Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-09-2010, 20:18
evil inside
evil inside is offline
Beste mederofumleden etc,

Even voor de duidelijkheid ik ben 15 jaar, en ik vind al een tijdje een meisje leuk.(vanzelfde leeftijd)
Jullie weten hoe het gaat we praten gaat goed enzo, ik doe lief tegen haar zij doet lief terug.
En gisteren direct na school kwam ik haar in de garderobe tegen. Ik zat daar met wat vrienden en ik zei hoi. Zei ze ineens ik hou van je(). ik beetje schrikken, zeggen dat ik ook van haar houd. Maarja ze moest al weer weg en me vrienden werden ongeduldig dus ik deed er weinig mee. Ik die dag blij want ze zei dat ze van me hield dus ik denk ik ga met haar afspreken wanneer zich een goed moment voordoet. Maar vandaag werd ik ineens compleet genegeerd door haar. Ze had een vriend van haar(en ook van mij) een knuffel gegeven toen ik langskwam en ze keek me heletijd aan. Ik heb geen idee wat dit allemaal betekent. Vriend van me zei dat ze me misschien jaloers wou maken of zou denken dat ik niks met haar wil, omdat ik niets bijzonders deed gister.
Wat denken jullie, zou ze me echt jaloers willen maken? Ik weet niet precies hoe meisjes kunnen reageren dus tja, ik snap er weinig van

Een van jullie(of de meesten) zal waarschijnlijk zeggen dat ik gewoon met haar moet praten, maar dat is een beetje lastig, aangezien we met school op ZeilWeekWerkKamp gaan en we in 2 verschillende kampen zitten.

groetjes
evil(niet echt) inside
Oud 03-09-2010, 21:39
evil inside
evil inside is offline
Oud 03-09-2010, 22:37
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Je krijgt niet altijd binnen twee uur reactie! Daarom is het een forum!
Ga gewoon een keertje apart met haar praten, kijken hoe het zit.
Ik vind het wel lief trouwens dat jullie meteen roepen dat jullie van elkaar houden, in plaats van 'ik vind je leuk' of 'ik ben verliefd op je'.
Oud 03-09-2010, 23:16
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ik zou haar apart vragen wat te gaan doen en het dan vragen. Misschien is ze inderdaad teleurgesteld omdat je zo weinig deed met wat ze zei. Ga lekker ergens een patatje eten, parkje wandelen wat ook en vraag het
Met citaat reageren
Oud 04-09-2010, 10:51
evil inside
evil inside is offline
Citaat:
Je krijgt niet altijd binnen twee uur reactie! Daarom is het een forum!
Ga gewoon een keertje apart met haar praten, kijken hoe het zit.
Ik vind het wel lief trouwens dat jullie meteen roepen dat jullie van elkaar houden, in plaats van 'ik vind je leuk' of 'ik ben verliefd op je'.
Ja sorry ik was een beetje down, maarja gaat beter en ik denk ook wel dat gewoon beste is om met haar te praten. Moet even goed moment op zoeken, misschien komen we elkaar op zeilkamp nog tegen en kan ik dan iets met haar doen
Oud 04-09-2010, 19:00
Verwijderd
Haar eens apart aanspreken! En zeggen dat je haar leuk vind. Je kan dan vast wel aan haar reactie zien of zij het ook is en meent.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2010, 20:07
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Haar eens apart aanspreken! En zeggen dat je haar leuk vind. Je kan dan vast wel aan haar reactie zien of zij het ook is en meent.
Inderdaad. Je moet aangeven dat je haar ook leuk vind (lastig, ik weet, beter nu dan nooit), en dan haar reactie afwachten. Daarna kan je belissen hoe je gaat handelen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten