Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ok ik begin met het ding dat we niet gezoend hebben ofzo, ik vind haar daar eigenlijk ook geen meisje voor omdat snel te doen, ze kan namelijk soms ook best verlegen zijn.
Daarentegen wel een enorm geslaagde 2e date gehad! Beter dan de 1e. Haar vader belde haar maar eens op rond 2 uur ´s nachts of ze nog is thuis kwam. We hadden allebei niet door dat het al 2 uur was, ze kwam ongeveer rond kwart voor 9 en de film was afgelopen rond 11 denk ik. Een klik met haar heb ik dus sowieso, ik merkte ook dat ze heel graag nog is wil afspreken. Het zou best kunnen dat ze me ook wel leuk vind, ik merk hoe ze over de meeste jongens praat en dat ze die maar allemaal niks vind terwijl ze mij toch wel veel complimentjes geeft. Merk ook dat ze soms een beetje onhandig is hihi, wil ervandoor gaan maar ze heeft haar fietssleutel nog in haar zak, laat nog wel is dingen vallen, bij mij is het zo dat als ik onhandig woord vind ik vaak iemand leuk in ieder geval. Heb er dus wel een goed gevoel over. :] Tijd voor een 3e date! |
![]() |
|
Die tijden, hebben jullie doar vakanzie ofseu?
Ze heeft er wel lang gezeten! Ik weet wel zeker dat ze zich wel goed voelde bij je daar. (11 uur naar de wc gaan om iemand te smsen ofie over een half uur mijn vader zou willen nadoen met het bericht naar huis te komen) Zelf heb ik ook echt rustig aan gedaan bij mijn huidige vriendin, wel eerder gezoend, maar dat was echt 1 keer aan het einde van de avond. Uit wat je haar allemaal laat zeggen merk ik wel dat je best wel nerveus was (over andere jongens, ik zou er chagrijnig van worden, ookal is het negatief gericht naar die jongens), of misschien ben je wel wat aardiger dan ik ![]() Zet 'm op, jongen! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|