![]() |
|
Nee.
Ik zou maken dat ik weg kwam en die jongen voortaan ontlopen en 'm maar eng en vies vinden. Jouw situatie klinkt nogal als 'zullen we ganzenborden?' 'nee' 'zullen we tv kijken?' 'ook geen zin in' 'wil je me rukken dan?' terwijl je helemaal niets met die gast hebt en je hooguit een keer hoi hebt gezegd en een praatje gemaakt en verder ook niets voor diegene voelt. Zeker bij zo'n directe vraag zou het echt een 'NEE' zijn. Zélfs als de vraag was 'wil je zoenen' dan zou ik nog 'nee' zeggen. Dat klinkt namelijk nogal gevoelloos en alleen op seksueel genot (van degene die het vraagt) belust. Iets waarna ik me achteraf maar gebruikt en smerig zou voelen. Als iemand die ik net van de camping kende (je zei tent of camper) en die ik niet zo goed kende, en we waren daar alleen... en ineens vraagt hij zoiets seksueels, dan zou ik 'm dus voortaan ontlopen. Omdat ik zou denken... tja, iemand die dat vraagt is teveel op seks uit, kan niet goed inschatten dat het een absolute NEE was en straks dwingt hij me nog tot dingen die ik niet wil. Getverdemme. Ik vermoed dat ik zelfs bij de vraag 'wil je zoenen' voortaan al meer terughoudend zou zijn, dan wel diegene zou beginnen te ontlopen, als het zo random en uit het niets kwam. Daar zou ik me echt niet prettig bij voelen, zulke vragen. ;/ |
![]() |
|
![]() |
Uhhh nee, natuurlijk niet! Wat denk je nou?! Eigenlijk geef je zelf al aan waar het probleem ligt:
Die jongen vraagt INEENS... Waar is de opbouw? Van handjes vasthouden naar een kusje, wat heftiger zoenen, elkaar strelen etc. En dan nóg, ook al zou je dan die vraag stellen krijg je waarschijnlijk alsnog een mep. En terecht ![]()
Laatst gewijzigd op 18-08-2010 om 10:30. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik vind het hoogst onpersoonlijk en een teken van eigenbelang als een jongen dat aan me zou vragen. Ik bedoel, als je dan zo ten einde raad bent, probeer dan iets ofzo. Dan merk je van zelf of ze het wil of niet. Maar ik denk dat je bij vragen niet veel bereikt. Ookal vraag je het omdat je gewoon wil dat ze niks tegen haar zin in doet, het komt onzeker over ofzo. Nouja, ik vind het gewoon not done om het te vragen.
![]()
||||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
maw: Niet gaan proberen ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Tips! Hoe vraag je verkering? Jongen naar meisje Schattekuuhh | 4 | 04-01-2013 08:31 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Achter de grote, gele deur. Eend | 500 | 30-01-2005 19:32 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat zou je doen als werd bewezen dat alle vormen van geloof onwaar zouden zijn? Dawntje | 120 | 09-01-2005 14:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Boek: Islamitisch meisje doet het met Leraar Silvia19 | 25 | 01-05-2004 16:06 | |
Psychologie |
Moet ik het doen? Linda | 11 | 09-01-2002 19:34 |