijzelf natuurlijk.
Ik denk dat je gewoon aandacht wilt van mannen, stop er gewoon in 1 keer mee. Stop je laptop in de kast.
||
Citaat:
want dat doe ik wel eens ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Als je die cam enkel gebruikt voor van die chatsites: gewoon direct wegdoen, daar moet je geen 5 seconden over nadenken. Als dat niet het geval is; zou ik gewoon die website blokkeren; dat kan je bv. doen met een internetfilter.
|
Gewoon niet doen. Bekijk het maar zo, een print screen is zo gemaakt en met een paar klikken sta je op internet voor de hele wereld om te bekijken. Verder sluit ik me aan bij alle bovenstaande tips.
|
![]() |
Misschien laat, maar wat je ook kan doen is een regel voor jezelf maken, bijvoorbeeld dat je, als het weer gebeurd je 5,- euro in de wc gooit, dan zul je wel zien dat je met die 5,- euro's ook andere leuke dingen had kunnen doen. Bedenk voor jezelf het beste, ieder persoon is anders dus het is moeilijk om een diepgaande tip te geven.
Dan reageer ik nog even op het feit dat je dacht dat we je raar zouden vinden, dit forum is bedoeld om over problemen e.d. te praten, de mensen die hier antwoord geven zijn over het algemeen vaker op het forum te vinden, en lezen dus meerdere problemen. Bovendien is scholieren.com redelijk anoniem als je dat wilt, dus niks om je zorgen over te maken! |
![]() |
||
Citaat:
en vraag anders of iemand die site voor je wil blokeren kan ook |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
ik weet het niet meer... Verwijderd | 8 | 08-01-2013 17:12 | |
Psychologie |
ik weet het niet meer Barb4 | 7 | 30-12-2007 19:34 | |
Liefde & Relatie |
Ik weet het niet meer... Dzjun | 51 | 03-07-2006 07:38 | |
De Kantine |
k weet het niet meer...... Shakira4you | 2 | 08-10-2003 13:56 | |
Algemene schoolzaken |
weet het niet meer..... schatje_rsn | 3 | 04-02-2003 14:52 | |
Liefde & Relatie |
* Ik heb jullie hulp nodig * Ik weet het niet meer.. :( * U-NiQ | 16 | 03-02-2002 14:26 |