Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2010, 23:46
wout_17
wout_17 is offline
Ik wou alleen nog ffzeggen dat het dus echt niet aan mij lag. Zij was superheet de hele tijd volgens mij. Ik heb haar nog een keer bij haar tieten gepakt en ze begon onwijs te kreunen en tegen me aan te zitten en ze zei van "ga dan eens opzij". En wat bleek nou, ik zat op haar rok en ze wilde haar slipje uitdoen. Ze zei letterlijk iets met neuken. Toen werd ik bijna misselijk en heb haar gewoon keihard aan de kant geduwd, van daaaag. Deed volgens mij ook zeer, en ze begon te huilen en heel lang ook. Ik kijk inderdaad supermaf tegen haar aan nou. Ze wilde echt sex dus het lag niet aan mij. M'n ouders zijn ook weer thuis en nou doet ze ook niks meer. Ze negeert me nou al een week.
Oud 31-07-2010, 23:54
Not for Sale
Not for Sale is offline
Hee wout knul, ben je er weer!

Heeft dit topic een vraag of is het slechts een mededeling? Mijn advies is in ieder geval, schrijf een boek, dan maakt het niet uit of je het verzonnen hebt of niet.
Oud 01-08-2010, 00:12
wout_17
wout_17 is offline
Citaat:
Hee wout knul, ben je er weer!

Heeft dit topic een vraag of is het slechts een mededeling? Mijn advies is in ieder geval, schrijf een boek, dan maakt het niet uit of je het verzonnen hebt of niet.
Ik heb dit dus NIET verzonnen en ik wou alleen maar zeggen dat het dus niet aan mij lag
Oud 01-08-2010, 08:33
Verwijderd
ehm... JIJ bent er op in gegaan. Dus heb JIJ weldegelijk iets verkeerds gedaan... Was je handen maar niet in onschuld.
Oud 01-08-2010, 09:02
Scoot
Scoot is offline
You parents must be so proud.

Wat ik niet snap: Je pakt haar weer vast, maar wanneer duidelijk wordt dat ze geen grapje maakt en echt iets wilt, dát is het moment dat jij er misselijk van wordt?
Oud 01-08-2010, 12:17
wout_17
wout_17 is offline
Citaat:
You parents must be so proud.

Wat ik niet snap: Je pakt haar weer vast, maar wanneer duidelijk wordt dat ze geen grapje maakt en echt iets wilt, dát is het moment dat jij er misselijk van wordt?
Nou zij duwde ze zowat in me handen. en toen ging zij dus verder en dan kom ik er pas achter dat ik dat dusniet wil. Dan had ik ook in 1 keer al gekomen Ik wilde ook alleen maar voelen trouwens. Maar als ik aan haar voel vind ik niet raar want ze zijn echt wel big. Alleen gaat zij dan gek doen en daardoor vind ik haar vies want ik had het zo kunnen doen. En nou doet ze al de hele tijd razend
Oud 01-08-2010, 13:43
slimshady745
slimshady745 is offline
wat een raar verhaal
Oud 01-08-2010, 14:38
Verwijderd
Goed, bedankt voor de mededeling maar een nuttige discussie zie ik hier niet uit voort komen, met name door de reacties in het vorige topic. Deze gaat dus dicht en hierbij verzoek ik je vriendelijk om verdere topics hierover maar gewoon niet meer aan te maken, want er komt niks nuttigs uit voort.
Topic gesloten

Regels voor berichten