Advertentie | |
|
![]() |
|
Wist je dat...
... ik vooral als ik 's morgens bij mijn werk binnenkom me wel eens verbaas dat ik weer 80km druk verkeer heb overleefd, en dan vraag ik me vervolgens af of ik niet stiekem toch een dodelijk ongeluk heb gehad en in de veronderstelling ben dat ik nog leef. Want hoe weet je nu dat je dood bent? Ik heb daar geen ervaring mee. ... ik zaterdag examen heb mogen doen en mij de 5e kyu verleend werd (ik begin nu pas de zenuwen een beetje in te wisselen voor blijdschap).
|
Verwijderd
|
Wist je dat...
...ik dit jaar eigenlijk in een leukere klas zit als vorig jaar maar toch ook weer niet?? ...ik dit hele schooljaar nog maar 6x op mn tenen getrapt ben, 1x tegen n tafel geduwd en 3x geslagen? dat is weinig vergeleken met vorig jaar!! ...ik de pestkop die me had geduwd lekker hard teruggepakt had? ...ik nu lekker ergens anders op tekenles ga zodat ik mss nieuwe vrienden kan maken? ...er helaas wel 1 hond achtig meisje van mijn vorige club daar ook zit, omdat mn moeder dacht dat ik dr wel mocht ![]() ...Joyce vanmiddag is geweest en ik dus weer lekker ff mn hart kon luchten, heb genoten van die 1.5 uur!!! ...ik nu moet stoppen want mn broertje heeft weer knallende ruzie met mn ouders? ...dat goede humeur dus weer verdwijnt! |
![]() |
||
Citaat:
- Wist je dat ik vroeger stijl blond haar had? Nu is het bruin en krullend. ![]() - En vroeger was ik bang voor: spinnen, douches, wc's die spontaan doorspoelen (ja, die van schiphol!), nu alleen nog voor spinnen. en 'gewone' angsten als spreken voor groepen en zo - Ik ooit het hele spreekwoordenboek van voor naar achter heb gelezen en dat ongeveer drie keer? - Het enige Duits dat ik werkelijk nog zal weten als je me wakker maakt uit diepe slaap, een reclametekst is? Van toen ik negen was, in Oostenrijk. Al mijn middelbare-school-Duits is een vunzige gatenkaas in een vieze uithoek van mijn brein. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() .... ik nog liever heb dat mensen me raar/vreemd/excentriek vinden dan normaal? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik heb heel vaak ideeën, of dingen die ik per se tegen iemand moet zeggen, in mijn hoofd zitten, maar ik kan ze nooit herinneren op het moment dat ik ze nodig heb. Zo heb ik al duisent ideeën gehad voor geniale topics, maar ik kan er op dit moment geen één herinneren.
Edit: Ik edit mijn posts heel vaak vlak nadat ik ze gepost heb omdat er bijna altijd wel een irritant spel- of grammaticafout in kruipt.
||
Citaat:
![]() Wist je dat ik enorm nieuwsgierig ben? Ik wil eigenlijk altijd alles weten, als het me interesseert. Ik doe zelden wat met de informatie, maar ik wil het wel altijd weten.
|
Wist je dat ik héél graag weer wilde beginnen met studeren na de zomer, maar nu het eenmaal tijd is om in actie te komen ik er toch ietsje minder zin in heb?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
- ik ben niet erg op de hoogte van de stand van zaken op het forum
- ik ben dol op uitgaan, maar doe het zelden - ik aan het sparen ben voor een akoestische gitaar, maar ik nog niet weet wat voor één ik er wil - ik geen vlees of vis eet - ik niet zwanger ben, niet getrouwd en ik geen relatie heb met een forummer ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wist je dat Sann een andere definitie heeft van ''teringzooi'' dan de meeste mensen? En dat desgevolg -geloof ik, durf ik te stellen- bovenstaande uitspraak te relativeren valt?
Wist je dat ik de neiging heb keihard te werken als het om fysiek werk gaat (zoals mijn bijbaantje in een winkel) maar een stuk minder als het om ''denkwerk'' gaat (uni, bijv) terwijl ik in laatstgenoemde beter ben en het op den duur ook leuker vind? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Die lijken doen het 'm
![]() Wist je dat ik best wel slecht verzorgingsproducten kan opmaken? Meestal koop ik een nieuwe als de oude driekwart leeg is.
|
Verwijderd
|
Ik kan niet tegen glad katoen. Ik word daar helemaal gek van, nu ik dit opschrijf heb ik ook overal kippenvel.
Het is mijn allergrootste nachtmerrie om verlamd wakker te worden en dan ook nog zonder stem, en dat ik dan op glad katoen lig en dat ik me daar dan bewust van ben. ATTENTIE : mocht ik ooit in deze toestand in het ziekenhuis belanden up dit topic dan ff en bel het ziekenhuis om dit door te geven!!!!!!1111 Op m'n werk heb je ook van die nare gladde lakens, als ik een bed op moet maken trek ik altijd handschoentjes aan of vet m'n handen van te voren heel goed in, en dan nog maakt het me helemaal eng. Het ergste is wanneer ik gedouched heb. Ik ga dus ook nooit douchen voor ik naar bed ga want dan kan ik echt wel janken van ellende als ik die stof voel. Na het douchen trek ik meestal plastic handschoenen aan omdat ik me anders niet kan aankleden. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wist je dat.. Missy | 101 | 01-08-2008 00:21 | |
De Kantine |
Wist je dat? TopDrop | 181 | 29-05-2007 09:00 | |