Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2010, 13:12
Verwijderd
hoi
als ik mijn deo op doe dan voel ik echt een enorm stekende pijn, die gaat dan na een halve minuut ofzo weer weg, het is echt een kutgevoel.
als mijn oksels helemaal haarvrij zijn is het erger dan als dat niet zo is.
en het ligt ook niet aan mn deo want ik heb sppr veel soorten geprobeerd en ook rollers enzo, het gevoel blijft komen.
iemand tipzzz???
x
Met citaat reageren
Oud 20-07-2010, 13:50
Verwijderd
Je onthaart ze dus? Ja, dan kan 't best prikken. Probeer deo's zonder alcohol. Je hebt bv. deodorant van Dove die heel zacht is, en die sticks van Rexona zijn ook vrij zacht (geen roller, maar echt zo'n stick dus).
Met citaat reageren
Oud 20-07-2010, 13:51
Verwijderd
Vlak na het scheren is dat normaal, dat komt dan doordat alcohol uit de deo in de haarzakjes komt. Ook een dag of twee na het scheren kan dat nog gebeuren. Sommige mensen hebben er meer last van dan anderen. Je kunt op zoek gaan naar een deo zonder alcohol, die doen dat niet. In de meeste geparfumeerde deo's zit wel alcohol.

Als je niet alleen zweetlucht wil voorkomen maar ook een luchtje wil gebruiken, kun je natuurlijk een bodyspray of ea-de-toilette ernaast gebruiken
Met citaat reageren
Oud 21-07-2010, 07:26
Verwijderd
-

Laatst gewijzigd op 29-08-2010 om 13:36.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2010, 11:23
Rivka
Rivka is offline
Ik ben zelf enorm allergisch voor heel, heel veel soorten deo's. Ik heb nu ofwel Odorex ofwel Neutral-deo, dat is prima. Waarschijnlijk heb je gewoon een erg gevoelige huid.

Tip: Koop niet de bussen met de kleurtjes zoals FA of Vogue of dat soort crap. Hoe meer kleurtjes, hoe slechter het spul. En ik zou als ik jou was ook rollers gebruiken.
Oud 21-07-2010, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Ik ben zelf enorm allergisch voor heel, heel veel soorten deo's. Ik heb nu ofwel Odorex ofwel Neutral-deo, dat is prima. Waarschijnlijk heb je gewoon een erg gevoelige huid.

Tip: Koop niet de bussen met de kleurtjes zoals FA of Vogue of dat soort crap. Hoe meer kleurtjes, hoe slechter het spul. En ik zou als ik jou was ook rollers gebruiken.
Ah ja, ik heb nu ook Neutral, die is heel fijn en geeft geen witte vlekken in kleding.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2010, 12:28
Verwijderd
;;

Met citaat reageren
Oud 21-07-2010, 13:01
Lotte^^
Lotte^^ is offline
Ik heb zelf bij heel veel deo's ook dat het prikt, vooral bij sanex en nivea.
Nu heb ik hier FA en vogue staan en die prikken beide bij mij niet. en deze geven ook geen vlekken op de kleding.

maar ik ga ook is neutral proberen, als die kleurtjes zo slecht blijken te zijn..
Met citaat reageren
Oud 21-07-2010, 14:51
Pluis
Pluis is offline
Ik had ook altijd last van prikken, en daarom ben ik uiteindelijk overgestapt op rollers. Ik gebruik nu al jaren odorex, die hebben ook een onzichtbare versie die dus geen witte vlekken maakt
Oud 21-07-2010, 16:54
marrel
marrel is offline
Je hebt ook deo's speciaal voor na het scheren. Heb hier een mini spuitbus van nivea staan en ze zijn er vast ook in rollers en van andere merken.
Oud 23-07-2010, 13:38
Verwijderd
''

Met citaat reageren
Oud 23-07-2010, 17:51
marrel
marrel is offline
Citaat:
okee, waar heb je die gehaald als ik vragen mag??
dat is wel het proberen waard denk ik.
Gekregen ergens bij Maar vermoed dat hij overal wel te koop is, drogist/supermarkt.

NIVEA Calm & Care Deodorant met herstellende Provitamine B5 en verzachtende Hamamelis ondersteunt actief huidherstel na het scheren.
Uiteraard biedt deze anti-transpirant tevens de optimale combinatie van betrouwbare bescherming tegen transpireren en NIVEA’s milde verzorging.
•24 uur effectief transpiratieregulerend, met een milde en frisse geur
•Zonder alcohol, conserveringsmiddelen en kleurstoffen
•Huidverdraagzaamheid dermatologisch bewezen

Ook rexona heeft een variant (niet mee bekend) Rexona skin care calming voor na scheren/epileren, en er is ook een voor de gevoelige huid (skin care neutral). En zo zullen er vast meer merken zijn. Even een 5 minuten uittrekken voor dat rek
Oud 25-07-2010, 18:58
speelgoedgitaar
speelgoedgitaar is offline
De roller van neutral vind ik zelf heel goed. Bij de action verkopen ze een deo-roller die Fenjal heet. In het flesje zelf zit een witte substantie (nooit last gehad van witte vlekken in shirts) en het heeft een lichtblauw etiket en dop. Ik heb een behoorlijke gevoelige huid en deze vind ik ook behoorlijk goed. Deze heeft een lichte geur en is vrij goedkoop.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 08:02
Verwijderd
;

Met citaat reageren
Oud 29-08-2010, 13:36
Verwijderd
gebruik nu roller van dove, maar alleen na het douchen, nu heb ik nergens meer last van.

kan slotje op!!
Met citaat reageren
Oud 29-08-2010, 13:39
Verwijderd
Citaat:
gebruik nu roller van dove, maar alleen na het douchen, nu heb ik nergens meer last van.

kan slotje op!!
Huh waarom verwijder je al je berichten in dit topic? Andere mensen die hetzelfde probleem als jij hebben die hebben misschien ook wel wat aan dit topic..

Mooi dat je nergens last meer van hebt. Ik gebruik sinds kort ook een roller, en daarmee heb ik ook nergens last meer van.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2010, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Huh waarom verwijder je al je berichten in dit topic? Andere mensen die hetzelfde probleem als jij hebben die hebben misschien ook wel wat aan dit topic..

Mooi dat je nergens last meer van hebt. Ik gebruik sinds kort ook een roller, en daarmee heb ik ook nergens last meer van.
omdat de allereerste er nog wel staat hebben mensen hier nog wel wat aan
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten