Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2010, 23:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
hahahahaa
Verwijderd
Goeie!

Trimm, heb jij nou een bril of niet?
Verwijderd
Goede titel

@Rationeel hahaha, mooie boel
Oud 21-10-2010, 23:52
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Goeie!

Trimm, heb jij nou een bril of niet?
Eh, ja. Hoezo?
Carn
Carn is offline
@egon: ja, dat wel. Maar ik vind m vooral vet dat het toch veel 3d graphics zijn, het er toch wel cartoonesque uitziet en het met beperkte middelen gemaakt is
Verwijderd
Soms heb ik weleens dat echt iedereen iets vindt, en ik totaal niet. Ik zit dan van: JONGENS! Eh... waar zijn we mee bezig? Jongens?"
Verwijderd
Citaat:
Soms heb ik weleens dat echt iedereen iets vindt, en ik totaal niet. Ik zit dan van: JONGENS! Eh... waar zijn we mee bezig? Jongens?"
voorbeeld?
Verwijderd
Citaat:
Eh, ja. Hoezo?
Omdat ik soms foto's zie waar je geen bril op hebt, dus toen twijfelde ik even, of ik me je brildragerij had ingebeeld!
Oud 21-10-2010, 23:53
Verwijderd
Citaat:
voorbeeld?
Haha, ja klinkt een beetje vaag zo, maar ik heb nu niet echt een voorbeeld wat ik duidelijk kan uitleggen.

Gewoon, dat iedereen iets vet of mooi vindt, in een fototopic oid. Ik denk dan, mis ik iets?
Oud 21-10-2010, 23:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Omdat ik soms foto's zie waar je geen bril op hebt, dus toen twijfelde ik even, of ik me je brildragerij had ingebeeld!
De foto's in m'n fotoboek zijn oud, toen had ik nog geen bril.
Maar nu heb ik vrijwel altijd een bril op. Alleen heeel soms als ik uitga doe ik lenzen in, maar dat vinden m'n ogen niet zo heel leuk.

edit: Oh, ik zie dat ik in m'n fotoboek wel 2 bril foto's heb staan. LAMA!

Citaat:
Gewoon, dat iedereen iets vet of mooi vindt, in een fototopic oid. Ik denk dan, mis ik iets?
Dat is toch niet zo raar. Ik ben het ook vaak niet met iets eens, maar meestal zeg ik dan gewoon niks.
Oud 21-10-2010, 23:56
Verwijderd
Citaat:
De foto's in m'n fotoboek zijn oud, toen had ik nog geen bril.
Maar nu heb ik vrijwel altijd een bril op. Alleen heeel soms als ik uitga doe ik lenzen in, maar dat vinden m'n ogen niet zo heel leuk.

edit: Oh, ik zie dat ik in m'n fotoboek wel 2 bril foto's heb staan. LAMA!
Ik doelde ook niet op je fotoboek
Oud 21-10-2010, 23:57
Verwijderd
Daar is niets raars aan. Waarom zou je willen verkondigen waar je zoal geen mening over hebt?
Oud 21-10-2010, 23:58
Carn
Carn is offline
Citaat:
Haha, ja klinkt een beetje vaag zo, maar ik heb nu niet echt een voorbeeld wat ik duidelijk kan uitleggen.

"It's not our job to appeal to the lowest common denominator, Doug - it's our job to raise it."
Oud 22-10-2010, 00:01
Verwijderd
Citaat:
@egon: ja, dat wel. Maar ik vind m vooral vet dat het toch veel 3d graphics zijn, het er toch wel cartoonesque uitziet en het met beperkte middelen gemaakt is
Hm, wel grappig bedacht, maar grafisch komt het wat vreemd over. Ik vind de combi 2d/3d (voor zover er sprake is van is van 2D-anim) niet echt mijn cup of tea. Maar goed, ik ben dan ook een sucker voor 2d-animatie.
Oud 22-10-2010, 00:03
Verwijderd
En als men iets lelijk vindt in een (foto)topic dan wordt er meestal ook niets van gezegd, want dat is tegen de algemene DK-etiquette. Voor zulk soort dingen moet je naar Lifestyle. Dus hoppakee, uitsluitend positieve reacties.
Carn
Carn is offline
het is allemaal 3d; wat ik bedoelde met "cartoonesque" dat het toch redelijk 2d overkomt soms. oid. derpderp.
Carn
Carn is offline
Citaat:
En als men iets lelijk vindt in een (foto)topic dan wordt er meestal ook niets van gezegd, want dat is tegen de algemene DK-etiquette. Voor zulk soort dingen moet je naar Lifestyle. Dus hoppakee, uitsluitend positieve reacties.
dat, of Onzin!
Oud 22-10-2010, 00:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dus als je een foto post en die wordt straal genegeerd....

Oud 22-10-2010, 00:06
Verwijderd
Citaat:
En als men iets lelijk vindt in een (foto)topic dan wordt er meestal ook niets van gezegd, want dat is tegen de algemene DK-etiquette.
Dat is zo ja. Daarom lijkt het een lange slijm-parade te worden, terwijl anderen zich misschien wel zitten te verbijten van: wtf jonge :')
Oud 22-10-2010, 00:06
Verwijderd
Citaat:

Dat is inderdaad wel een pijnlijke constatering
Oud 22-10-2010, 00:12
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dat is zo ja. Daarom lijkt het een lange slijm-parade te worden, terwijl anderen zich misschien wel zitten te verbijten van: wtf jonge :')
och, je wil niet weten wat er door mijn hoofd gaat als ik voor het vermaak eens kijk op L&R en dat lucht je hart topic.
Oud 22-10-2010, 00:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Wth, mijn huisgenote maakt rare kirrende geluidjes...

Ze is wrs met d'r Amerikaanse vriendje aan eht bellen ofzo. Het klinkt echt heel stom.
Oud 22-10-2010, 00:15
Verwijderd
Het LJH-topic is als een mini-vakantie naar huilieland, een grotesk pretpark voor de verbitterde medemensch
Oud 22-10-2010, 00:17
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
ach, ik zie het nut er niet van in om mensen keihard af te gaan zitten kraken. als zij graag hun foto's willen delen, wil ik er graag naar kijken.

als je het niets vindt, stop dan met kijken na 1 foto en ga iets anders doen.

toch?
Oud 22-10-2010, 00:20
Verwijderd
Citaat:

Positieve dingen worden ook lang niet altijd gepost, denk ik. Ik bedoel, als je bij iedere tweede foto denkt van 'oh, leuk', dat ga je ook niet posten. Ik niet, in elk geval, ik post alleen in fototopics (e.d.) als ik iets echt buitensporig gaaf vind. Maar bij deze heb je mijn 'oh, leuk' voor al je vorige, huidige en toekomstige foto's, met uitsluiting van de dingen waar ik wel op heb gereageerd
Advertentie
Oud 22-10-2010, 00:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Haha, nou fijn om te weten dat ik de meest sufkuttige foto's kan posten en alsnog jouw goedkeuring kan krijgen.

Oh btw, ik sta op het punt om iets heel slechts in het 'laat je horen' topic te posten. Maar het kan ook hier, want dan word 't mss minder snel terug gevonden...
hmmm, zal ik, zal ik niet...
Oud 22-10-2010, 00:27
Carn
Carn is offline
Citaat:
Het LJH-topic is als een mini-vakantie naar huilieland, een grotesk pretpark voor de verbitterde medemensch
De misantroop in me vindt het prachtig <3
Oud 22-10-2010, 00:27
Verwijderd
Citaat:
=Oh btw, ik sta op het punt om iets heel slechts in het 'laat je horen' topic te posten. Maar het kan ook hier, want dan word 't mss minder snel terug gevonden...
hmmm, zal ik, zal ik niet...
Ach, het ergste wat er kan gebeuren is dat men niet reageert
Oud 22-10-2010, 00:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
De misanthroop in mij wordt er alleen maar nog misanthropischer van.
Verwijderd
Zo hoppa, 15 gloednieuwe illustraties geupload naar stocksites, als die nu nog gedownload worden dan ben ik helemaal blij
Verwijderd
Citaat:
Dat schrijf je zonder h, ha!
Oud 22-10-2010, 00:30
Verwijderd
Citaat:
Ach, het ergste wat er kan gebeuren is dat men niet reageert
Inderdaad.

Of dat ik het af ga kraken, natuurlijk.
Oud 22-10-2010, 00:30
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
GVD, ik zit gewoon 2 talen door elkaar te halen.
Oud 22-10-2010, 00:42
Verwijderd
Bedtijd! Tot morgen forumers!
Oud 22-10-2010, 00:46
Verwijderd
Citaat:
Bedtijd! Tot morgen forumers!
Trusten, misschien tot morgen!
Oud 22-10-2010, 00:48
Verwijderd
Ik ga ook maar eens, trusten
Oud 22-10-2010, 00:50
Verwijderd
ik moet morgen extreem vroeg op voor mijn doen. werken van 11.30 tot 20.00 uur, fucking lange dag geen ziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin.
Oud 22-10-2010, 00:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Arme Pip, I feel your pain. *aai*

Ik moet werken van 2 tot 10 en daarna meteen door naar Utrecht en de hele fokking nacht zuipen en dansen. Woe is me!
Oud 22-10-2010, 01:10
Verwijderd
Ik ben nu Antichrist aan het kijken en ik weet niet of dat wel een goed idee is.
Oud 22-10-2010, 01:15
Verwijderd
Ik kijk 'm morgen wel. Nu word ik er nogal zenuwachtig van.
Oud 22-10-2010, 01:15
Carn
Carn is offline
prima film en nu duik i ker ook in.
Oud 22-10-2010, 01:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Trusten'he.
Oud 22-10-2010, 02:20
Verwijderd
hoi schatjessss. ik het zoooon zin in morgen. ik ben waarschijnlijk heel verlegen en gieberig, maar als je gewoon een beetje leuk doet en interesse in me toont komt het wel goed. heb er zin in, ben benieuwd hoe utrecht is.
Oud 22-10-2010, 02:35
Verwijderd
bedtijd, doei. tot morgen.
Oud 22-10-2010, 04:12
Verwijderd
goedemorgen.
Oud 22-10-2010, 06:13
Verwijderd
KirstenR

Wat is zuna nou weer dan?
Maar heb je in twente gewoond?

Nou ik ga zo weer stage lopen. 28 kleuters om mijn nek te hangen.
Best vermoeiend Maar wel leuk.
Oud 22-10-2010, 07:27
Verwijderd
Citaat:
De misantroop in me vindt het prachtig <3
Citaat:
De misantroop in mijn jizzt ervan in zijn pants.
Oud 22-10-2010, 08:25
Lorelei
Lorelei is offline
Boeiend!

Goeiemorgen.
Oud 22-10-2010, 08:30
Verwijderd
Citaat:
Dat doe ik dus fout!

Stuur mij die DK-etiquette dan even!
Oud 22-10-2010, 08:40
Rationeel
Rationeel is offline
owjee, windows wil live essentials 2011 installeren. eng
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten