Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2010, 21:22
Verwijderd
Wat vinden jullie nou echte seksaanraders?
Dat kan van alles zijn van standjes tot speeltjes etc.

TS begint:
Een vrij simpele, maar hij blijft goed: de doggystyle
Met citaat reageren
Oud 20-09-2010, 21:25
Verwijderd
Wat Queasy zegt
Origineel he?
Met citaat reageren
Oud 20-09-2010, 21:25
Verwijderd
Cowgirl!
Kan je het meisje in haar volle glorie zien en lekker van elkaar genieten.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 09:53
Verwijderd
Als je veel verschilt in lengte, kun je staande seks imiteren door tegenover elkaar op bed, bank of deken te knielen werkt beter dan gedoe met trappen en krukjes.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 13:26
Verwijderd
Wedstrijdjes! De een probeert zo lang mogelijk vol te houden om géén seks te hebben, terwijl de ander zijn/haar uiterste best doet om de partner te verleiden. In beide rollen leuk
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Wedstrijdjes! De een probeert zo lang mogelijk vol te houden om géén seks te hebben, terwijl de ander zijn/haar uiterste best doet om de partner te verleiden. In beide rollen leuk
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 14:24
Marmite
Marmite is offline
Citaat:
Als je veel verschilt in lengte, kun je staande seks imiteren door tegenover elkaar op bed, bank of deken te knielen werkt beter dan gedoe met trappen en krukjes.
Dat zou nog wel eens een goede tip kunnen zijn, thanks .

OT: elkaar d.m.v. bijv. smsjes helemaal gek maken terwijl het op dat moment niet kan, omdat je bijv. op een verjaardag bent. En dan thuis (of onderweg naar huis ) helemaal los.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 16:32
Verwijderd
Van die slaapdronken seks kan ook heel geil zijn. Gewoon vanuit een droom ofzo beginnen en dan hopen dat de ander meedoet natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 16:41
Marmite
Marmite is offline
Ochtendseks <3.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 17:10
masterQ
masterQ is offline
Citaat:
Ochtendseks <3.
da is zalig
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Ochtendseks <3.
Dat vind ik dus echt niet tof
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 17:43
Volk
Volk is offline
Ik las seksaanranders

Zijn wekker uitzetten en hem dan wakker maken met seks. En elkaar blindoeken is ook altijd leuk.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 22:09
serac
serac is offline
truth or dare spelletje doen ; eindigt gegarandeerd in bed
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 22:30
Mephisto
Mephisto is offline
Beuken.
Oud 21-09-2010, 22:32
Girl-Lara
Girl-Lara is offline
Citaat:
truth or dare spelletje doen ; eindigt gegarandeerd in bed

Nou het lijkt me dat uit de waarheid soms heeel soms wel ruzie komt
Oud 22-09-2010, 00:36
Verwijderd
Als je aanrader doggystyle is moet je meer seks gaan hebben.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 09:35
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

Met flinke hakken kom je trouwens ook best een eind hoor
Oud 22-09-2010, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Als je aanrader doggystyle is moet je meer seks gaan hebben.
Eerder degene aan wie je de tip geeft

Citaat:
Huh, ik lees dit nu pas goed, maar een cruciaal onderdeel van staande seks lijkt mij toch dat je tenminste 1 been om hem heen slaat, en nu probeer ik me voor te stellen dat ik geknield met 1 been om hem heen sta en het voelt heel ongemakkelijk Of heb ik nou zulke rare seks? Staande seks waarbij de vrouw beide benen ook recht naar beneden heeft lijkt me heel lastig?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 15:31
Aesthetic
Aesthetic is offline
Elkaar opdrachtjes geven is inderdaad wel leuk, maar gewoon spontaan eens iets heel anders doen dan je normaal doet kan ook echt enorm interessant zijn. (als je normaal gesproken bijvoorbeeld alles ondergaat, ineens het initiatief nemen en zelf beslissen hoe, wat en waar, om maar wat te noemen)
Oud 22-09-2010, 16:34
Volk
Volk is offline
Citaat:
Huh, ik lees dit nu pas goed, maar een cruciaal onderdeel van staande seks lijkt mij toch dat je tenminste 1 been om hem heen slaat, en nu probeer ik me voor te stellen dat ik geknield met 1 been om hem heen sta en het voelt heel ongemakkelijk Of heb ik nou zulke rare seks? Staande seks waarbij de vrouw beide benen ook recht naar beneden heeft lijkt me heel lastig?
Een been eromheen kan, maar is niet noodzakelijk, het gaat ook prima zonder dat been. Al helemaal als hij achter je staat.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Een been eromheen kan, maar is niet noodzakelijk, het gaat ook prima zonder dat been. Al helemaal als hij achter je staat.
Hm misschien verschilt het per geslachtsdeel, maar hier lijkt de hoek daar een beetje lastig voor..? Hoewel dat misschien ook is omdat hij langer is, trouwens. Toch maar eens proberen (achterlangs niet, trouwens, maar dan kan alles want je kan dan als vrouw gewoon vooroverbuigen natuurlijk).
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Ik las seksaanranders

Zijn wekker uitzetten en hem dan wakker maken met seks. En elkaar blindoeken is ook altijd leuk.
Huh, hoe word je dan zelf wakker, toch ook dmv een wekker (die je partner dan ook wekt) lijkt me?

Voor de 18+-ers: een (heel) klein beetje blowen en dan heel lang voorspel hebben.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 22:28
Volk
Volk is offline
Citaat:
Huh, hoe word je dan zelf wakker, toch ook dmv een wekker (die je partner dan ook wekt) lijkt me?
Ik gerbuik zelf de wekker alleen voor de zekerheid, maar ik ben altijd een uur eerder wakker. Had er niet over nagedacht dat de meeste mensen wel gewoon een wekker nodig hebben om wakker te worden.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten