Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2010, 22:25
Verwijderd
En zo nee, in welk opzicht dan niet?

In de vorm van een lijstje is denk ik het leukst.

TS denkt nog even na en post dan wat.

Laatst gewijzigd op 21-06-2010 om 22:35.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-06-2010, 22:26
Verwijderd
TS begint.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 22:30
Verwijderd
Kazet iig absoluut niet. Die was heel rustig en vriendelijk en verre van nagorra.

Voor de rest vind ik iedereen wel een beetje zoals op het forum. Sommige mensen zijn misschien wat minder spraakzaam, anderen vallen irl juist weer meer op.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 22:36
Miekje*
Miekje* is offline
Laten we beginnen bij de mensen die ik überhaupt nog weet.

Commendatore is in het echt veul stiller. Dat had ik niet verwacht. Ook kwam ik er achter waarom hij nooit anders kijkt op foto's; hij kan niet anders kijken lijkt het wel .
JasperJD is echt precíes hetzelfde als op het forum. Zelfde bek, zelfde humor. Alleen iets flexibelere handen . En hij kan het bestwel over serieuze dingen hebben, dat had ik dan weer niet van hem verwacht.
White Trash was ook exact hetzelfde, vond ik. Op het forum dacht ik al regelmatig 'hmmmm, is hij nou echt een kakker of doet hij maar zo'. En bij de meeting dacht ik 'hmmm, hij is echt een kakker'. Het staat me nog helder voor de geest omdat het de eerste keer in mijn leven was dat ik een kakker ontmoette / boerdorpje. Maar never mind.
Sarah was ook echt wel hetzelfde . Ietwat stiller, maar verder wel hetzelfde. Inclusief de lijstjes .
Flyaway was ook wel hetzelfde als hier.
Havock was wel heel anders dan op het forum. Ik weet alleen niet meer waarin . Wel positief iig .

Verder herinner ik het me niet zo.
Oud 21-06-2010, 22:39
Verwijderd
Goed topic

Even denken. De meesten waren wel ongeveer wat ik er van verwacht had. Lorelei was anders dan ik dacht, maar ik weet niet zo goed waarom precies. Ik dacht dat ze wat 'harder' (hardere humor zeg maar) zou hebben. Absinthe was echt precies zoals ik had verwacht. Medeia heeft in het echt een wat meer uitgesproken mening vind ik. Van White Trash dacht ik dat ie heel 'normaal en gangbaar' was, maar ik vind hem in het echt juist behoorlijk uitgesproken & we hebben (vooral op gebied van 'vroegah') verbazingwekkend veel overeenkomsten die ik van te voren niet zag aankomen. Jiiive vind ik in het echt echt een lieverd, terwijl ik 'm op het forum vaak een beetje irritant vond, zelfde met Babs, hoewel zij wel lekker raar is. Van Havock had ik verwacht dat het een stoere man met baard e.d. was maar dat kwam vast door z'n cowboyavatar Dat is ie in het echt dus niet. Commendatore, Changsan, Sarah, n00dles en Rivka kwamen wel overeen met wat ik had verwacht van het forum. Martin had ik veel serieuzer verwacht, en dat is ie ook wel, maar ik dacht dat hij mij niet zou kunnen waarderen, en volgens mij kan ie dat wel, dus dat vond ik tof. Oh en fizzle vind ik in het echt schattiger dan op het forum. Oh en rationeel is wat stiller dan ik had verwacht, maar eigenlijk komt hij ook wel behoorlijk overeen met hoe ik had verwacht En misschien ben ik nu wel iemand vergeten, mijn oprechte excuses dan
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 22:42
Verwijderd
Medea: niet echt anders, wel een leuk licht-Limburgs accent.
Havock: niet echt anders dan ik me had voorgesteld.
Absinthe: alleen ietsje kleiner dan dat ik verwacht had.
Martiño: idem.
Tink*: veel groter dan ik haar verwacht had.
Kazet: minder aanwezig dan ik verwacht had.
Pip: klein!
Sann: veel hardere stem dan ik verwacht had, verder ook duidelijker aanwezig dan ik verwacht had.
Soija: wel héél erg stil.
Lorelei: die had ik stiller verwacht.
Repelsteel: minder druk dan ik had verwacht.
Sarah: aan de ene kant wat stiller dan ik had verwacht, maar aan de andere kant toch ook weer niet. Heeft daarnaast een ietwat huisarts-achtige manier van praten, maar volgens mij is dat ook niet zo vreemd.

Verder kan ik me van veel forumers geen duidelijke voorstelling meer herinneren van voordat ik ze zag. Daarnaast ben ik er vast ook veel vergeten. Dus als er nog individuele forumers zijn die wat over zichzelf of over anderen willen horen: roep maar!

Laatst gewijzigd op 21-06-2010 om 22:48.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 22:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Kazet iig absoluut niet. Die was heel rustig en vriendelijk en verre van nagorra.
Jij zou eens wat langer en vaker met hem moeten hangen

Mja, over het algemeen is iedereen die ik gemeet heb wel hetzelfde, alleen Soija is echt veel te stil en LL is veel vriendelijker dan op het forum
Oud 21-06-2010, 22:46
Verwijderd
Citaat:
[...] en verre van nagorra.
volgens mij kennen wij dan een andere kazet
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 22:52
Verwijderd
Toen ik klaar was met het typen van dit lijstje bedacht ik dat ik de vraag verkeerd heb opgevat. Ik heb opgeschreven of mensen aan mijn ''verwachtingen'' voldeden, niet of ze hetzelfde zijn als op het forum. En nu ben ik te lui het aan te passen.

Bij sann ben ik, zoals ik al zei, vergeten hoe ik eerst dacht dat ze was en nu ken ik haar te goed. Het enige wat ik nog weet is dat ik dacht dat ze veel schattiger was.
Absinthe is precies, maar dan ook precíes zoals ik dacht dat ze zou zijn. Op het enge af.
Van Lorelei had ik een incompleet beeld omdat ik haar onder haar oude nick en voor ik haar ontmoette, nogal eens verwarde met Tink* en Chick Rock. Ik dacht dat ze intimiderender zou zijn dan ze is, waarom weet ik niet.
Chanshan was kleiner dan ik dacht, verder klopte het wel.
Fizzle klopte wel met wat ik dacht.
Rivka idem.
Carn niet, maar meer omdat ik bij hem nog niet echt een goed beeld had gevormd.
White Trash is precies zoals op het forum.
Commendatore zoals gezegd een stuk stiller.

Nog iemand vergeten?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 22:53
Carn
Carn is offline
Ik doe hard mn best om mijn reputatie als ongenuanceerde metalbrabander hoog te houden
Oud 21-06-2010, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Ik doe hard mn best om mijn reputatie als ongenuanceerde metalbrabander hoog te houden
Heb je die ooit gehad dan?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 22:54
Verwijderd
Pff even denken want ik heb wel ineens veel gemeet maar met ene paar maar écht gesproken. Ik heb mijn conclusies getrokken toen ik de meest nog minder kende. En dus hoe ik ze vóór de meet zag en erna.

White Trash: Ik vond hem nog toffer dan op het forum. En zo verschillend is hij niet, misschien dat hij wat drukker en meer aanwezig is irl dan op het forum.
Absinthe: Niet zoveel verschil als op het forum, wel drukker, spraakzamer en grappiger. Heel leuk eigenlijk
Babs: vond ik veel toffer dan op het forum! Superrelaxed meisje en op het forum soms iets meer bitchy
DisturbedAngel: Op het forum rustiger dan irl. Leuk meisje!
Lorelei: had ik keer op foto gezien in fototopic en vond haar irl veel liever/schattiger uitzien. Niet heel veel mee gepraat maar volgens mij komt het wel ongeveer overeen.
Martino: komt denk ik wel ongeveer overeen als op het forum. Aardige bedachtzame gozer.
Rationeel: Vond ik voordat ik hem meette maar een saaie gast op het forum (nu niet meer, toen wel). Maar irl echt toffe gozer!
Noodles: had ik veel anders voorgesteld hoe hij eruit zag! (met een bos haar iig ). Kwam irl vrij rustig over maar is hij op het forum ook wel.
JasperJD: Is toffe gast! Komt eigenlijk op het forum wel hetzelfde over als irl. Kon wel goed met hem praten.
LL: is veel verlegener dan op het forum.

Maargoed dit zijn momentopnames en ik heb de meeste niet écht goed gesproken. Natuurlijk vergeet ik veel mensen en zal ik het vast fout hebben maar dit kon ik even snel verzinnen.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 22:55
Martiño
Martiño is offline
Ik heb te veel forumers gemeet om nu echt iedereen apart te gaan noemen. Nouja, misschien later nog een keertje.
Oud 21-06-2010, 22:56
Carn
Carn is offline
Citaat:
Heb je die ooit gehad dan?
niet perse @ De Kantine
Oud 21-06-2010, 22:59
Verwijderd
Citaat:
blab
Ik kan me wel herinneren dat je zei dat je dacht dat ik langer was, ofzo.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Ik heb te veel forumers gemeet om nu echt iedereen apart te gaan noemen. Nouja, misschien later nog een keertje.
Dan beschrijf je alleen diegenen die anders zijn dan op het forum?

Citaat:
niet perse @ De Kantine
Ik wilde al zeggen, anders had ik je vast nooit gemeet.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Ik kan me wel herinneren dat je zei dat je dacht dat ik langer was, ofzo.
oh ja ik dacht dat je wel boven de 1,90 was ja
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 23:00
Verwijderd
Citaat:
volgens mij kennen wij dan een andere kazet
Sja, 2 ontmoetingen + een döner kebab is niet te vergelijken met naast hem wakker worden, denk ik
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 23:04
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Het merendeel wel ja. Uice was eigenlijk veel rustiger dan hij op het forum was, LL is in het echt best gaaf met een leuk gevoel voor humor (terwijl hij op het forum nog weleens een beetje wil uitlokken ), Stefenootje was veel rustiger dan op het forum, Soija (dat hij nog niet genoemd is!) was véél rustiger dan op het forum, en volgens mij waren de meeste anderen wel zoals verwacht. Wat toch vooral een compliment is naar die mensen toe. (vooral bij 1 op 1 meets want ik meet geen mensen die ik niet gaaf vind. )
Oud 21-06-2010, 23:09
Carn
Carn is offline
Ik ken maar weinig 'Kantine'-forummers dus bij deze:

White Trash: Schappelijke peer, vond/vind m vrij gevat
Medeia: Leuke chick + toekomstige Ombudsvrouw al dan niet rijdende rechter
Fizzle: is redelijk als forum-Fizzle
Changshan: Daar kan ik prima een avond mee bieren

Verder ken ik genoeg andere forummers maar dat hoef ik allemaal niet te posten.
Oud 21-06-2010, 23:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Sja, 2 ontmoetingen + een döner kebab is niet te vergelijken met naast hem wakker worden, denk ik
Ik word niet naast hem wakker en ik weet ook dat hij echt wel een kazet nagorra is

OT: Ohja, mensen uit het verleden bleken later ontzettende kutmensen te zijn, maar in het begin niet.
Oud 21-06-2010, 23:19
Martiño
Martiño is offline
Onder lichte dwang van sann post ik toch maar een lijstje.

sann ik had me haar voorgesteld als een toffe spontane meid, en dat is ze ook wel
absinthe daar had ik al tientallen foto's van gezien en uitgebreid forumcontact, dus die was min of meer zoals ik me voorstelde
white trash ik had me bij WT een iets grotere jongen voorgesteld, langer en breder, maar hij was zo klein opeens maar wel een toffe gezellige gozer
biertank ongeveer zoals op het forum, ik vind z'n accent wel heel leuk
kazet nagorra ik had me een iets onaardiger type voorgesteld, maar hij is heel vriendelijk (daar gaat je reputatie!) en rustig, maar kan af en toe heel ad rem en scherp uit de hoek komen
pip is heel lief en aardig, net zo lief en aardig als op het forum eigenlijk, alleen een beetje kleiner
paranoïde eigenlijk net zo vreemd gek en aardig als op het forum
uice ik had me uice iets arroganter voorgesteld, maar hij is eigenlijk ook gewoon heel rustig en vriendelijk
fizzle twee maal kort contact, ik had me haar iets minder lief en rustig voorgesteld, had een wat wilder, gekker type verwacht
moz ik heb katja twee keer gezien, maar dat was eigenlijk te kort! katja lijkt me een gave buurvrouw voor als je zin hebt in niks & een bakje koffie ofzo, en even ongegeneerd kunt aanwippen
n00dles is een vriendelijke jongen, net als op het forum, waar je gezellig mee kunt praten
sarah is ook een beetje als hoe ik me haar had voorgesteld, en heeft ook zo'n leuk accentje <3
lorelei min of meer hetzelfde als ik me haar had voorgesteld, een aardig en gezellig
soija net zo irritant als op het forum, overal mee bemoeien, overal doorheen schreeuwen, die jongen houdt maar niet op met praten (ja, afgezaagd, I know)
trimm gezellig en spontaan, houdt het gesprek een beetje op gang enzo, durft lekker gek te doen, de enige vrouw waar ik nog wel eens mee zou willen moshen
archont zoals hij hier is, een prima jongen maar af en toe een beetje de arrogante alfaman
rationeel gezellige kerel die van de goede dingen des levens houdt en zich er niet voor schaamt om zich in een restaurant te misdragen of naar de vrouwenwc te gaan
commendatore wat stiller in het echt dan op het forum, erg bedachtzaam af en toe, maar kan dan weer scherp uit de hoek komen
tink* enthousiast en aardig, net zoals op het forum, gezellig kletsen met haar matties enzo
LL in het echt lang niet zo arrogant/irritant als hij soms op het forum kan zijn

en dan zijn er nog een hoop mensen maar die heb ik dan of niet lang genoeg gesproken of ik vergeet ze gewoon! tsja! zo is het leven! vol met teleurstellingen!
Oud 22-06-2010, 00:24
Verwijderd
Ik doe er maar een paar, want ik heb er te veel gemeet.

Sann Omdat ze het zo eng vond om te meeten had ik verwacht dat ze wat verlegen zou zijn ofzo, maar verlegen is nou niet bepaald het woord dat in je opkomt als je in het gezelschap van Sann bent
Medeia Was wel zoals ik verwachtte. Gewoon tof.
Lorelei Daar verwachtte ik niet zoveel van, omdat ik op het forum nog nauwelijks contact met haar had.
Martiño Iets minder serieus dan ik had verwacht. Kon ik het meteen wel goed mee vinden.
Archont Is te gek. En dat had ik niet heel erg verwacht destijds
White Trash Nog toffer dan ik had verwacht.
Fizzle Volwassener dan op het forum. Vond ik ook leuker dan ik had verwacht.
Rationeel Hetzelfde als op het forum. Hoewel ik hem nu wel al twee keer heel stil heb meegemaakt dan op z'n eerste meet én op het forum. Maar eerste indruk kwam overeen met wat ik al dacht.
Pippeloen Inderdaad wat kleiner dan ik dacht. Verder wel redelijk hetzelfde.
Moz Iets stiller dan ik had verwacht. En een veel lagere stem dan ik dacht dat ze zou hebben.
Trimm Trabb Even leuk.
Sarah Niet helemaal zoals ik had verwacht, maar ook niet heel anders. En ik weet niet zo goed eigenlijk in hoeverre zij overeen kwam met wat ik van haar had verwacht.

Nu heb ik geen zin meer.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2010, 06:24
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
JasperJD is echt precíes hetzelfde als op het forum. Zelfde bek, zelfde humor. Alleen iets flexibelere handen . En hij kan het bestwel over serieuze dingen hebben, dat had ik dan weer niet van hem verwacht.
Fuck ik dacht dat het geheim bleef
Oud 22-06-2010, 16:29
Verwijderd
Citaat:
LL: is veel verlegener dan op het forum.
LL is totaal niet verlegen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-06-2010, 16:33
Verwijderd
Ik wil allemaal forummers meeten en dat die dan hier allemaal gaan zeggen hoe verbaasd ze zijn dat ik zo druk ben
Met citaat reageren
Oud 22-06-2010, 16:45
Verwijderd
Citaat:
LL is totaal niet verlegen
Hij kwam mij verlegener over irl dan op het forum. Daar gaat het topic over. Rustiger zeker en zeker niet zo'n grote mond als hij op het forum heeft.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2010, 17:57
flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Medea: niet echt anders, wel een leuk licht-Limburgs accent.
Havock: niet echt anders dan ik me had voorgesteld.
Absinthe: alleen ietsje kleiner dan dat ik verwacht had.
Martiño: idem.
Tink*: veel groter dan ik haar verwacht had.
Kazet: minder aanwezig dan ik verwacht had.
Pip: klein!
Sann: veel hardere stem dan ik verwacht had, verder ook duidelijker aanwezig dan ik verwacht had.
Soija: wel héél erg stil.
Lorelei: die had ik stiller verwacht.
Repelsteel: minder druk dan ik had verwacht.
Sarah: aan de ene kant wat stiller dan ik had verwacht, maar aan de andere kant toch ook weer niet. Heeft daarnaast een ietwat huisarts-achtige manier van praten, maar volgens mij is dat ook niet zo vreemd.

Verder kan ik me van veel forumers geen duidelijke voorstelling meer herinneren van voordat ik ze zag. Daarnaast ben ik er vast ook veel vergeten. Dus als er nog individuele forumers zijn die wat over zichzelf of over anderen willen horen: roep maar!
Je bent mij vergeten
Met citaat reageren
Oud 22-06-2010, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Je bent mij vergeten
Ik wilde het niet zeggen, maar iederéén is mij vergeten
Met citaat reageren
Oud 22-06-2010, 18:02
Sherlock
Sherlock is offline
Archont: Drukker!
Miekje: Wat minder verlegen dan ik dacht
Fizzle: Veul gezelliger dan ik dacht en makkelijk dronken te voeren
Commendatore: Toffe gast
LL: Indeed minder grote bek op het forum
Stefenootje: Duidelijk minder emo dan op het forum
Rationeel: Baas
Siegmund: Veel stiller
Oud 22-06-2010, 18:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
zeg, commendatore en miekje, hoe kunnen jullie mij nou vergeten, ik heb zelfs voor jullie gekookt!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2010, 18:11
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik wilde het niet zeggen, maar iederéén is mij vergeten
als ik iedereen moet gaan opnoemen ben ik wel een tijdje bezig, en sommige mensen heb ik op een meet een keer kort gesproken, of het is al heel lang geleden
Oud 22-06-2010, 18:13
Verwijderd
Citaat:
als ik iedereen moet gaan opnoemen ben ik wel een tijdje bezig, en sommige mensen heb ik op een meet een keer kort gesproken, of het is al heel lang geleden
Ja, nee, snap ik hoor! Maar toch ;(
Met citaat reageren
Oud 22-06-2010, 18:32
Verwijderd
Citaat:
zeg, commendatore en miekje, hoe kunnen jullie mij nou vergeten, ik heb zelfs voor jullie gekookt!
Ik was je niet vergeten hoor, alleen kan ik me niet zo goed meer voor de geest halen hoe je op me overkwam voordat ik je gemeet had.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2010, 18:35
Verwijderd
commendatore: heel lief en rustig en hij leek iets minder op mijn neef dan ik dacht in gedrag maar uiterlijk ís het gewoon mijn neef. En qua zitten en grijns.
jasper jd: echt een mannetje naar zijn leeftijd, gewoon leuke knul, vriendelijk en toegankelijk en open en vooral heel glimlacherig

ik heb er na twee al geen zin meer, ik ga wel verder na het eten
Met citaat reageren
Oud 22-06-2010, 18:43
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, nee, snap ik hoor! Maar toch ;(
behalve jou heb ik egon, sigmund, kunst, topdrop, tommy, niels, havock, babs, disturbedangel, DP, sylph en nog een aantal mensen niet gedaan hoor, ik vind je er niet meer of minder lief om.
Oud 22-06-2010, 20:35
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja, ehhh, jou heb ik al zovaak gemeet dat ik het niet meer weet .
Oud 22-06-2010, 21:02
Philosophy
Philosophy is offline
Ik heb maar drie DK'ers gemeet en die waren wel zoals ik had verwacht.

edit: ik bedacht me vannacht dat het er vier waren.

Laatst gewijzigd op 23-06-2010 om 10:33.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2010, 23:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Stefenootje praat als Victoria Koblenko
Oud 23-06-2010, 08:50
Verwijderd
Ik heb nog nooit DKers gemeet.
Ik denk wel dat ze zo zijn als ik me ze voorstel.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2010, 12:49
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Changshan: Daar kan ik prima een avond mee bieren

Verder ken ik genoeg andere forummers maar dat hoef ik allemaal niet te posten.
Leuke naamzoek!

Ik zou zelf niet weten hoe ontopic te blijven zonder een enorme lijst te gaan posten. Feit is dat iedere meeting op haar eigen manier verrassend leuk was. Drank is wel vaak een vereist hulpmiddel om dijken door te breken, maar goed, hoe slecht dat is kan ik nog niet goed beoordelen.
Oud 23-06-2010, 13:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb maar drie DK'ers gemeet en die waren wel zoals ik had verwacht.

edit: ik bedacht me vannacht dat het er vier waren.
Je was vast mij vergeten

Ik heb alleen Philo gemeet. Die kende ik nog niet heel goed, maar was lief en spontaan.
Oud 23-06-2010, 14:10
flyaway
flyaway is offline
Fizzle-fluffy is in het echt veel leuker nog dan op het forum, maar ze lijkt wel op hoe ze hier is. Ze is veelzijdiger dan ze hier laat zien.
Miekje was in het echt nog toffer, maar wel heel erg zoals op het forum.
Commendatore was iets nerdiger in het echt, maar nog steeds wel tof.
Havock had ik geen beeld van, maar komt op het forum wat zelfverzekerder over.
Rivka is precies zoals ik dacht.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2010, 14:30
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Drank is wel vaak een vereist hulpmiddel om dijken door te breken, maar goed, hoe slecht dat is kan ik nog niet goed beoordelen.
Hoewel ik niet vies ben van drank bij meets ben ik dit niet met je eens, zonder drank kun je ook een prima meet hebben hoor.
Oud 23-06-2010, 15:14
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Hoewel ik niet vies ben van drank bij meets ben ik dit niet met je eens, zonder drank kun je ook een prima meet hebben hoor.
Ik heb wat mensen zien loskomen en dat was hilarisch, vandaar. Misschien ook te weinig meets zonder drank geprobeerd.
Oud 23-06-2010, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Havock was wel heel anders dan op het forum. Ik weet alleen niet meer waarin . Wel positief iig .
Je had volgens mij een 'harder' beeld bij mij

Citaat:
Havock had ik geen beeld van, maar komt op het forum wat zelfverzekerder over.
What can I say? I'm shy around strangers

- Commendatore: Niet echt anders.
- Fizzle: Idem.
- Flyaway: Wat spontaner, had haar wat 'stil' ingeschat.
- Miekje: Volwassen voor d'r leeftijd.
- Rationeel: Anders. Relaxte gast
- Jasper: Gigantisch. En niet heel erg anders.
- Absinthe: Eigenlijk precies wat ik van haar verwachtte, misschien iets losser.
- Moz: Niet heel anders. Klein.
- Trimm: Geen idee wat ik van haar moest verwachten.
- Lorelei: Veel spraakzamer, had echt zo'n 'verlegen meisje'-beeld bij haar. Wat toch niet echt klopt :')
- Martino: Niet heel anders, denk ik.

Geen zin meer

Laatst gewijzigd op 23-06-2010 om 16:30.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2010, 17:12
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Je was vast mij vergeten

Ik heb alleen Philo gemeet. Die kende ik nog niet heel goed, maar was lief en spontaan.
Nee joh, ik heb jou als eerst gemeet dus dat heeft wel indruk gemaakt, want :eng:. Ik was Biertank vergeten.
Oud 23-06-2010, 17:18
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
De enige die ik gemeet heb is Ieke, Die vond ik als ze het over andere dingen dan het forum had liever en sagter dan verwacht, maar als het eenmaal over het forum ing vond ik haar weer erg (grappig) autoritair En ze had een duidelijke mening.
Oud 23-06-2010, 19:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee joh, ik heb jou als eerst gemeet dus dat heeft wel indruk gemaakt, want :eng:. Ik was Biertank vergeten.
Hah, ik vond jou ook heel eng
Oud 23-06-2010, 20:11
Verwijderd
De meesten zijn wel ongeveer zoals op het forum. Soija is in het echt wel een stuk anders dan op het forum.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten