Advertentie | |
|
![]() |
|
Self induced liquid lobotomy
![]() Dat je daar zin in had joh! Misschien moet je eens met iemand anders dan forumers gaan praten. Iemand die geleerd heeft- en facturen schrijft om mee te mogen praten over dit soort topics. Ongeacht welk middel ik, verspreid over hoeveel tijd dan ook in hoedanige mat what-so-ever tot me neem, als ik ergens K.O. in een hokje lig of überhaupt tril-verschijnselen vertoon dan moet ik wel heel mongool bezig zijn. Oja, leuke vrienden ook die jou trillend uren in een hokje K.O. je harses laten liggen fryen om er achteraf om het kampvuur verhalen over op te halen.
|
Want een K-hole is qua fysieke status van het lichaam het equivalent van trillen en outgaan gaan van alcohol (en dan heb ik het dus niet over in slaap vallen)? Je mag me best hypocriet noemen hoor, maar doe het dan met een vergelijking die hout snijdt
![]()
||
Lijkt helemaal niet op elkaar zelfs (al ben ik nooit out gegaan van alcohol
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hehe, naja, semantische interpretatiefail zegmaardan
![]() Toegegeven, ik heb in mijn leven geregeld ergens K.O. of in vergelijkbare toestand gelegen. Maar niet in een 'hokje' ergens waar men (verantwoordelijken/vrienden!) mij niet in het zicht had en ook niet tegen m'n wil of zin of in potentieel levensbedreigende toestand. Neemt niet weg dat ik wel eens mongoloïde gehandeld heb, maar ik zal tegendeel dan ook niet beweren. Mooie manier om m'n beet af te weren met zelfkritiek trouwens ![]() ![]()
|
![]() |
Niet lullig bedoelt hoor maar ik ging naar binnen toe (was op camping) om WATER te drinken en zij dachten niet: OMG alarm!!, wat ik hun niet kwalijk kan nemen. Dat ik daarna in een WC lig weten zij dan uiteraard niet. En als zij mij aan het zoeken zijn gaan ze niet even proberen alle gesloten deuren te openen om te kijken he. Of ben jij zo een held die dat wel zou doen? Alsjeblieft zeg. En met die mooie praatjes van je, hardstikke leuk en aardig maar bij je leeftijd staat toch echt 16. Dus je noemt mij een mongool, zegt dat je zelf "geregeld" ook K.O. gelegen hebt en komt met praatjes alsof je zoveel levenservaring hebt. Correct me if I'm wrong maar ik vind je echt idioot overkomen.
|
![]() |
|
Dat kan best als jij een getalletje naast een post laat bepalen in hoeverre je de post serieus neemt
![]() Verder heb ik mijn uitspraken die jij vanwege dat getalletje 'mooie praatjes' noemt genuanceerd en weet jij ze desondanks helaas weer uit hun verband te interpreteren. Met 'K.O. of in vergelijkbare toestand' doel ik op een verdoofde of hallunicerende toestand van alcohol of andere drugs, maar in gecontroleerde omgeving/situatie, in bijzijn van vertrouwelingen die alerter zijn dan ik in die toestand. Zo ben ik bijvoorbeeld in het verleden bijvoorbeeld sterk verminderd aanspreekbaar geweest na gebruik van ketamine of mdma. Ik zorg er echter zoveel mogelijk voor exact te weten hoe ik de middelen die ik gebruik doseer, gespreid over hoeveel tijd ik ze tot me neem en luister naar welke signalen mijn lichaam geeft die hier op van invloed zijn. Waardoor ik me nog nooit heb hoeven afvragen of ik niet in een bedreigende situatie ben/was door vergiftiging, wat getuige dit topic voor jouw K.O. status wel gold. Bij het nuttigen van alcohol is doorgaans niet echt sprake van bewust bezig zijn met 'dosering', maar eerder de snelheid waarop je 'zuipt' of ff rustiger aandoet. Of inderdaad zoals in jouw geval even wat water gaat drinken. Je omschreef jouw K.O. in een hokje liggen als een voorval van excessieve beschonkenheid. Als iemand van mijn vrienden duidelijk zo ongelofelijk zat is, water gaat halen en niet terugkomt dan ben ik inderdaad wel zo iemand die uiteindelijk wchokjes open gaan trappen. Jij niet dan? Alsjeblieft zeg ![]()
||
Citaat:
Ik moet zeggen dat ik het grotendeels wel met hem eens ben. Op het moment dat een van mijn vrienden na het overduidelijk drinken van te veel alcohol naar de wc verdwijnt en lange tijd wegblijft zou ook ik zo iemand zijn die uiteindelijk de hokjes open trapt. Je moet er toch niet aan denken dat iemand out gegaan is, keihard met z'n kop tegen de pot is geknald en daar al bloedend bewusteloos ligt te zijn. Afgezien van het feit dat dit natuurlijk niet de meest comfortabele plaats is om te liggen kan het bovendien z'n dood worden. Ik weet niet hoe het met jou zit maar ik heb liever de zekerheid dat m'n vriend nog leeft en daarbij het risico dat ik voor lul sta bij een onbekende dan dat ik niks doe en de volgende dag hoor dat hij dood gegaan is.
|
![]() |
Ehm die camping was erg erg groot en er waren meerdere mensen daar die ik kende en zij dachten dat ik daar mogelijk naartoe was omdat dat dichterbij was vanaf de wc's naar mijn eigen tent toe
![]() Overigens zijn ze mij ook komen halen maar dat was na een uur toen ze 't wel erg lang vonden duren. Toen zat ik aan de bar water te drinken en werd ik door hun weggedragen.. ![]() |
![]() |
|
![]() |
zoooooooooo dom en ja je hebt zekerweten alcohol vergiftiging gehad! wees blij in godsnaam dat je nog leeft een meisje uit me buurt kwam niet meer uit die coma. haar maag moest leeggepompt worden alleen voor een kleine kans op leven. Alcohol is puur vergif daarom word je ook dronken het is gif ne je lichaam kan er niet mee omgaan!
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Welke punten wil jij zien bij een nieuwe partij? Verwijderd | 95 | 31-03-2012 16:22 | |
Werk, Geld & Recht |
alcoholvergiftiging Green87 | 8 | 04-07-2007 22:43 | |
Drugs & Alcohol |
gisteravond remy476 | 38 | 09-12-2005 15:43 | |
Drugs & Alcohol |
meeste alcohol ooit Forza_vitess | 306 | 04-11-2004 23:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaaltje! De onwetendheid van Murtsk Vlooienband | 6 | 13-03-2003 22:02 | |
Lichaam & Gezondheid |
Alcohol-vergiftiging? MrfUbU | 5 | 22-10-2002 21:30 |