![]() |
|
Verwijderd
|
Maar dan nog betekent dat, dat je ouders er niet mee zitten of hun kinderen seks hebben zo lang ze dat maar veilig doen. Anders zouden ze echt geen condooms voor jullie klaar zetten!
Dus je zegt gewoon 's avonds als je even alleen bent met je moeder: "ik wil graag de pil gaan gebruiken". En dan maak je een afspraak met je huisarts. Of je maakt eerst een afspraak met je huisarts, gaat daarnaartoe, krijgt de pil, en zegt dan tegen je moeder "ik ben sinds kort aan de pil". In elk geval kun je die afspraak wel zelf maken, als je oud genoeg bent om seks te hebben ben je ook oud genoeg om dat te doen ![]() Het geheim moeten houden is niet prettig en ik denk dat het met jouw ouders ook echt niet nodig is. |
![]() |
|
Ik zei tegen mijn moeder dat ik aan de pil wou, omdat ik dan de pil door kon slikken als dat een keer beter uitkwam ofzo. Dus om mijn ongesteldheid te regelen.
Ik weet niet of ze het geloofde of niet, al is dat ook wel een groot voordeel van de pil, maar ze deed er iig niet moeilijk over. |
![]() |
|
ik heb gewoon gezegd, en dan als reden dat ik het zo vervelend vond dat ik zo onregelmatig ongesteld was, maar ook om m'n puistjes te verminderen die ik soms ineens wel veel heb. Maar nu zijn die redenen niet meer van toepassing en dus voor iets anders.
Om te beginnen kun je dat dus gewoon zeggen. Maar als je ouders zelfs al condooms voor jullie halen, dan hoeft dit waarschijnlijk ook niet zo'n groot probleem te zijn. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
De pil en diarree LoveSwirlss | 5 | 19-08-2015 17:36 | |
Lichaam & Gezondheid |
De pil, maybe zwanger? Izaahization | 1 | 10-08-2014 21:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
ik wil de pil, maar durf niet HOI-hoi-HOI | 15 | 11-02-2012 18:53 | |