Beste mederofumleden etc,
Even voor de duidelijkheid ik ben 15 jaar, en ik vind al een tijdje een meisje leuk

.(vanzelfde leeftijd)
Jullie weten hoe het gaat we praten gaat goed enzo, ik doe lief tegen haar zij doet lief terug.
En gisteren direct na school kwam ik haar in de garderobe tegen. Ik zat daar met wat vrienden en ik zei hoi. Zei ze ineens ik hou van je(

). ik beetje schrikken, zeggen dat ik ook van haar houd. Maarja ze moest al weer weg en me vrienden werden ongeduldig dus ik deed er weinig mee. Ik die dag blij want ze zei dat ze van me hield dus ik denk ik ga met haar afspreken wanneer zich een goed moment voordoet. Maar vandaag werd ik ineens compleet genegeerd door haar. Ze had een vriend van haar(en ook van mij) een knuffel gegeven toen ik langskwam en ze keek me heletijd aan. Ik heb geen idee wat dit allemaal betekent. Vriend van me zei dat ze me misschien jaloers wou maken of zou denken dat ik niks met haar wil, omdat ik niets bijzonders deed gister.
Wat denken jullie, zou ze me echt jaloers willen maken? Ik weet niet precies hoe meisjes kunnen reageren dus tja, ik snap er weinig van
Een van jullie(of de meesten) zal waarschijnlijk zeggen dat ik gewoon met haar moet praten, maar dat is een beetje lastig, aangezien we met school op ZeilWeekWerkKamp gaan en we in 2 verschillende kampen zitten.
groetjes
evil(niet echt) inside