Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2010, 10:34
Missy
Missy is offline
Wist je datjes over jezelf. Omdat het een leuk topic is.

Ot: ik bang ben voor trappen. Geen idee waarom.
Oud 21-09-2010, 10:41
Carn
Carn is offline
trappen tegen het hoofd, of tegen het lichaam?
Oud 21-09-2010, 11:00
Missy
Missy is offline
Trappen, een trap waarmee je op de volgende etage komt.
Oud 21-09-2010, 11:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik stel me soms voor dat er iets mis gaat. Bijvoorbeeld als ik van een heuvel fiets, hoe er iets in m'n wiel komt, of ik de controle over m'n stuur verlies, en hoe ik dan val. Nog erger: bij relingen stel ik me voor dat ik erop zit (waarom ooit, want dat doe ik sowieso nooit, want eng) en dan ineens er overheen val.
Oud 21-09-2010, 11:10
Verwijderd
Wist je dat ik niet aan mijn grote teen kan likken, maar wel aan mijn neus!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 13:35
Verwijderd
Wist je dat
- ik nog steeds aan mijn grote teen kan likken, ondanks "duisent" kilo aangekomen te zijn en in de weg zittende buik
- ik inmiddels meer geld heb uitgegeven aan laders voor mijn telefoon dan aan het toestel zelf (een goedkoop en stokoud prepaid brikje)
- ik houd van afschuwelijk lelijke en vieze dingen
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Ik stel me soms voor dat er iets mis gaat. Bijvoorbeeld als ik van een heuvel fiets, hoe er iets in m'n wiel komt, of ik de controle over m'n stuur verlies, en hoe ik dan val.
Dit, maar dan heel vaak. Ik beeld me bij bijna iedere drukke weg die ik oversteek in hoe het zou gaan als ik aangereden zou worden.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 13:46
Verwijderd
Ik aan mijn grote teen, neus én tepel kan likken?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 14:08
Carn
Carn is offline
tegelijk?
Oud 21-09-2010, 14:11
Verwijderd
Daar moet ik nog even op oefenen.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 14:30
Carn
Carn is offline
jammer.
Oud 21-09-2010, 14:37
Nona
Nona is offline
Wist je dat...

... ik vooral als ik 's morgens bij mijn werk binnenkom me wel eens verbaas dat ik weer 80km druk verkeer heb overleefd, en dan vraag ik me vervolgens af of ik niet stiekem toch een dodelijk ongeluk heb gehad en in de veronderstelling ben dat ik nog leef. Want hoe weet je nu dat je dood bent? Ik heb daar geen ervaring mee.

... ik zaterdag examen heb mogen doen en mij de 5e kyu verleend werd (ik begin nu pas de zenuwen een beetje in te wisselen voor blijdschap).
Oud 21-09-2010, 19:03
Verwijderd
Wist je dat...

...ik dit jaar eigenlijk in een leukere klas zit als vorig jaar maar toch ook weer niet??
...ik dit hele schooljaar nog maar 6x op mn tenen getrapt ben, 1x tegen n tafel geduwd en 3x geslagen? dat is weinig vergeleken met vorig jaar!!
...ik de pestkop die me had geduwd lekker hard teruggepakt had?
...ik nu lekker ergens anders op tekenles ga zodat ik mss nieuwe vrienden kan maken?
...er helaas wel 1 hond achtig meisje van mijn vorige club daar ook zit, omdat mn moeder dacht dat ik dr wel mocht
...Joyce vanmiddag is geweest en ik dus weer lekker ff mn hart kon luchten, heb genoten van die 1.5 uur!!!
...ik nu moet stoppen want mn broertje heeft weer knallende ruzie met mn ouders?
...dat goede humeur dus weer verdwijnt!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 19:41
Verwijderd
Wist je dat...

...ik me soms best wel erger aan forumers die constant hun complete zielige gevoelsleven op het forum gooien in de hoop dat iedereen ze vertelt hoe zielig ze zijn?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 20:02
Verwijderd
Wist je dat ik heel direct ben?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 20:32
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Wist je dat ik nergens een systeem in heb, altijd alles kwijt ben, een enorme chaoot ben in werkelijk alles, behalve als het om wedstrijden/competitieve spellen gaat?
Oud 21-09-2010, 20:33
Em.
Em. is offline
Citaat:
Wist je dat...

...ik me soms best wel erger aan forumers die constant hun complete zielige gevoelsleven op het forum gooien in de hoop dat iedereen ze vertelt hoe zielig ze zijn?
Wat ontzettend zielig voor je! *knuffelkusjeaaioverbolaaaaandacht* <3

- Wist je dat ik vroeger stijl blond haar had? Nu is het bruin en krullend.
- En vroeger was ik bang voor: spinnen, douches, wc's die spontaan doorspoelen (ja, die van schiphol!), nu alleen nog voor spinnen. en 'gewone' angsten als spreken voor groepen en zo
- Ik ooit het hele spreekwoordenboek van voor naar achter heb gelezen en dat ongeveer drie keer?
- Het enige Duits dat ik werkelijk nog zal weten als je me wakker maakt uit diepe slaap, een reclametekst is? Van toen ik negen was, in Oostenrijk. Al mijn middelbare-school-Duits is een vunzige gatenkaas in een vieze uithoek van mijn brein.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 20:39
Verwijderd
- Onbewust typeer ik mensen als ik over ze spreek, dan ga ik automatisch kenmerken overnemen zoals het accent, handgebaren. Volgens mij vinden mensen dat wel grappig
- Ik ben bang voor muizen
- Ik kan het woord dekbedovertrekset niet uitspreken
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 20:40
Verwijderd
Citaat:
- Onbewust typeer ik mensen als ik over ze spreek, dan ga ik automatisch kenmerken overnemen zoals het accent, handgebaren. Volgens mij vinden mensen dat wel grappig
Nu ben ik ineens razend benieuwd hoe je dat over mij zou doen, even verondersteld dat je over me zou praten.

.... ik nog liever heb dat mensen me raar/vreemd/excentriek vinden dan normaal?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 20:42
Verwijderd
Wist je dat ik druk ben?
Principieel ben
Niemand echt vertrouw
Ontzettend pessimistisch
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 20:44
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik kan ook aan mijn tepel likken, en ik kan alle tenen van een van mijn voeten tegelijk in mijn mond stoppen. Tevens kan ik mijn been in mijn nek plaatsen.
Oud 21-09-2010, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Wist je dat...

Wist je dat ik me daar ook aan erger.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 21:50
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Ik kan ook aan mijn tepel likken, en ik kan alle tenen van een van mijn voeten tegelijk in mijn mond stoppen. Tevens kan ik mijn been in mijn nek plaatsen.
de vraag is alleen: waarom zou je dat willen?
Oud 21-09-2010, 22:16
Geel
Geel is offline
Ik heb heel vaak ideeën, of dingen die ik per se tegen iemand moet zeggen, in mijn hoofd zitten, maar ik kan ze nooit herinneren op het moment dat ik ze nodig heb. Zo heb ik al duisent ideeën gehad voor geniale topics, maar ik kan er op dit moment geen één herinneren.

Edit: Ik edit mijn posts heel vaak vlak nadat ik ze gepost heb omdat er bijna altijd wel een irritant spel- of grammaticafout in kruipt.
Oud 22-09-2010, 07:39
Verwijderd
- Ik altijd als ik hoog in een flat ben, bang ben dat ik naar beneden val.
- Als ik niet kan slapen ik wél in slaap val als ik mijn kussen op m'n hoofd leg.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-09-2010, 09:42
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Oud 22-09-2010, 10:04
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Wist je dat ik druk ben?
Principieel ben
Niemand echt vertrouw
Ontzettend pessimistisch
Offtopic: Dat had ik niet echt verwacht.

Wist je dat ik enorm nieuwsgierig ben? Ik wil eigenlijk altijd alles weten, als het me interesseert. Ik doe zelden wat met de informatie, maar ik wil het wel altijd weten.
Oud 22-09-2010, 10:06
Missy
Missy is offline
Wist je dat sinds de studie weer begonnen is, ik eigenlijk het gevoel heb dat ik niet echt veel doe?
Oud 22-09-2010, 10:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wist je dat ik héél graag weer wilde beginnen met studeren na de zomer, maar nu het eenmaal tijd is om in actie te komen ik er toch ietsje minder zin in heb?
Oud 22-09-2010, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Dat doet mijn vader ook! Volgens mij vinden ongeveer net zoveel mensen het heel leuk als heel irritant
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 11:42
Verwijderd
Wist je dat ik steeds maar weer smoesjes moet verzinnen over het forum,
en over hoe ik mensen ken.

edit: Omdat ik in een soort van forumkast zit.

Laatst gewijzigd op 22-09-2010 om 13:20.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 11:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hoezo dat?
Oud 22-09-2010, 15:27
Missy
Missy is offline
Wist je dat ik ook nog steeds in de forumkast zit.
Oud 22-09-2010, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Wist je dat
- ik nog steeds aan mijn grote teen kan likken, ondanks "duisent" kilo aangekomen te zijn en in de weg zittende buik
- ik inmiddels meer geld heb uitgegeven aan laders voor mijn telefoon dan aan het toestel zelf (een goedkoop en stokoud prepaid brikje)
- ik houd van afschuwelijk lelijke en vieze dingen
jemig. wat een stomme feitjes. zo etaleer je je toch niet naar mensen?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 15:50
Verwijderd
Citaat:
jemig. wat een stomme feitjes. zo etaleer je je toch niet naar mensen?
lolwat?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 16:01
Verwijderd
je etaleert je als een fatty die geld spendeert alsof het water is en een voorliefde heeft voor alles wat lelijk is. huhu.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 16:07
Verwijderd
Citaat:
je etaleert je als een fatty die geld spendeert alsof het water is en een voorliefde heeft voor alles wat lelijk is. huhu.
of zes maanden zwanger en dat tweede slaat helemaal nergens op. bovendien ben ik hier niet om te zo gunstig mogelijk te etaleren
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 16:08
Verwijderd
Citaat:
of zes maanden zwanger en dat tweede slaat helemaal nergens op. bovendien ben ik hier niet om te zo gunstig mogelijk te etaleren
oh waarom zet je dat er dan niet bij? wouw tof! gefeliciteerd.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 16:09
Verwijderd
ik dacht echt dat je een man van in de 30 was met overgewicht die op een scholierenforum post
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 16:14
Em.
Em. is offline
Wist je dat ik mais vroeger ananas noemde? Dan zat ik achterop en fietsen mijn ouders langs maisvelden en ik was like MMM ANANAS LEKKERRRR. :')

Moest ik aan denken omdat mijn zusje (5) gister zei 'lekker, ananas!' terwijl we mais aten. Dus.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 16:29
Verwijderd
- ik ben niet erg op de hoogte van de stand van zaken op het forum
- ik ben dol op uitgaan, maar doe het zelden
- ik aan het sparen ben voor een akoestische gitaar, maar ik nog niet weet wat voor één ik er wil
- ik geen vlees of vis eet
- ik niet zwanger ben, niet getrouwd en ik geen relatie heb met een forummer
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 16:37
Verwijderd
Wist je dat Sann een andere definitie heeft van ''teringzooi'' dan de meeste mensen? En dat desgevolg -geloof ik, durf ik te stellen- bovenstaande uitspraak te relativeren valt?

Wist je dat ik de neiging heb keihard te werken als het om fysiek werk gaat (zoals mijn bijbaantje in een winkel) maar een stuk minder als het om ''denkwerk'' gaat (uni, bijv) terwijl ik in laatstgenoemde beter ben en het op den duur ook leuker vind?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 16:38
Verwijderd
Wist je dat jij geen idee hebt hoe lang ik aan het opruimen ben als ik visite krijg .
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 16:46
Verwijderd
Pff, CM, zo etaleer je je toch niet? Nu lijk je net een besluiteloze lelijke nerd zonder vrienden.

Wist je dat ik niet bang ben voor hoogtes, maar wel een beetje voor dieptes? Kijk dan:

(Spoiler vanwege grootte.)

Spoiler

Brr.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 17:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wist je dat ik niet bang ben voor hoogtes, maar wel een beetje voor dieptes? Kijk dan:

(Spoiler vanwege grootte.)

Spoiler

Brr.
Jaa dat heb ik ook ik vind het heel eng om in diep water te zwemmen!
Oud 22-09-2010, 17:56
Verwijderd
Dat vind ik juist leuk dat er onder je misschien wel allemaal lijken en vissen en schatten zijn!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 18:39
Rivka
Rivka is offline
Die lijken doen het 'm .

Wist je dat ik best wel slecht verzorgingsproducten kan opmaken? Meestal koop ik een nieuwe als de oude driekwart leeg is.
Oud 22-09-2010, 22:35
Verwijderd
... ik een voorliefde voor (Latijnse) uitdrukkingen (cum suis; mutatis mutandis) en sommige afkortingen heb (NB! vind ik geweldig, net als ibidem).?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 23:17
Verwijderd
... ik een persoon uit het LHJ regelmatig IRL zie zonder dat ik dat wist.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 00:00
Verwijderd
Ik kan niet tegen glad katoen. Ik word daar helemaal gek van, nu ik dit opschrijf heb ik ook overal kippenvel.
Het is mijn allergrootste nachtmerrie om verlamd wakker te worden en dan ook nog zonder stem, en dat ik dan op glad katoen lig en dat ik me daar dan bewust van ben.
ATTENTIE : mocht ik ooit in deze toestand in het ziekenhuis belanden up dit topic dan ff en bel het ziekenhuis om dit door te geven!!!!!!1111

Op m'n werk heb je ook van die nare gladde lakens, als ik een bed op moet maken trek ik altijd handschoentjes aan of vet m'n handen van te voren heel goed in, en dan nog maakt het me helemaal eng.
Het ergste is wanneer ik gedouched heb. Ik ga dus ook nooit douchen voor ik naar bed ga want dan kan ik echt wel janken van ellende als ik die stof voel. Na het douchen trek ik meestal plastic handschoenen aan omdat ik me anders niet kan aankleden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten