ik ben zo'n 2 weken terug gestoken door een insect (ik gok een mug), die flink tekeer is gegaan. Op een plek zo groot als een a5je ben ik 10x gestoken.
Ik word altijd snel gestoken en ben soms ook best gevoelig voor muggensteken, ik krijg dan erg grote dikke bulten.
Deze bulten waren ook redelijk groot maar zijn nu weg, alleen hebben ze wel nog allemaal een rood plekje van ongeveer 1cm.
Dit zit er nu dus al zo'n 2 weken en ik vraag me af of ik iets kan doen waardoor het weg gaat, een zalfje smeren ofzo?
Groetjes
sommige beten/steken blijven langer aanwezig dan andere en het is ook nog eens afhankelijk van de (weers)omstandigheden, je algehele welzijn op dat moment en nog duizend zaken. een vriendin van me heeft vorig jaar ruim een maand met rode vlekken gelopen.
Ook een grote kans op een allergie, inderdaad.Gewoon even in de gaten houden hoe het met dat zalfje gaat, wellicht dat dat scheelt. En anders terug naar de huisarts.