Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2010, 15:04
washandje158
washandje158 is offline
Wanneer was je voor het laatst dronken, en wat voor gênante dingen heb je toen gedaan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-09-2010, 16:46
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
Wanneer was je voor het laatst dronken, en wat voor gênante dingen heb je toen gedaan?
Oeh, dat is eigelijk al weer veel te lang geleden, 3 weken geleden dat ik dronken was.

Niks bijzonders, was alleen op een vensterbankje gaan zitten, en daar af gevallen.

Mare.. TopicStarter start?
Met citaat reageren
Oud 16-09-2010, 16:55
Verwijderd
In augustus was ik echt zwaar dronken.
Zo een die je niet snel overdoet. Heb toen echt hard lopen overgeven en ben nog in 'slaap' gevallen. Ze hebben een taxi moeten bellen en heb nog mooi over mijn shirt gekotst. Afijn.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2010, 18:01
washandje158
washandje158 is offline
Citaat:
Mare.. TopicStarter start?
Ik ben in augustus met vriendinnen naar Renesse geweest, en 1 avond kreeg ik wel erg veel gratis drankjes..
van die avond zelf weet ik niet zoveel meer, behalve dat ik de hele tijd op straat stond te dansen, dat ik met een of andere Joost heb gezoend, en dat ik van de barkruk ben afgevallen.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2010, 18:03
AzN
AzN is offline
De laatste (en enige) keer dat ik dronken was, was op m'n veertiende. Toen heb ik keihard gekotst en sindsdien drink ik geen alcohol meer .
Oud 16-09-2010, 19:51
zoef de haas
zoef de haas is offline
Lowlands, schijnbaar ben ik op iemands hoofd gaan staan onderweg van tent naar tent en toen er gezegd werd dat ik uit moest kijken heb ik iets geroepen over stel je niet zo aan je bent op een festival.
maar ik kan me daar niets meer van herinneren.
De laatste keer dat ik echt genante dingen heb gedaan dronken is een jaar of 5 geleden denk ik.
Oud 21-09-2010, 12:16
Verwijderd
afgelopen donderdag...totaal onverwachte random cocktailnacht cocktails zuipen uit een beslagkom...ik eindigde kotsend in bed. stond in mn boxer in de keuken, huisgenotes voelden om een of andere reden aan mn ballen en de volgende morgen zat er nog kots van mij op de tegeltjes naar de keukendeur

ohja en daarvoor was zo ongeveer elke avond op vakantie in bulgarije....daar 4 uur alleen door die stad gelopen, meegedaan aan een of andere slechte beautycontest en daarbij staan hakken op house op een podiumpje. ook 25 eu boete moeten betalen aan 2 obscure bulgaarse securitydudes omdat ik drank had gejat en veel kansen bij mooie meiden verpest omdat ik te kansloos dronken was en wreed serieus inging op dingen als commerciele voetbal en freeparty's etc
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 22:27
MTpower
MTpower is offline
Dat is echt al lang geleden, dat ik echt dronken was. Ik drink al een paar jaar niet zoveel meer
Ik denk dat de laatste keer was toen ik 17 of 18 was. We gingen toen altijd met een vaste groep naar een vast cafe, op die avond was ik vergeten van te voren te pinnen, dus vroeg ik of ze alles op wilde schrijven zodat ik achteraf alles in 1 keer af kon rekenen door daar te pinnen.
Alleen ging de drank toen een stuk harder dan toen ik alles per keer afrekende
Eind van de avond moest ik 26 halve liters en 8 tequillas afrekenen (had 1 rondje gegeven met 8 halve liters), dus had voor mezelf 18 halve liters en 8 tequillas
Ik ging altijd op een spartamet daarheen omdat het te ver was om te fietsen, maar ik wilde ook niet met drank op op iets snellers gaan rijden...
Enfin, ik dacht nog wel terug te kunnen rijden met dat ding, maar dat viel me toch zwaar tegen. De eerste bocht die ik maakte stopte na een paar meter, maar ik kon dat ding niet meer recht krijgen en rij zo die bocht door en de berm in. Daar flink op m'n bek geklapt, ik voelde het overal warm worden, kwam door het bloed bleek achteraf
Toen heb ik daar nog even kort geslapen in de berm tot ik na een uur of 2 weer wakker werd...
Heel m'n bek lag open, m'n benen, broek was kapot, mp3-speler was kapot, spartamet was kapot en ik zag er niet uit + ik was 20km van huis af nog...
De volgende ochtend de grootste kater ooit gehad
Oud 21-09-2010, 22:29
Picidae
Picidae is offline
Nog nooit dronken geweest, lijkt me verschrikkelijk.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 10:37
HTID
HTID is offline
Afgelopen donderdag. Maar met een beetje don alphonso del columbo was ik net superman.

Heb mijn huisgenote meermaals van omvallen in de kroeg behoed en daarna naar huis gedragen

Vroeger wel veel domme dingen gedaan, daar is in mijn post history vast nog wel iets over terug te vinden hehe.
Reageren

Regels voor berichten