Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Toen ik klaar was met het typen van dit lijstje bedacht ik dat ik de vraag verkeerd heb opgevat. Ik heb opgeschreven of mensen aan mijn ''verwachtingen'' voldeden, niet of ze hetzelfde zijn als op het forum. En nu ben ik te lui het aan te passen.
Bij sann ben ik, zoals ik al zei, vergeten hoe ik eerst dacht dat ze was en nu ken ik haar te goed. Het enige wat ik nog weet is dat ik dacht dat ze veel schattiger was. Absinthe is precies, maar dan ook precíes zoals ik dacht dat ze zou zijn. Op het enge af. ![]() Van Lorelei had ik een incompleet beeld omdat ik haar onder haar oude nick en voor ik haar ontmoette, nogal eens verwarde met Tink* en Chick Rock. ![]() Chanshan was kleiner dan ik dacht, verder klopte het wel. Fizzle klopte wel met wat ik dacht. ![]() Rivka idem. Carn niet, maar meer omdat ik bij hem nog niet echt een goed beeld had gevormd. White Trash is precies zoals op het forum. ![]() Commendatore zoals gezegd een stuk stiller. Nog iemand vergeten? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Pff even denken want ik heb wel ineens veel gemeet maar met ene paar maar écht gesproken. Ik heb mijn conclusies getrokken toen ik de meest nog minder kende. En dus hoe ik ze vóór de meet zag en erna.
White Trash: Ik vond hem nog toffer dan op het forum. En zo verschillend is hij niet, misschien dat hij wat drukker en meer aanwezig is irl dan op het forum. Absinthe: Niet zoveel verschil als op het forum, wel drukker, spraakzamer en grappiger. Heel leuk eigenlijk ![]() Babs: vond ik veel toffer dan op het forum! Superrelaxed meisje en op het forum soms iets meer bitchy ![]() DisturbedAngel: Op het forum rustiger dan irl. Leuk meisje! Lorelei: had ik keer op foto gezien in fototopic en vond haar irl veel liever/schattiger uitzien. Niet heel veel mee gepraat maar volgens mij komt het wel ongeveer overeen. Martino: komt denk ik wel ongeveer overeen als op het forum. Aardige bedachtzame gozer. Rationeel: Vond ik voordat ik hem meette maar een saaie gast op het forum (nu niet meer, toen wel). Maar irl echt toffe gozer! Noodles: had ik veel anders voorgesteld hoe hij eruit zag! (met een bos haar iig ![]() JasperJD: Is toffe gast! Komt eigenlijk op het forum wel hetzelfde over als irl. Kon wel goed met hem praten. LL: is veel verlegener dan op het forum. Maargoed dit zijn momentopnames en ik heb de meeste niet écht goed gesproken. Natuurlijk vergeet ik veel mensen en zal ik het vast fout hebben maar dit kon ik even snel verzinnen. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Het merendeel wel ja. Uice was eigenlijk veel rustiger dan hij op het forum was, LL is in het echt best gaaf met een leuk gevoel voor humor (terwijl hij op het forum nog weleens een beetje wil uitlokken
![]() ![]()
|
Ik ken maar weinig 'Kantine'-forummers dus bij deze:
White Trash: Schappelijke peer, vond/vind m vrij gevat ![]() Medeia: Leuke chick + toekomstige Ombudsvrouw al dan niet rijdende rechter ![]() Fizzle: is redelijk als forum-Fizzle Changshan: Daar kan ik prima een avond mee bieren ![]() Verder ken ik genoeg andere forummers maar dat hoef ik allemaal niet te posten.
||
Citaat:
![]() OT: Ohja, mensen uit het verleden bleken later ontzettende kutmensen te zijn, maar in het begin niet.
|
Onder lichte dwang van sann post ik toch maar een lijstje.
sann ik had me haar voorgesteld als een toffe spontane meid, en dat is ze ook wel absinthe daar had ik al tientallen foto's van gezien en uitgebreid forumcontact, dus die was min of meer zoals ik me voorstelde white trash ik had me bij WT een iets grotere jongen voorgesteld, langer en breder, maar hij was zo klein opeens ![]() biertank ongeveer zoals op het forum, ik vind z'n accent wel heel leuk ![]() kazet nagorra ik had me een iets onaardiger type voorgesteld, maar hij is heel vriendelijk (daar gaat je reputatie!) en rustig, maar kan af en toe heel ad rem en scherp uit de hoek komen pip is heel lief en aardig, net zo lief en aardig als op het forum eigenlijk, alleen een beetje kleiner ![]() paranoïde eigenlijk net zo vreemd gek en aardig als op het forum uice ik had me uice iets arroganter voorgesteld, maar hij is eigenlijk ook gewoon heel rustig en vriendelijk fizzle twee maal kort contact, ik had me haar iets minder lief en rustig voorgesteld, had een wat wilder, gekker type verwacht moz ik heb katja twee keer gezien, maar dat was eigenlijk te kort! katja lijkt me een gave buurvrouw voor als je zin hebt in niks & een bakje koffie ofzo, en even ongegeneerd kunt aanwippen n00dles is een vriendelijke jongen, net als op het forum, waar je gezellig mee kunt praten sarah is ook een beetje als hoe ik me haar had voorgesteld, en heeft ook zo'n leuk accentje <3 lorelei min of meer hetzelfde als ik me haar had voorgesteld, een aardig en gezellig soija net zo irritant als op het forum, overal mee bemoeien, overal doorheen schreeuwen, die jongen houdt maar niet op met praten (ja, afgezaagd, I know) trimm gezellig en spontaan, houdt het gesprek een beetje op gang enzo, durft lekker gek te doen, de enige vrouw waar ik nog wel eens mee zou willen moshen ![]() archont zoals hij hier is, een prima jongen maar af en toe een beetje de arrogante alfaman ![]() rationeel gezellige kerel die van de goede dingen des levens houdt en zich er niet voor schaamt om zich in een restaurant te misdragen of naar de vrouwenwc te gaan commendatore wat stiller in het echt dan op het forum, erg bedachtzaam af en toe, maar kan dan weer scherp uit de hoek komen tink* enthousiast en aardig, net zoals op het forum, gezellig kletsen met haar matties enzo LL in het echt lang niet zo arrogant/irritant als hij soms op het forum kan zijn ![]() en dan zijn er nog een hoop mensen maar die heb ik dan of niet lang genoeg gesproken of ik vergeet ze gewoon! tsja! zo is het leven! vol met teleurstellingen!
|
Verwijderd
|
Ik doe er maar een paar, want ik heb er te veel gemeet.
Sann Omdat ze het zo eng vond om te meeten had ik verwacht dat ze wat verlegen zou zijn ofzo, maar verlegen is nou niet bepaald het woord dat in je opkomt als je in het gezelschap van Sann bent ![]() Medeia Was wel zoals ik verwachtte. Gewoon tof. Lorelei Daar verwachtte ik niet zoveel van, omdat ik op het forum nog nauwelijks contact met haar had. Martiño Iets minder serieus dan ik had verwacht. Kon ik het meteen wel goed mee vinden. ![]() Archont Is te gek. En dat had ik niet heel erg verwacht destijds ![]() ![]() White Trash Nog toffer dan ik had verwacht. Fizzle Volwassener dan op het forum. Vond ik ook leuker dan ik had verwacht. Rationeel Hetzelfde als op het forum. Hoewel ik hem nu wel al twee keer heel stil heb meegemaakt dan op z'n eerste meet én op het forum. Maar eerste indruk kwam overeen met wat ik al dacht. Pippeloen Inderdaad wat kleiner dan ik dacht. Verder wel redelijk hetzelfde. Moz Iets stiller dan ik had verwacht. En een veel lagere stem dan ik dacht dat ze zou hebben. ![]() Trimm Trabb Even leuk. Sarah Niet helemaal zoals ik had verwacht, maar ook niet heel anders. En ik weet niet zo goed eigenlijk in hoeverre zij overeen kwam met wat ik van haar had verwacht. Nu heb ik geen zin meer. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Archont: Drukker!
![]() Miekje: Wat minder verlegen dan ik dacht Fizzle: Veul gezelliger dan ik dacht en makkelijk dronken te voeren ![]() Commendatore: Toffe gast ![]() LL: Indeed minder grote bek op het forum ![]() Stefenootje: Duidelijk minder emo dan op het forum ![]() Rationeel: Baas ![]() Siegmund: Veel stiller ![]()
|
Verwijderd
|
commendatore: heel lief en rustig en hij leek iets minder op mijn neef dan ik dacht in gedrag maar uiterlijk ís het gewoon mijn neef. En qua zitten en grijns.
jasper jd: echt een mannetje naar zijn leeftijd, gewoon leuke knul, vriendelijk en toegankelijk en open en vooral heel glimlacherig ik heb er na twee al geen zin meer, ik ga wel verder na het eten |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou zelf niet weten hoe ontopic te blijven zonder een enorme lijst te gaan posten. Feit is dat iedere meeting op haar eigen manier verrassend leuk was. Drank is wel vaak een vereist hulpmiddel om dijken door te breken, maar goed, hoe slecht dat is kan ik nog niet goed beoordelen. ![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb alleen Philo gemeet. Die kende ik nog niet heel goed, maar was lief en spontaan. ![]()
|
Fizzle-fluffy is in het echt veel leuker nog dan op het forum, maar ze lijkt wel op hoe ze hier is. Ze is veelzijdiger dan ze hier laat zien.
Miekje was in het echt nog toffer, maar wel heel erg zoals op het forum. Commendatore was iets nerdiger in het echt, maar nog steeds wel tof. Havock had ik geen beeld van, maar komt op het forum wat zelfverzekerder over. Rivka is precies zoals ik dacht. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() - Commendatore: Niet echt anders. - Fizzle: Idem. - Flyaway: Wat spontaner, had haar wat 'stil' ingeschat. - Miekje: Volwassen voor d'r leeftijd. - Rationeel: Anders. Relaxte gast ![]() - Jasper: Gigantisch. En niet heel erg anders. - Absinthe: Eigenlijk precies wat ik van haar verwachtte, misschien iets losser. - Moz: Niet heel anders. Klein. - Trimm: Geen idee wat ik van haar moest verwachten. - Lorelei: Veel spraakzamer, had echt zo'n 'verlegen meisje'-beeld bij haar. Wat toch niet echt klopt :') - Martino: Niet heel anders, denk ik. Geen zin meer ![]() Laatst gewijzigd op 23-06-2010 om 16:30. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |