![]() |
|
![]() |
BELANGRIJK
Omdat ik merk dat er veel meiden zijn die UGG's willen bestellen op internet even de waarschuwing dat er heel erg veel nep-UGG's worden verkocht. Op de officiele website van UGG Australia staat een lijst met betrouwbare webshop: .... Je kunt er dus vanuit gaan dat andere webshops niet betrouwbaar zijn!! Ik ken nog wel 2 andere webshops in NL die orginele UGG's verkopen, dit zijn "normale" schoenenwinkels die ook een online shop hebben: www..nl http://www..nl/ Het is natuurlijk geen nieuwe trend, maar ik zie de laatste tijd weer heel veel UGG's op straat. Het viel mij deze zomer ook al op in A'dam dat er veel "hippe" meiden met UGG's aanliepen..... Ik dacht dat het helemaal over was met de UGG's maar blijkbaar dus niet! En gelukkig maar want in onze familie zijn er ernstige UGG verslaafden (wel de echte!!). Mijn dochter van 10 heeft ze momenteel in gebreid ecru, het model Sundance in ecru, lage witte, gele, zwarte en hoge chocoladebruine. Ik heb nog 3 paar maar moet dringend een paar nieuwe omdat mijn dochter nu rondloopt in de mijne. Mijn zoon van bijna 4 zweert ook bij zijn UGG's en heeft ze in ecru, bruin en zwart. En we hebben zelfs papa overgehaald ze vorig jaar te kopen, niet de standaar suede maar gewone zwarte leren. Hoe zit het met jullie? Ook aan de UGG's?? Laatst gewijzigd op 24-08-2010 om 15:47. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|