![]() |
|
Ik vind het prima, tenzij ik echt heel erg veel buikpijn heb. Maar een tampon inhouden is geen goed idee!
Een keer in de geiligheid vergeten dat er nog een tampon inzat en uiteindelijk echt moeite moeten doen om hem er weer uit te krijgen...
||
Citaat:
Maar dan dus wel zonder tampon. |
![]() |
|
Tampon inhouden is geen goed idee, maar verder gaat het prima hoor.
Evt. handdoek eronder en daarna douchen ofzo. Het is dan ook veel gevoeliger daar beneden, dus als je zin hebt zou ik me er niet door laten tegenhouden.
||
Citaat:
Net voor, tijdens of net na je menstruatie heb je geen kans op zwangerschap ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je hebt trouwens 5 dagen van te voren en 1 dag na de ovulatie kans op zwangerschap. Zorg er aub voor dat je goed op de hoogte bent zodat je geen dingen zegt die niet kloppen. Mensen kunnen er een baby aan overhouden. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vraag me ook af hoe diep je bent als je én een piemel, én een tampon kwijt kunt? Die laatste wordt verpletterd tegen mijn baarmoedermond, ben ik bang, en dat kan nooit comfortabel zijn.
Als ik heftig ongesteld ben, vind ik seks helemaal niets, dan doet mijn buik pijn en raak ik zoveel bloed kwijt dat ik het écht te smerig zou vinden. Maar op de lichtere dagen, waarom niet? Handdoekje eronder, klaar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar op zich, als je kort van te voren een tampon eruit haalt en een wat passief standje aanneemt, valt het ook wel mee met het bloed. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |