Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je moet gewoon heel veel oefenen. Wiskunde is niet een vak wat je een dag van te voren moet oefenen. Ga een paar weken voor je toets, of een week voor je toets, een diagnostische toets maken of andere opgaves. Blijf oefenen dan krijg je het echt wel vanzelf onder de knie.
GR is een grafische rekenmachine en die mag je nog niet gebruiken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
hhmmmm maar wat is dan het verschil met een normale en een grafische rekenmachine?
want ik zit nu in 3vmbo, en gezien mijn autisme valt er denk ik nog best mee te onderhandelen met leraren. volgens mijn vorige wiskunde docente, zou het wel met autisme te maken kunnen hebben. dus wat dat betreft. als het met een andere rekenmachine opgelost zou zijn? waarom niet? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kan toch ook eerst proberen wat hierboven allemaal staat? In plaats van gelijk een grafische rekenmachine te gebruiken terwijl je andere klasgenoten die formules ook gewoon moeten leren? |
![]() |
||
Citaat:
anyway, ik zou niet goed weten hoe je formules makkelijk kan onthouden, envoudige dingen kan je soms nog wel in een ezelsbruggetje vertalen, maar de rest is gewoon een kwestie van weten hoe je het stap voor stap moet toepassen; zoals met alles in wiskunde, dan is de formule uiteindelijk het (logische) resultaat van de eerdere stappen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Om een formule goed te kunnen onthouden, moet je goed het verband zien tussen verschillende variabelen. Ga dus ook gewoon een keertje ermee klooien, wat gebeurt er als ik die of die variabele groter maak? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
aangezien bij ons de meeste de casio fx 82 ms moeten gebruiken heb btw maandag proefwerk, zal zsm de bladzijdes met theorie ff hier neerzetten, mss dat er dan iemand is die ff kan helpen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
spiektips en smoesjes! handig Couscousje | 4 | 30-10-2017 06:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het kwaad arPos | 33 | 07-07-2009 15:14 | |