Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2010, 16:05
DmCraanen
DmCraanen is offline
Op afstand bedienbare eitjes dus. Heeft iemand hier ervaring mee en zo ja hoe beviel dit?
Met citaat reageren
Oud 14-09-2010, 16:12
Sander =D
Sander =D is offline
Wat doet het sowieso?
Met citaat reageren
Oud 14-09-2010, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Wat doet het sowieso?
Het trilt. Een vrouw kan zo'n eitje in haar vagina stoppen of een man in z'n anus of in de onderbroek tegen/tussen z'n ballen. En dan kan je partner met de afstandsbediening het ei aan en uit en harder en zachter zetten zonder dat je weet wanneer.

Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me niets voor mij. Tijdens de seks weet je toch wel dat je partner iets gaat doen dus dan is de verrassing er wel een beetje af en om nou de hele dag met zo'n ei rond te lopen, dat vind ik eerder irritant dan sexy.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2010, 17:20
Verwijderd
Het is maar voor 1 malig gebruik wat ik op sites las.. Dus een beetje zonder geld
Met citaat reageren
Oud 14-09-2010, 18:20
DmCraanen
DmCraanen is offline
Weet niet welke site je las maar die dingen zijn wel voor meer dan 1x gebruik...anders zou ook niemand dat betalen.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2010, 18:51
Verwijderd
Op verschillende sites 40 euro voor 3 eitjes die je maar 1 kan gebruiken!
Met citaat reageren
Oud 14-09-2010, 23:43
DmCraanen
DmCraanen is offline
Om het dan maar even clear te maken

http://www.lovehoney.co.uk/product.cfm?p=14461#fulldesc

Dat bedoelde ik.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2010, 21:11
FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Citaat:
Het trilt. Een vrouw kan zo'n eitje in haar vagina stoppen of een man in z'n anus of in de onderbroek tegen/tussen z'n ballen. En dan kan je partner met de afstandsbediening het ei aan en uit en harder en zachter zetten zonder dat je weet wanneer.

Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me niets voor mij. Tijdens de seks weet je toch wel dat je partner iets gaat doen dus dan is de verrassing er wel een beetje af en om nou de hele dag met zo'n ei rond te lopen, dat vind ik eerder irritant dan sexy.
Als je grote range hebt is het grappig om ermee te kloten, zit je op je werk en zet je dat ding even aan voor bij je vrouw/partner.
Oud 18-09-2010, 17:40
Akhlys
Akhlys is offline
Zo'n ding lijkt me nou echt geweldig om een beetje mee te kloten. Bijvoorbeeld met uit eten gaan ofzo Me vriendin zo'n ei in, ik met de knopjes ja lijkt me leuk, denk dat ik het maar eens ga voorstellen

Regels voor berichten