Ik zou er niet vanuit gaan dat ze je niet leuk vindt, anders zou ze (lijkt mij) geen relatie met je hebben. Ik denk dan ook niet dat je constant van haar hoeft te verwachten dat ze signalen geeft dat ze je toch echt wel leuk vindt.
Verder is het jou eerste relatie. Is het ook haar eerste relatie? Als dat zo is, vind ik het niet meer dan logisch dat jullie zo voorzichtig bij elkaar zijn. Het is nieuw, het is spannend en het is niet helemaal duidelijk wat er nou eigenlijk verwacht wordt. Het kan ook zijn dat ze zo doet omdat het jou eerste relatie is en dus voorzichtig met jou wilt zijn.. Of ze heeft voor jou altijd vriendjes gehad anders waren en voor haar misschien makkelijker in de omgang? Je weet het niet, dus kan je er altijd naar vragen.
Ik zou het gewoon even aankijken, jullie hebben nog niet zo lang, dus wat niet is kan nog komen. Maak je er gewoon niet zo'n zorgen over en laat het op z'n beloop. Als het naar jou idee dan toch te lang doorgaat moet je het aankaarten bij je vriendin en er gewoon over praten.