![]() |
|
Maagdenvlies is niet echt een vlies, meer een soort ribbelig randje. Verschilt per vrouw, hoor, maar bij - bijna - niemand (?) is het serieus een vlies dat de hele ingang afdekt. Het kan wel een beetje (in)scheuren en gaan bloeden, maar het is niet zo dat het standaard gebeurd. Als het geen pijn doet, gaat het niet spontaan bloeden, of zo. Of tenminste, dat lijkt me niet.
![]() En die middeltjes en manieren zijn er vast en zeker wel, maar het leukste is - denk ik zomaar - als jullie dat samen (in jullie eigen tempo!) uitvinden. Je moet het niet te snel willen, allemaal. En even uit mijn hoofd gok ik dat jongens gemiddeld sowieso sneller geil worden en tot een orgasme komen, maar (!) hoewel het bij vrouwen langer duurt, kunnen die lekker meervoudig klaarkomen. ;D Oh, wacht even. http://www.sexwoordenboek.nl/opwinding2.html Daar staat dat de 'plateaufase' bij vrouwen ook langer duurt, en alles. Klik maar 'n beetje door, best kans dat je nog 'n leuk antwoord op je vraag tegenkomt. Zelf minder snel opgewonden worden werkt natuurlijk ook, als je wilt dat jullie even opgewonden zijn. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hymen_imperforatus here we go
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
het hoeft niet snel te gebeuren.
als alles langzaam gaat en jullie nemen de tijd is het veel fijner. als je het toch snel wil doen is mijn tip: begin eerst rustig met strelen over haar vagina,benen en buik. vinger haar daarna en bef haar . en ga dan pas echt in haar. dat vind ik persoonlijk wel een goede volgorde ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
meisje versieren sooperdooper | 27 | 16-01-2013 15:11 | |
Liefde & Relatie |
E-cursus Vrouwen versieren jjohan | 3 | 09-01-2010 19:52 | |
Liefde & Relatie |
Waarom toch? Alex111 | 72 | 28-02-2008 15:16 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 | |
Films, TV & Radio |
ER Forum-versie Keyser Saus | 500 | 29-12-2003 11:30 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Andere kijk op multicultuur door een moslimbroeder Boosoog | 2 | 20-10-2003 14:10 |