![]() |
|
![]() |
Hoi allemaal,
Ik ben Lotte, een derdejaars student Bedrijfskunde aan de Rijksuniversiteit Groningen. Voor mijn Bachelorscriptie ben ik op zoek naar mensen die wel eens aan een co-creatie activiteit hebben meegewerkt. Heb je wel eens aan een co-creatie activiteit meegewerkt? Denk hierbij aan de volgende voorbeelden: • Het delen van een advertentie op Facebook • Het helpen van andere consumenten door deelname op een forum • Het plaatsen van online commentaar over een product op Facebook • Het ontwikkelen van een product in samenwerking met of voor een bedrijf • Het inzenden van een idee voor een product (bijvoorbeeld voor een actie als 'Maak de smaak' van Lay's) • Het testen van een product voor de lancering hiervan heeft plaatsgevonden • Het deelnemen in een markt test of een studie van trends voor een merk Zo ja, zou je dan de volgende vragenlijst in willen vullen? Het duurt nog geen 5 minuten en het zou mij heel erg helpen! Onder de winnaars wordt een bol.com waardebon van 15 euro verloot. Wil je hier voor in aanmerking komen? Stuur dan je naam en leeftijd naar het volgende mailadres: scriptiecocreatie@gmail.com. Alvast bedankt. https://groningen.qualtrics.com/SE/?...b4QoHuRwjq9xC5 Laatst gewijzigd op 11-04-2014 om 10:57. Reden: Niet volledig |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|