Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Even flinke paniek, dan vrij snel rustig denk ik. Een paar mensen krijgen een berichtje. Niet precies met wat er aan de hand is, maar dat ik van ze hou. Vervolgens duik ik met m'n hoofd tussen m'n knieeen want ik las laatst dat maar liefst 50% van de mensen een crash na kunnen vertellen. Voor para's optie voel ik dus niet zo veel, een kans van 1 op 2 om te kunnen vertellen dat ik een vliegtuigcrash overleefd heb vind ik best gunstig
![]() |
![]() |
|
Aloha Airlines 737 cabriolet.
![]()
|
![]() |
Oh top, zonder dak blijf ik ook zitten dan
![]() Edit: op 7,5 km hoogte vloog het dak eraf dus. KIJK DAN ![]() Alleen een stewardess werd het vliegtuig uitgezogen, de rest heeft 't allemaal gered. Laatst gewijzigd op 19-07-2014 om 20:04. |
![]() |
|
![]() |
Wat een held van een piloot ben je dan trouwens, oh
![]() ![]() Edit: Gevonden, oke het was geen twee uur maar 16 minuten, maar TOCH, iedereen overleefde ![]() Laatst gewijzigd op 19-07-2014 om 20:13. |
![]() |
|
![]() |
Aeroflot-vlucht 593 was een Airbus A310-304 van de Russische luchtvaartmaatschappij Aeroflot (RAL), die op 23 maart 1994 neerstortte tijdens een vlucht van Moskou naar Hongkong. Het toestel stortte neer op een heuvel in Siberië. Alle inzittenden kwamen om. De cockpitvoicerecorder onthulde later dat de piloot zijn 15 jaar oude zoon, Eldar Kudrinsky, een stuk had laten vliegen.
![]() ![]() |
![]() |
|
Er was ook een gevalletje met een Canadese 767 die door een "foutje" op ong. 1/3 van de vlucht zonder peut kwam te zitten. Die is toen op een verlaten militaire luchthaven geland waar ze aan het autoracen waren.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar sowieso is je overlevingskans bij een vliegtuigongeval zo'n 96%, dus als er gewoon een motor uitvalt of er iets anders misgaat zou ik niet in paniek raken maar me voorbereiden op een leuk adrenalineritje. Bij dit topic bedoelde ik een vliegtuigramp waarbij je zekerheid hebt dat je doodgaat. |
![]() |
|
Dat hangt er van af wat er gebeurt. Als je op kruishoogte van ca 10 km vliegt en de motoren vallen uit kan je nog zo'n 20 ā 30 min. zweven. Als je de staart of een vleugel verliest dwarrel je in een min. of 4 naar beneden.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[ Begin van Verhaal ] Behold, and enjoy... niam | 14 | 04-01-2005 22:43 | |
De Kantine |
Hoe reageert de volgende forummer op... Sietse Fliegen | 500 | 25-04-2004 22:11 |