Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2010, 22:34
KingKong
KingKong is offline
Hoi!
Morgen heb ik mijn 2e date met een beeldschoon en leuk meisje, ik heb voorgesteld een filmpje bij mij thuis te kijken en dat wilde ze graag.

Nu was ik gister uitgegaan en ik had niet verwacht haar daar tegen te komen, ik vond het heel ongemakkelijk, ik sprak haar wel en ze zei dat ik er leuk uit zag, dat is mooi om natuurlijk te horen. Toch liep ik al snel van haar weg (ik weet niet waarom, ik kan gewoon niet goed met iemand communiceren waarmee ik nogal iets kan hebben maar waarmee ik nog niks mee heb, ik word dan heel verlegen en weet totaal niet wat ik moet doen en loop dus weg terug naar me vrienden om door te feesten.), dit vond ze niet zo leuk natuurlijk.
Later dacht ik pas bij mezelf waar ik in hemelsnaam mee bezig was, ik wilde terug naar haar toe gaan om met haar te gaan dansen, toen zag ik haar toch een beetje flirten met andere jongens (en hun met haar, ze is best wel gewild) en dacht ik mmm, ze keek wel naar me.
Ik liep naar haar toe maar ik had het gevoel alsof ze meer van me weg liep, hierna dacht ik bij mezelf dat ik hier totaal geen zin in had en liep ik terug en heb nog een enorm gezellige avond gehad.

Nou was dat dus niet zo lekker gelopen die avond, toch smste wel elkaar wel meteen toen we allebei naar huis gingen. Ik zei dat we niet echt veel met elkaar gepraat hadden en ook niet echt naar elkaar toe kwamen. Ik vroeg me ook af of ze nog wilde film kijken want ik wilde een soort van duidelijkheid, ik vroeg of ze de avond dan maar wilde herkansen door nog steeds dat filmpje bij me te kijken, ze wilde het nog steeds.

Nou heb ik daar dus geen probleem meer van, toch ben ik aardig gespannen. Ik vind het eng, ik heb nog nooit een filmpje gekeken alleen met een dame. Ik wil er een gezellige avond van maken en hopelijk nog iets gezelliger dan dat hihi. Ik blijf toch mezelf en ga geen dingen maken of voor allemaal dingen zorgen (een bak popcorn ok, maar geen ultra 'romantische' dingen ofzo), naar mijn mening is het vooral tussen de 2 personen het belangrijkst.

Wat kan ik doen tegen die gespannenheid? Ik kan namelijk niet eens meer een normaal duidelijk kort verhaal schrijven zie ik nu.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-10-2010, 07:43
Verwijderd
Misschien helpt het om te bedenken dat meisjes ook maar mensen zijn, zelfs heel leuke meisjes zoals zij, en dat zij waarschijnlijk óók zenuwachtig is, en er dus alle begrip voor heeft als jij ook even niet meer alles weet.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2010, 13:39
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Hoe oud ben je? Als je bier mag drinken is dat misschien geen slecht idee. Mits je het binnen de perken houdt, natuurlijk. Niets is oncharmanter dan een dronken jongen die bewusteloos op je borst ligt te kwijlen. Vraag van tevoren ook wat zij lekker vindt, en zorg daarvoor!
Oud 19-10-2010, 14:58
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Bier? Gatver, een meisje zien met bier, dat gaat wroeten bij me.
Wijn? Ligt aan de film,,
Anyway, het gaat allemaal wel vanzelf hoor, wel het best dat jij de film kiest, doe gewoon iets dat leuk is, geen romantische film ofzo nodig, iets dat jij ook echt leuk zou vinden (Godfather? naja, misschien wat voor als je al een maand met 'r gaat).
Ik neem aan dat je niet voor het volle pakket gaat op de tweede date? Hoef je je daar ook niet druk om maken, je kunt het je het beste al voornemen, in plaats van toch een beetje hopen.
Ga van te voren anders, zonder afleiding en muziek, zo'n 15 min op je bed liggen, gewoon rustig aan, weinig bewegen, ogen dicht, werkt echt wel lekker. Moet je ook echt niet bewegen (behalve ademen), dus ook niet je armen.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2010, 17:47
KingKong
KingKong is offline
Citaat:
Bier? Gatver, een meisje zien met bier, dat gaat wroeten bij me.
Wijn? Ligt aan de film,,
Anyway, het gaat allemaal wel vanzelf hoor, wel het best dat jij de film kiest, doe gewoon iets dat leuk is, geen romantische film ofzo nodig, iets dat jij ook echt leuk zou vinden (Godfather? naja, misschien wat voor als je al een maand met 'r gaat).
Ik neem aan dat je niet voor het volle pakket gaat op de tweede date? Hoef je je daar ook niet druk om maken, je kunt het je het beste al voornemen, in plaats van toch een beetje hopen.
Ga van te voren anders, zonder afleiding en muziek, zo'n 15 min op je bed liggen, gewoon rustig aan, weinig bewegen, ogen dicht, werkt echt wel lekker. Moet je ook echt niet bewegen (behalve ademen), dus ook niet je armen.
Ja heb een tijd in bad gelegen, ben vandaag eigenlijk helemaal niet zo gespannen. ze komt over ongeveer een dik uur. Ik ga gewoon een filmpje huren, kijken wat we allebei leuk vinden maar ja, wat je zegt, ik hoef ook geen romantische film ofzo, not my cup of tea.
Tja, ik kan wel allemaal dingen gaan inkopen, maar wijn vind ik voor een 2e date dan toch ook iets te ver gaan. en wat de rest ook zei, ik maak er gewoon het beste van, gezellige avond hebben, en wat de avond brengt, dat zien we vanzelf wel.

Ik zal een update geven na de date!
Met citaat reageren
Oud 19-10-2010, 18:10
Verwijderd
Oeioei als dat maar goed gaat.

Geintje: Ik weet zeker dat het goed verlopen is. Ben gewoon jezelf, als je wat vaker afspreekt worden deze spanningen minder.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2010, 18:14
Verwijderd
Je hebt niets verkloot of fout gedaan dus er is geen reden tot trippen. Kijk gewoon hoe het loopt en plunder anders de drank van je ouders. Er is niets wat whisky cola niet kan fixen bij minderjarige meisjes.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2010, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Je hebt niets verkloot of fout gedaan dus er is geen reden tot trippen. Kijk gewoon hoe het loopt en plunder anders de drank van je ouders. Er is niets wat whisky cola niet kan fixen bij minderjarige meisjes.
yeah.... ik zou ´r toch maar niet dronken voeren, dan krijg je problemen met ´r ouders
Met citaat reageren
Oud 19-10-2010, 19:02
KingKong
KingKong is offline
mmm, ik hou het rustig haha, ze kan elk ogenblik nu komen, spanning bouwt nu wel op maar gaat vanzelf wel weer weg wanneer ze er is denk ik. Na de date vertel ik hoe het verlopen is.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2010, 23:32
Verwijderd
En hoe ging t nou ?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2010, 01:28
KingKong
KingKong is offline
Ok ik begin met het ding dat we niet gezoend hebben ofzo, ik vind haar daar eigenlijk ook geen meisje voor omdat snel te doen, ze kan namelijk soms ook best verlegen zijn.

Daarentegen wel een enorm geslaagde 2e date gehad! Beter dan de 1e. Haar vader belde haar maar eens op rond 2 uur ´s nachts of ze nog is thuis kwam. We hadden allebei niet door dat het al 2 uur was, ze kwam ongeveer rond kwart voor 9 en de film was afgelopen rond 11 denk ik.

Een klik met haar heb ik dus sowieso, ik merkte ook dat ze heel graag nog is wil afspreken. Het zou best kunnen dat ze me ook wel leuk vind, ik merk hoe ze over de meeste jongens praat en dat ze die maar allemaal niks vind terwijl ze mij toch wel veel complimentjes geeft. Merk ook dat ze soms een beetje onhandig is hihi, wil ervandoor gaan maar ze heeft haar fietssleutel nog in haar zak, laat nog wel is dingen vallen, bij mij is het zo dat als ik onhandig woord vind ik vaak iemand leuk in ieder geval.

Heb er dus wel een goed gevoel over. :]

Tijd voor een 3e date!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2010, 14:21
Verwijderd
Super! De tijd kan snel gaan als het gezellig is.

Hoop dat het iets tussen jullie word,
Veel succes!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2010, 20:03
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Die tijden, hebben jullie doar vakanzie ofseu?
Ze heeft er wel lang gezeten! Ik weet wel zeker dat ze zich wel goed voelde bij je daar.
(11 uur naar de wc gaan om iemand te smsen ofie over een half uur mijn vader zou willen nadoen met het bericht naar huis te komen)
Zelf heb ik ook echt rustig aan gedaan bij mijn huidige vriendin, wel eerder gezoend, maar dat was echt 1 keer aan het einde van de avond.
Uit wat je haar allemaal laat zeggen merk ik wel dat je best wel nerveus was (over andere jongens, ik zou er chagrijnig van worden, ookal is het negatief gericht naar die jongens), of misschien ben je wel wat aardiger dan ik

Zet 'm op, jongen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten