Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2011, 18:54
WolterB
WolterB is offline
Na Nederland zijn ze in de VS nu ook begonnen met The Voice.
Afgelopen nacht was de eerste aflevering, met als juryleden Christina Aguilera, Cee Lo Green, Adam Levine (Maroon 5) en Blake Shelton.

Het lijkt een wat minder langdradige show te worden (8 acts per jurylid naar de battles, 4 naar de live-shows), maar erg groots opgezet van wat ik in de preview heb gezien.

Wie gaat/is van plan het te volgen?
Advertentie
Oud 27-04-2011, 19:26
flyaway
flyaway is offline
Waar kun je het bekijken? Gevonden!
Ik ben het van plan te volgen

Laatst gewijzigd op 27-04-2011 om 19:32.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 09:54
Verwijderd
Jeps, net vast eerste 12 min gekeken (eerste act). Zag inderdaad 8 acts naar de battles. Vond de nlse versie ook wel erg langdradig.
Vandaag afkijken.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 20:35
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb alleen maar goede dingen gehoord (via twitter en what not). Maar ik heb de nederlandse ook niet gevolgd, dus ik weet het nog niet.
Oud 28-04-2011, 22:04
Nothing
Nothing is offline
Ik heb de eerste aflevering gezien. (en dat terwijl ik de Nederlandse versie nog nooit gekeken heb) en vond het wel leuk. Maar ik vind de auditierondes eigenlijk altijd het leukste
Vind het wel leuk om te zien hoe de juryleden elkaar ook 'zwart' maken om erzo voor te zorgen dat die persoon voor 1 van hen kiest.. (zal in de Nederlandse versie ook wel zo zijn geweest..)
Met citaat reageren
Oud 07-05-2011, 13:08
Verwijderd
Ik heb ook de eerste aflevering gekeken en weer helemaal genoten en erdoorheen kletsen of iemand wel of niet doorgaat en welke coach wordt gekozen en en Fijn programma.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2011, 21:48
Röps
Röps is offline
Ik kijk het ook terwijl ik van de Nederlandse maar weinig gezien heb Ben bijna aan het eind van aflevering 2, zitten wel wat goede / leuke potentiële artiesten tussen. De kwaliteit in aflevering 1 vond ik wel veel en veel hoger.

Edit: Dia van Meg & Dia is wel echt <3 (en half Nederlands blijkbaar )

Laatst gewijzigd op 08-05-2011 om 20:09.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 19:08
Geel
Geel is offline
Is aflevering twee al uitgezonden?

Aflevering één vond ik mooi
Het leukst om te zien vond ik hoe enthousiast die presentator was over dat gezin dat een zwarte jongen had geadopteerd.

Maar dat soort dingen zijn ook waarom ik ernaar kijk, van muziek weet ik niet veel.

Laatst gewijzigd op 11-05-2011 om 21:02.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 12:01
Röps
Röps is offline
Aflevering 3 is ook al uitgezonden.

Wel knap hoor om een uur te vullen met geblaat en reclames en dan maar 4 battles te laten zien. Zo wordt het nog best een lange zit (nog 3 battle-uitzendingen en de live shows).

Ook was ik het oneens met de keuzes van Christina en Blake. Die Tyler was echt geweldig en Patrick ligt vast meer in Blake's straatje. Daar stoor ik me wel aan, die coaches (met name Blake en Christina) kiezen vooral wat in hun straatje past en baseren het maar weinig op "the voice". Ik ben wel blij dat Vicci door is ook al was haar optreden niet zo sterk als dat ze zeiden imo.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2011, 11:51
Balance
Balance is offline
Ik aflevering 1 gekeken en vond het toch duidelijk minder dan in Nederland. Maar ik ga de andere afleveringen waarschijnlijk nog wel kijken.
Reageren

Regels voor berichten