Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2010, 09:55
naamvergeten!
naamvergeten! is offline
Mijn windows laptop gaat de deur uit, maar ik heb er nog office opstaan.
kan ik dit er af halen, en mijn licentie terug krijgen?

Zo ja, hoe doe je dat,?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-07-2010, 10:09
WolterB
WolterB is offline
Wanneer je de licenties bij de laptop hebt gekregen kan dit niet, dan zijn ze verbonden aan de specifieke hardware van die laptop.

Als je office los gekocht hebt, heb je natuurlijk altijd de vrijheid om dat te verwijderen en op een nieuwe pc/laptop te installeren.
Oud 30-07-2010, 10:52
YouTech
YouTech is offline
Je moet inderdaad een code hebben gekregen als je het pakket los hebt gekocht (staat volgens mij toch nooit voor-geinstalleerd op laptop?) En mocht je de code kwijt zijn en wel een ander nummer hebben dan moet je gewoon even met microsoft bellen.

Verwijderen kan gewoon via configuratiescherm > software > dan office aanklikken en verwijderen
Oud 30-07-2010, 15:35
naamvergeten!
naamvergeten! is offline
Maar dan krijg ik toch niet vanzelf de licentie terug in combinatie met die code?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2010, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Maar dan krijg ik toch niet vanzelf de licentie terug in combinatie met die code?
Die code staat toch gewoon op de verpakking van de dvd? Dat heeft verder niets met deinstalleren te maken. Als Office er al op stond, en je het er dus niet zelf op hebt gezet, dan gaat het niet.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2010, 17:52
M@rco
M@rco is offline
Gewoon verwijderen en op een nieuwe/andere computer installeren idd. Er bestaat geen optie om je licentie op de huidige computer te 'deactiveren' (ik neem tenminste aan dat je op de activatie doelt).
Oud 30-07-2010, 19:43
Moonspell
Moonspell is offline
Zoveel antwoorden en zo weinig informatie.

Maargoed, je topic is ook niet echt inhoudelijk. Maar het volgende, ik neem aan dat je over Office 2007 beschikt.

Neem de volgende stappen.
  • Download een keyviewer. Installeer het en zo kun je je productkeys uitlezen.
  • Op deze site van microsoft kan je je OEM 2007 office opnieuw downloaden door je productkey opnieuw in te voeren en op nieuw te installeren.
Succes.
Reageren

Regels voor berichten