Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Mag ik vragen waar jij van houd? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Jammer dat je zo weinig tijd hebt: zou je wel iets wíllen bespelen? Natuurlijk mag je dat vragen! ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik hou wel van muziek met een bom van emotie. Vroeger luisterde ik heel veel van die bandjes als Panic, Fall Out enzo, maar tegenwoordig merk ik dat er genoeg artiesten zijn die via een onderweg willen laten blijken dat ze echt in puurste vorm hun ei kwijt willen. Dat merk ik vooral bij Elliott en Nick. Maar ik luister het uiteraard nog wel afentoe ![]() Dat ik er geen tijd voor heb, dat ligt meer aan het feit dat ik nogal met alles overhoop lig en drukke dagen heb, ook met betrekking tot werk enzo.. Baal er dan weer wel van dat ik met mijn interesse van dingen steeds maar wat achteruit loop. Ik wil wel, maar ik laat het mezelf niet toe. Nogal vreemd dus.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat leuk, & ik snap je liefde voor dit soort muziek. ![]() Dat is natuurlijk best wel jammer. Maar vreemd? Nee hoor. Als je er ooit de tijd voor krijgt moet je er gewoon meteen voor de volle 100% voor gaan! ![]()
||
Citaat:
![]() Speel jij iets, of zit je in een bepaalde club ofzo? Btw,.. dit word een slowchat van heb ik jou daar! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik speel gitaar. ![]() Haha, slowchats. Daar ben ik toevallig erg goed in. ![]() Wat doe je eigenlijk zoal in het dagelijks leven? Studeer je iets? Werk je?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Hoi allemaal! ~Lin | 4 | 18-08-2015 11:30 | |
Hellleuw Verwijderd | 5 | 21-07-2012 19:17 | |