Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2010, 18:39
mis
mis is offline
ik moet voor mij stage een opdracht maken, het thema moet dieren zijn,
en moet daarbij een activiteit kunnen doen met de peuters dat met dieren te maken heeft, heet iemand mischien ideeen ik weet niet zo veel,,,??
groetjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-09-2010, 18:41
Verwijderd
Dierenliedjes en dan de kinderen dieren na laten doen? Of dierenmaskers maken die de kinderen op kunnen doen.

Laatst gewijzigd op 16-09-2010 om 18:53.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2010, 18:43
mis
mis is offline
liedjes had ik zelf ook bedacht maar dat laaste lijkt mij een goed idee ga ik wat mee doen
thnx
Met citaat reageren
Oud 16-09-2010, 20:55
Verwijderd
Kun je naar een kinderboerderij?
Met citaat reageren
Oud 16-09-2010, 21:34
Em.
Em. is offline
Een dier nadoen en de kinderen moeten raden welk dier het is? Dierenverhaaltjes voorlezen (de mooiste vis van de zee!), liedjes zingen over dieren (inderdaad), kinderen dieren laten tekenen (of kleurplaten?), dierenkoppen van karton uitknippen (kat, hond, eend) en kinderen laten versieren (verven, papiertjes opplakken) en eventueel omtoveren tot masker/hoed? (Band van karton afmeten om hoofd kindje, afknippen, vastnieten, dierenkop op vastnieten).
Met citaat reageren
Oud 16-09-2010, 21:41
Verwijderd
Niet uit karton knippen, maar ... prikken!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2010, 22:25
AzN
AzN is offline
Iedere peuter 'n andere gekke dierentekening laten maken: 'n konijn met 'n feestmuts op, 'n hond met 'n bril op, 'n koe met 'n jurk aan, etc. etc.
Oud 17-09-2010, 13:03
Em.
Em. is offline
Citaat:
Iedere peuter 'n andere gekke dierentekening laten maken: 'n konijn met 'n feestmuts op, 'n hond met 'n bril op, 'n koe met 'n jurk aan, etc. etc.
Bij de meeste peuters is een poppetje al niet van een huis te onderscheiden (geloof ik ) dus dat wordt wat! Verder is het wel een leuk idee. :')
Met citaat reageren
Oud 17-09-2010, 18:02
Verwijderd
n filmpje kijekn en daarna een filmpje laten maken, laat ze allemaal n dier nadoen ofzo, of regel zo iemand met van die muizen en cavia's enzo die ze dan kunnen aaien
of wat ze op de basisschool altijd deden de knuffeldierendokter is ook n succes
Met citaat reageren
Oud 17-09-2010, 19:32
AzN
AzN is offline
Citaat:
Bij de meeste peuters is een poppetje al niet van een huis te onderscheiden (geloof ik ) dus dat wordt wat! Verder is het wel een leuk idee. :')
Oh oeps, ik wist de definitie van 'peuter' niet meer zo precies .
Reageren

Regels voor berichten