Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2010, 00:00
m-
m- is offline
altijd als ik en mijn vriend afspreke, krijge we bijna altijd ruzie. hij doet dan altijd bestwel bot en ik ben best gevoelig dus ik voel me dan heel vaak verdrietig als hij stomme dinge zegt die die eigelik toch niet meent, ik wil alles voor hem doen maar ik weet niet hoe ik hem blij kan maken ik weet niet wat ik moet doen, help alsjeblieft

Laatst gewijzigd op 24-08-2010 om 00:45.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-08-2010, 08:43
Loveangel90
Loveangel90 is offline
Hey

Uit je berichtje, kan ik alleen verstaan, dat jouw vriend niet lief is voor je...
Eerst en vooral, zijn het kleine ruzies(misverstanden...) of zijn het grote ruzie, die bijna niet meer goed te maken zijn.

Je wilt alles voor hem doen, ik ken dat, verliefd zijn, uit liefde. Maar je moet ook afvragen, is hij nog verliefd op jou? Liefde moet van 2 kanten komen, jij steekt jouw energie in, maar doet hij het nog wel...

Spreek een keer met hem over of laat het bezinken, maar ik zou toch na een tijdje(als de ruzies nog blijven), een punt achterzetten, want zo ben je niet gelukkig...
Met citaat reageren
Oud 24-08-2010, 09:49
m-
m- is offline
Citaat:
Hey

Uit je berichtje, kan ik alleen verstaan, dat jouw vriend niet lief is voor je...
Eerst en vooral, zijn het kleine ruzies(misverstanden...) of zijn het grote ruzie, die bijna niet meer goed te maken zijn.

Je wilt alles voor hem doen, ik ken dat, verliefd zijn, uit liefde. Maar je moet ook afvragen, is hij nog verliefd op jou? Liefde moet van 2 kanten komen, jij steekt jouw energie in, maar doet hij het nog wel...

Spreek een keer met hem over of laat het bezinken, maar ik zou toch na een tijdje(als de ruzies nog blijven), een punt achterzetten, want zo ben je niet gelukkig...
meestal zijn het kleine ruzies, die eigelik nergens op slaan.
ja ik zal der met hem over praten, maar dan voel ik me altijd zo'n zeurmuts en dat ik me aanstel.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2010, 10:08
Loveangel90
Loveangel90 is offline
Als het kleine ruzies zijn, zal het nog niet zo erg zijn, denk ik...
Ik had ook het gevoel, dat ik aan het zeuren/zagen was(laatste maaden van mijn laatste relatie), maar dat hielp precies niet of dat gaat er niet in bij het mannenverstand

Je kunt idd, nog eens rustig over praten en als het dan niet meer lukt, neemt een pauze in jullie relatie...blijven zagen en ruzies maken in een relatie is niet goed!!
Met citaat reageren
Oud 24-08-2010, 13:12
Volk
Volk is offline
Waarom hebben jullie ruzie om kleine problemen? Probeer daar achter te komen. Het is namelijk niet normaal om ruzie te hebben om niks, dus waarschijnlijk is er iets dat jullie dwarszit en dat uit zich in ruzie om niks. Hij zegt daarbij dingen die jou kwetsen en dat is ook niet wat iemand die van je houdt hoort te doen, spreek heb daarop aan en vertel hem hoe hij je laat voelen. Als hij om je geeft zal hij ook bereid zijn zich op dat punt aan te passen.

Je zult een goed gesprek moeten hebben met je vriend om erachter te komen waarom jullie steeds ruzie hebben.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2010, 13:41
m-
m- is offline
omdat we het vaak niet met elkaar eens zijn, en hij me soms egt boos maakt,
hij is de laatste tijd anders en dat probeer ik hem wel duidelijk te maken maar hij begrijpt me gewoon niet! hij snapt niet dat ik me over somige dingen verdrietig voel.
jongens...
Met citaat reageren
Oud 24-08-2010, 19:06
AzN
AzN is offline
Ik vraag me af wat voor 'stomme dingen' hij zegt en wat jij verstaat onder 'bot doen'. Want wie weet moet hij inderdaad aardiger doen, maar 't natuurlijk ook dat jij overgevoelig reageert .
Oud 25-08-2010, 09:18
Volk
Volk is offline
Citaat:
omdat we het vaak niet met elkaar eens zijn, en hij me soms egt boos maakt,
hij is de laatste tijd anders en dat probeer ik hem wel duidelijk te maken maar hij begrijpt me gewoon niet! hij snapt niet dat ik me over somige dingen verdrietig voel.
jongens...
Dat jullie het vaak niet met elkaar eens zijn is nog geen reden om ruzie te hebben. Wat doet hij dan dat hij je zo boos maakt. En hoezo is hij anders? Hoe lang zijn jullie al samen?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2010, 09:48
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Het lijkt erop dat jullie gewoon niet echt bij elkaar passen, maar goed, dat vind ik dan. Als je goed nadenkt, voel je je dan vaker prettig als je bij hem bent, of vaker boos en onprettig? Als je je vaker boos enzo voelt kan je het beter uitmaken.
Reageren

Regels voor berichten