Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat een onzin.
Als je niet eens meer mag praten en het gezellig mag hebben met andere meiden, dan had ik er toch wel een punt achter gezet. En dat je haar vertrouwen terug moet winnen is al helemaal bizar, aangezien je niks hebt gedaan om haar vertrouwen te schaden. Dumpen die hap, ook al heb je al een jaar met haar. Zulke meiden heb je niks aan en er zijn zat meiden die je WEL vertrouwen.
||
Citaat:
Vertel haar dat het heel normaal is dat jongens en meisjes met elkaar praten, dat moeten ze later in de maatschappij ook. Dat je haar ontzettend mist en dat het moeilijk is op afstand elkaar te vertrouwen. Dat het utlimatum die ze geeft oneerlijk is omdat je niets gedaan hebt om dat vertrouwen te breken. Maar, als ze zo wantrouwig blijft en jou blijft eisen je voor haar van de maatschappij af te zonderen, moet je toch eens een diep gesprek voeren en jouw eisen op tafel leggen, anders blijf je kruipen. |
![]() |
||
Citaat:
Zat je nou aan dr muts, of aan dr 'muts'? Anders kan ik het nog wel begrijpen ![]() Verder: Kzou maar ns serieus overwegen of je wel genoeg gewaardeerd wordt als je vriendin zo jaloers is om niks. En of je dat wel wilt. ![]()
|
Misschien probeert ze je te manipuleren ofzo, als je 'haar vertrouwen terug moet winnen'. Klinkt niet als een heel goede relatie eigenlijk. Wil je vertellen hoe hte is gegaan met dat gesprek?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
schoonmoeder vindt me niet leuk DriesDW | 28 | 11-11-2015 10:52 | |
Liefde & Relatie |
Wat nu :S Erge ruzie vinnie15 | 22 | 24-02-2011 09:39 | |
Psychologie |
mijn familie en ik... ilse | 8 | 23-02-2004 12:34 | |
Algemene schoolzaken |