Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-07-2010, 11:06
Supercharged
Supercharged is offline
Na het (succesvol) afronden van mijn studie Facility Management heb ik mij ingeschreven voor de European Master of Real Estate Management. Deze master is, nog, niet geaccrediteerd en dus is er in principe geen steun vanuit de overheid. Nu is dat niet het einde van de wereld, maar een OV-jaarkaart zou al veel schelen.

Mijn vraag aan jullie is of er toch mogelijkheden zijn om iets qua ondersteuning te krijgen vanuit de overheid?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-08-2010, 12:27
Verwijderd
een ov jaarkaart heeft volgens mij niets te maken met de studie die je doet.
het hangt ervanaf of je een studiefinanciering krijgt of niet.
dan krijg je de gratis ov
Met citaat reageren
Oud 02-08-2010, 08:36
Martiño
Martiño is offline
Even bellen met de IB-groep! Maar als je voor een niet-geaccrediteerde opleiding geen stufi krijgt (dat weet ik overigens niet zeker hoor), dan krijg je denk ik ook geen OV.

En waarom is die master niet geaccrediteerd? Want straks zit je met een diploma dat geen waarde heeft. En zoek ook eens na wat voor gevolgen dit heeft voor de hoogte van het collegegeld!

Neem anders even contact op met het instituut waar je de master volgt om dit na te vragen, en vraag dan ook of ze een potje hebben om de studenten te ondersteunen.
Oud 02-08-2010, 09:21
Verwijderd
Ik weet in elk geval dat bij deeltijdopleidingen, waar je geen stufi voor krijgt, je ook geen OV krijgt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten