Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Vanaf je 16 mag je zelf kiezen, ik zou het rechts laten schieten.
Je krijgt er later niet moeilijker baan van maar iedereen denkt daar anders over. het zou kunnen dat ze je daarvoor dan niet voor die baan aannemen. Maar als het alleen maar om één oorbel gaat dan gaan ze daar denk ik niet moeilijk over doen. Veel succes ^^ |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Kijk naar naar mij, 3 gaatjes (links 2 rechts 1) Draag oorringen, loop met zelfgebreide en felgekleurde kleding rond, en heb ook geen baan. Nu nog mij haar lang laten groeien (heb ik vroeger gehad) Maar leef nog steeds lang en gelukkig. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je hetero bent links, als je homo bent recht. Overal bekend.
Als je later gaat solliciteren doe je je oorbel toch gewoon uit? Doe niet zonder toestemming van je moeder, probeer dr simpelweg over te halen, hoe? Zoek op internet alle positieve feiten op en maak vooral duidelijk waarom jij het zo graag wilt, wordt niet boos, ga niet zeuren, ipv zeuren kan je er beter elke dag een paar keer heel kort op terugkomen maar wel met een lach en niet chagerijnig, jij kan het zelfs nog voor je 16e verjaardag vragen 'het grootste cadeau dat je kan krijgen'. Als ze dan nog steeds niet over te halen is, prik dan een datum dat je gaat en laat dit haar ook weten. Zeg dat je het sowieso haalt maar je het fijn zou vinden als zij je zou steunen. Good luck! |
![]() |
|
Je kunt geen rechter meer worden, tenzij je 'm er uit haalt. Je mag 'm zelfs afplakken, geloof ik. Ik zou het niet zomaar doen zonder je moeder, 'omdat je geen toestemming meer nodig hebt', daar komt ruzie van en dan mag je straks nog minder. Gewoon overleggen met je moeder. Desnoods zeg je dat je het toch doet, maar dat je het wel fijn zou vinden als zij ook achter je zou staan.
|
Ik ken homo's die alleen een oorbel links hebben en ik ken homo's die alleen een gaatje rechts hebben. Ik ken hetero's die alleen een een gaatje links hebben en ik ken hetero's die alleen een gaatje rechts hebben.
Je moet doen wat je zelf mooi vind. En het kan best zijn dat je door een oorbel minder snel een baan kan vinden. Maar als je hem gewoon uit doet op je werk en bij sollicitaties zul je geen problemen hebben. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ja, je kan best een oorbel laten schieten. Maar waarom? Vind je het mooi? Dat is op zich een goede reden, maar heb je het er voor over om dan grote ruzie met je moeder te krijgen?
Ik zou het niet doen. Niet omdat ik het niet mooi vind - ik vind het niet heel mooi - maar omdat het op je vijftiende niet zo slim is om zonder dat je moeder het weet oorbellen te laten schieten als ze heeft gezegd dat ze ertegen is. Je kan het beste aan haar vragen vanaf welke leeftijd je wel een oorbel mag, en zolang wachten. Misschien vind je het tegen die tijd niet eens mooi meer en dan ben je blij dat je gewacht hebt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |