Advertentie | |
|
![]() |
|
Nou, ik neem aan dat hij geen kortsluiting heeft gemaakt, aangezien je ook deze melding krijgt.
Ik zou gewoon op F2 drukken zodat je in de bios komt en daarna sluit de je bios af (+discarding changes).
|
Bedankt, maar had klein foutje gemaakt
Dit staat er: Enter setup to re-configure ur system F1 run setup F2 load default values & continue. Dus ik moet F1 indrukken... moet ik dan vervolgens Load Optimal Defaults > Save and Exit> of sluit bios af (+discarding changes)? Ik kan zo geen data kwijtraken?
|
overclocking failt komt wel eens voor wanneer er te weinig stroom door de processor loopt waardoor ie dus niet genoeg "voeding" krijgt.. wat resulteert in een uitschakeling en een restart... op zon moment moet je als overclocker of je bios in om te chekken of je vcore voltage nog wat hoger kan (let op alleen als je er verstand van hebt doen!!!!) als je dit zomaar krijgt stel dan simpel in de bios de standaard settings in die zijn altijd in orde.
|
![]() |
|
|