Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2010, 16:39
LW
LW is offline
Hallo mensjes,

Ik volg de opleiding paardengeneeskunde en hoop over een aantal jaar paardenarts te kunnen worden.
Nu moet ik voor die opleiding ook stage lopen, die loop ik op een stoeterij.
Je zult verwachten dat je dingen moet doen met de paarden, en de dingen rond om het paard.
Mijn stage begleider laat mij eigenlijk alle rot klusjes doen, laatst wilde hij dat ik zijn hele tuin ging schoffelen en heb toen toch maar even verteld dat ik slechts een stagaire ben en geen tuinvrouw.
Verder doe ik ook heel weinig dingen rond om het paard.
Ik heb dus mijn stage begleider van school ingelicht die dit ook een vreemde gang van zaken vond.
Morgen heb ik dus een gesprek met mijn stage en school begleider, ik ben heel benieuwd hoe dit uit gaat pakken.
Nog meer mensen die het zelfde hebben meegemaakt?

Liefs Kirsten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-09-2010, 11:51
arPos
arPos is offline
mja, effectief worden bij ons stagaires ook als goedkope werkkracht gebruikt.
Oud 24-09-2010, 14:53
Verwijderd
hmmm dit klinkt idd niet echt als stage lopen....

maareeh hoe ging je gesprek??
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 15:49
LW
LW is offline
Mijn gesprek verliep wel goed.
Ik moest voor mezelf bedenken of ik op deze stage verder wilde, of dat ik toch een andere stage zoek.
Nou dat lijkt me vrij duidelijk, andere stage dus!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 20:41
gew00n_c0rina
gew00n_c0rina is offline
Dit zelfde probleem heb ik ook. Ik doe de hbo opleiding small business&retailmanagement. Ik loop nu stage bij de v&d. ik krijg geen stagevergoeding,maar dit is nog niet zo erg. Nu hebben ze me op de damesafdeling neergezet. Terwijl ik totaal niks met mode heb. Dit heb ik ook gelijk aangegeven helaas moet ik daar als nog stage lopen. Ook moet ik alleen maar klanten helpen en kleding rechthangen. Dit heb ik ook bij mijn stagebegeleider gemeld. Nu moet ik wachten tot na prijzencircus,omdat dit voor de v&d een drukke periode is. Ook zijn me collega's totaal niet aardig en vertellen alles door aan de floormanager. 1 tip loopt nooit stage bij de v&d daar wordt je gebruikt
Met citaat reageren
Oud 25-09-2010, 18:18
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
mja, effectief worden bij ons stagaires ook als goedkope werkkracht gebruikt.
Dat is natuurlijk niet zo heel erg als het werk wat de stagiaires doen ook gerelateerd is aan hun studie of opleiding, dus als ze door die werkervaring iets leren. Ik denk niet dat schoffelen relevant is voor iemand die een paardenverzorgingsopleiding doet.
Oud 25-09-2010, 19:19
Tripp
Tripp is offline
Ik heb vroeger stage gelopen in een dierenasiel, als dierverzorger. Maar daar werd ik gewoon gebruikt als schoonmaker. Mocht ook niets met de honden / katten doen. Dan zou ik mogen doen als ik 'klaar' was met schoonmaken. Helaas hadden ze dan wel weer iets anders gevonden..... * Ben overigens gestopt met de opleiding. *
Oud 26-09-2010, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Dat is natuurlijk niet zo heel erg als het werk wat de stagiaires doen ook gerelateerd is aan hun studie of opleiding, dus als ze door die werkervaring iets leren. Ik denk niet dat schoffelen relevant is voor iemand die een paardenverzorgingsopleiding doet.
Zelfs paardengeneeskunde Dan heb je helemáál niks meer te maken met het onderhoud van een stoeterij.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2010, 21:59
arPos
arPos is offline
Citaat:
ach relevant wel, in bepaald opzicht, het voldoet gewoon niet aan de competentie-eisen zoals in het stageboek omschreven.
Reageren

Regels voor berichten