Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2010, 18:45
Sihamm
Sihamm is offline
Hooi ik heb een klein probleempje! Ik hou nog van myn ex terwijl het meer van 6maanden lang al uit. Ik wil hem heel graag terug ensoo, maar ik weet niet hoe ik dat voor elkaar moet krijgen heb vele manier geprobeert om hem terug te krijgen maar nixx heeft geholpen. Hy is egt gewoon te koppig om te luistere! Ik heb hem laats nog gesproken op msn van of ik hem nog terug kan krijgen! Hy zei dat het nooit meer zo kan worden als eerts en hy wil met my afspreken om met elkaar te kunnen neuken! :$ ik weet egt niet wat ik nu moet doen! Aan de ene kant wil ik het wel,maar ik wil ook zijn liefde. Ik miss hem gwn te erg! ;’(
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-09-2010, 18:47
Verwijderd
Niet doen. Hij wil je gewoon gebruiken en misbruiken van het feit dat je hem nog leuk vind. Van de hoop die jij hebt om hem nog terug te krijgen maakt hij dan misbruik in ruil voor sex. Ga opzoek naar een andere vriend! Er zijn er genoeg.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2010, 19:00
Sihamm
Sihamm is offline
Dat denk ik ook, maar ik wil niets liever dan dat ik weer van hem ben.
Na hem heb ik met nog 2 andere jongens iets gehad maar dat duurde niet eens een week voordat ik het uitmaakte.
Ik miste mijn eerste ex te veel en voel me gewoon op mijn gemak bij hem

Laatst gewijzigd op 04-09-2010 om 19:53. Reden: Leestekens, gebruik enter toets en alles vetgedrukt.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2010, 20:04
Rysair
Rysair is offline
Je zal het moeten laten bezinken. Zoek afleiding. Kom je je ex vaak tegen? Ontwijk hem. Er is geen andere weg. Hij zal met negatieve intenties toehappen als je verkeerd handelt (misbruik; sex enzo).
Met citaat reageren
Oud 04-09-2010, 23:17
AzN
AzN is offline
Als m'n ex me duidelijk zou maken dat ie me alleen nog goed genoeg vond voor de seks, zou ik 'm toch echt gaan missen als kiespijn hoor . Ik zou 't verder maar laten rusten, je laat je toch zeker niet gebruiken?
Oud 05-09-2010, 08:03
Verwijderd
Hij is niet 'te koppig om te luisteren', hij vindt je gewoon niet meer leuk. Dat hij wel seks wil, komt doordat hij een jongen is (en een met weinig moreel besef, anders zou hij het wel laten om te proberen zijn verliefde ex voor seks te gebruiken). Niet doordat hij je leuk vindt. Als hij dat zou vinden, zou hij dat in de afgelopen zes maanden wel hebben laten merken. Dan had hij het uberhaupt niet uitgemaakt.

Door nog met hem te msnen, maak je het jezelf alleen maar moeilijker om over hem heen te komen. Dus verwijder hem uit je msn lijst, verwijder hem van je hyves, verwijder hem uit je telefoon, probeer te vermijden dat jullie tegelijk op dezelfde plek zijn en als dat niet te vermijden is, praat dan niet met hem. Uit het oog uit het hart
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 16:43
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Geen contact meer met hem hebben, dan mis je hem al gauw veel minder. Probeer te bedenken wat voor naars hij je heeft aangedaan, hij heeft het uitgemaakt en wil je nu gebruiken voor seks terwijl hij weet dat je nog van hem houdt! Je snijdt jezelf alleen maar in de vingers als je nog contact met hem blijft houden.
Oud 05-09-2010, 18:15
Sihamm
Sihamm is offline
De reden is waarom het uit is, omdat ik met een andere jongen 1x had gesmst en er waren ook meisjes die er voor zorgde dat het uit ging. Dat is hun aardig gelukt ook. Ik wou het uit praten met hem maar hy was gewoon te boos op mij. Het is niet dat hij mij niet meer leuk vindt, hij denkt dat ik nooit kan veranderen, Maar ik heb maar 1x met een andere jongen gesmst meer niet! Ik heb dat zo vaak geprobeert om geen contact meer met hem te hebben. Maar het lukt me niet! Ik gaa hem dan gewoon soo erg missen dat ik weer contact probeer te zoeken. Ik kan makkelijk een nieuw vriendje krijgen maar ik wil alleen hem.
Is dat fout dan? Jaa hy wil ook sex van my. Maar hy zei wel tegen mij als jy dat wil dan doe ik nix.

Laatst gewijzigd op 05-09-2010 om 23:08. Reden: Onnodige dikgedrukt.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 18:30
Volk
Volk is offline
Ik snap niet wat je ziet in iemand die er een probleem van maakt als je 1 keer met een jongen smst.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 19:19
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Ik snap niet wat je ziet in iemand die er een probleem van maakt als je 1 keer met een jongen smst.
Inderdaad, maar er zal wat verkeerds in hebben gestaan denk ik dan.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 19:46
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Is dat fout dan? Jaa hy wil ook sex van my. Maar hy zei wel tegen mij als jy dat wil dan doe ik nix.
Tuurlijk, als hij zou zeggen dat jij met hem af gaat spreken en seks met hem gaat hebben of je dat nou zelf wil of niet, dan kon hij het wel op zijn buik schrijven. Hij doet aardig genoeg waardoor jij niet direct zegt 'JA IK GA ECHT GEEN SEKS MEER MET JE HEBBEN!' maar hij wil alsnog geen relatie met je. Hij maakt dus hoe dan ook misbruik van je dan, vind ik.
Als hij het uitmaakt met je omdat hij boos is en vervolgens 6 maanden lang niet naar je terug is gekomen, dan zit het er echt niet meer in. Maak jezelf alsjeblieft niets wijs.
Oud 06-09-2010, 08:18
Volk
Volk is offline
Waarom leg je je niet gewoon neer bij de werkelijkheid? Waarom blijf je leven in een fantasiewereld? Hij wil je niet, allang niet meer en hij gaat hier ook niet van mening over veranderen. Je kunt wel zielig gaan doen en steeds aan hem blijven vragen of hij toch nog met je wil maar dat wil hij niet. Ga door met je leven. Blijf niet hangen in het verleden. Waarom zou je een relatie willen met iemand die jou absoluut niet wil? Blokkeer hem op msn en bel/sms hem niet meer.

Ik kan me voorstellen dat hij denkt dat jij nooit meer verandert want je doet al 6 maanden hetzelfde; koppig zijn en niet luisteren.

HIJ WIL JE NIET!

Ik zou trouwens niet met hem naar bed gaan, dat is niet handig als jij nog steeds niet over hem heen bent. Sowieso kun je vast wel iemand vinden die wel interesse heeft in jou.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten