Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Ik heb en ben altijd gedumpt met veel tranen van beide kanten! Prft. Ik heb aan beiden écht een hekel. Bij mijn laatste vriendje wisten we van tevoren al dat het niet ging duren, maar je raakt toch aan elkaar gehecht en bij bedacht bij het uitmaken opeens dat hij het misschien tóch wel vond kunnen ![]() ![]() Bah, toen heb ik besloten dat ik het nóóit meer uit wil maken ![]() En de laatste keer dat ik gedumpt was... hmm, toen was ik heel nuchter. Hij kwam met zijn twijfels en had ook nog gevoelens voor iemand anders gekregen, en toen zei ik eigenlijk zelf van, nou goed, dan is het uit, en dat vocht hij niet aan. Ik heb eigenlijk niet gehuild tot híj begon te huilen, hij snapte niet dat ik het zo koel kon opnemen. Ik zat mascara op te smeren ![]() Niet dat ik van gedumpt worden houd, omdat dat gevoel langer aanhoudt, je er langer moeite mee hebt dat het uit is omdat het niet van jou uit kwam - langer liefdesverdriet, dus, maar puur de actie van het dumpen of gedumpt worden zelf, dan word ik bijna nog liever gedumpt geloof ik, zo'n hekel heb ik aan het uitmaken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik zou ook wel liever face to face willen, hoewel dat ook wel heel erg moeilijk is, moeilijker voor degene die het uitmaakt omdat je dan toch hetzelfde lieve vertrouwde gezicht voor je ziet en de ander geen idee heeft wat er komen gaat enzo... Ik kan me goed voorstellen dat uitmakers liever via msn ofzo het uitmaken, maar nouja. Je moet wel de ballen hebben om de ander er even voor op te zoeken, ik neem aan dat die ander dat ook nog wel waard is.
Natuurlijk gewoon eerlijk zeggen wat er is, hoeveel moeite het ook kost om uit te leggen enzo. Als ik gedumpt wordt zou ik dat liefst hebben bij mij thuis ofzo. Niet dat ik midden in Utrecht zit, ik gedumpt wordt en vervolgens jankend terug naar huis moet. Kan me bij minder betekenisvolle relaties wel voorstellen dat je daarvoor in het openbaar afspreekt, zodat de ander minder geneigd is een scène te maken als je daar niet echt op zit te wachten. Maar ik ben nog nooit gedumpt en heb nog nooit hoeven dumpen en dat hoop ik nog even zo te kunnen houden. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #54 deel 2 TopDrop | 372 | 04-01-2009 14:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |