Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2010, 17:46
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Wat een gedoe na dit bericht zeg:

http://www.volkskrant.nl/binnenland/...Italie_ophalen

Terwijl ze in Drachten fijn een straat blauw verven die waarvan de kleur nu al weer weg is en wat €75.000 kostte.

Zo zullen er vast nog wel meer van dit soort onzin uitgaven zijn.
Maar waarom maakt men nou zo'n probleem van die vliegreis en niet zulke onzin als zo'n blauwe straat?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-08-2010, 20:48
Verwijderd
Wat dacht je eens ervan dat het de minister van VROM betreft?

Wel zeiken en zanikken dat we de CO2-uitstoot moeten beperken met allerlei isolatie. Gloeilamp verbieden ed. En dan zelf zo'n voorbeeld nemen door een prive-jet te bestellen?

Kijk ik ben echt niet zo'n milieu-freak, maar die hypcrietie die op deze manier door de minister geuit wordt slaat natuurlijk alles.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2010, 21:28
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Ik weet wel dat dit ook nergens op slaat, die vliegreis enzo.
Maar ik zie niet in waarom dit nou zoveel erger is dan zomaar (bijv.) die €75.000 aan een straat blauwverven..

En dat het de minister van VROM betreft vind ik die €53.000 ook niet waard...
Oud 26-08-2010, 08:07
Rationeel
Rationeel is offline
het maakt toch niet uit of het erger dan die straat (of iets anders) is of niet? het is gewoon een domme actie.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2010, 20:21
Verwijderd
Tja, ik vind dit wel weer een beetje kort door de bocht. Blijkbaar was het onzeker wanneer ze precies 'aan de beurt' zou zijn en kon ze op het moment dat dat vaststond geen gewone lijnvlucht meer voor die datum bemachtigen. Dat een minister aanwezig is bij een vergadering die grote invloed zal hebben op het budget van het komende jaar lijkt me op dat moment ruimschoots opwegen tegen die 11k.

Misschien dat het achteraf gezien niet zo handig was om in deze periode op vakantie te zijn, maar dat kan ik niet beoordelen. Wellicht was eerder op vakantie gaan ook geen handige zet geweest (al lijkt ze er zelf een nogal slappe verklaring te hebben voor het feit dat ze niet eerder weg is gegaan).

Dat verhaal over die straat en die blauwe verf kan ik niet helemaal volgen, wat heeft dat hier mee te maken?

Citaat:
En dat het de minister van VROM betreft vind ik die €53.000 ook niet waard...
Dat is dus ook helemaal niet wat Commando zegt....
Met citaat reageren
Oud 28-08-2010, 00:59
Verwijderd
typisch dit. Jammer dat ze betaalt.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2010, 19:33
arPos
arPos is offline
Citaat:
Dat een minister aanwezig is bij een vergadering die grote invloed zal hebben op het budget van het komende jaar lijkt me op dat moment ruimschoots opwegen tegen die 11k.
Videoconference?
Oud 28-08-2010, 22:39
hookee
hookee is offline
Citaat:
Videoconference?
Als ze dàt nou eens zouden uitvinden, stel je voor zeg, dat zou miljarden aan reiskosten schelen. Of zoiets als thuis kunnen werken, geen files meer, maar ja, dat zal altijd wel een droom blijven.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten