![]() |
||
Citaat:
![]() NIVEA Calm & Care Deodorant met herstellende Provitamine B5 en verzachtende Hamamelis ondersteunt actief huidherstel na het scheren. Uiteraard biedt deze anti-transpirant tevens de optimale combinatie van betrouwbare bescherming tegen transpireren en NIVEA’s milde verzorging. •24 uur effectief transpiratieregulerend, met een milde en frisse geur •Zonder alcohol, conserveringsmiddelen en kleurstoffen •Huidverdraagzaamheid dermatologisch bewezen Ook rexona heeft een variant (niet mee bekend) Rexona skin care calming voor na scheren/epileren, en er is ook een voor de gevoelige huid (skin care neutral). En zo zullen er vast meer merken zijn. Even een 5 minuten uittrekken voor dat rek ![]()
|
![]() |
De roller van neutral vind ik zelf heel goed. Bij de action verkopen ze een deo-roller die Fenjal heet. In het flesje zelf zit een witte substantie (nooit last gehad van witte vlekken in shirts) en het heeft een lichtblauw etiket en dop. Ik heb een behoorlijke gevoelige huid en deze vind ik ook behoorlijk goed. Deze heeft een lichte geur en is vrij goedkoop.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mooi dat je nergens last meer van hebt. Ik gebruik sinds kort ook een roller, en daarmee heb ik ook nergens last meer van. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Is droog klaarkomen schadelijk? Verwijderd | 11 | 23-08-2015 21:39 | |
Muziek |
[ak gitaar] zere vingers Retinite | 45 | 23-08-2005 18:46 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Onderzoek: 20 procent vrouwen stopt met pil Gatara | 67 | 07-01-2004 15:16 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 | |
Games |
Hallo mensen en wie denkt er serieus over om een game te maken?? ik wel Verwijderd | 33 | 16-03-2002 11:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Dit = geen gedicht, maar kmoet t ff kwijt *Sneeuwmuts* | 27 | 18-01-2002 14:17 |