Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-09-2010, 15:21
Catch
Catch is offline
Ik zoek een nieuwe mp3speler nadat mijn Creative Zen het loodje heeft gelegd. Ik zou best een nieuwe Creative willen maar ik was laatst bij Saturn en daar vond ik het allemaal niet veel soeps. Consumentenbond raadt een Philipsspeler aan. Ik wil geen iPod. Ik wil graag wat advies over goede spelers.
Mijn eisen zijn:
- minimaal 8gb
- makkelijk in gebruik, geen ingewikkelde menu's
- liefst geen touchscreen
- fm-radio inbegrepen
- niet boven 150 euro

Tips zijn welkom, ik kan echt niet kiezen uit het aanbod mp3spelers .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-09-2010, 16:15
Verwijderd
kijk hier eens, dan kan je aan de rechterkant allemaal dingen als aantal GB's, merk, ondersteunde bestandsformaten en meer aangeven. Dan blijft een bepaalde selectie over. Als je nog een Creative wil kan je de X-Fi nemen waar nog geen touchscreen opzit

EDIT: Geef ff aan hoe groot je het schermpje wil, en of je bijvoorbeeld wi-fi en bluetooth wil hebben
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 16:23
Verwijderd
Ik heb de Creative X-Fi en ben er erg blij mee! Ik heb die van 16gb en er zit ook wi-fi op. Internetten erop is natuurlijk niet handig maar je hebt er ook eentje met 8gb zonder internet. Ik vind het een fijn ding om te gebruiken, de batterij gaat niet snel leeg en ik vind dat het goed geluid heeft.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 17:02
Catch
Catch is offline
Oké, dankjewel!
Ik moet zeggen dat ik qua geluid niet heel veel verschil hoor in mp3spelers. Mijn lover vindt dat schande maar ik kan er niet zoveel aan doen. Met mijn oordopjes die ik nu heb klinkt het meeste wel prima. Ik zal eens naar die Creative X-Fi kijken.

Edit: ik kan weinig winkels vinden waar ik 'm kan kopen. Iemand een idee? Ik zou hem graag even in handen willen hebben om de knopjes te checken enzo. De X-Fi2 is wel verkrijgbaar maar ik ga liever voor de X-Fi.

Laatst gewijzigd op 27-09-2010 om 17:11.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Oké, dankjewel!
Ik moet zeggen dat ik qua geluid niet heel veel verschil hoor in mp3spelers. Mijn lover vindt dat schande maar ik kan er niet zoveel aan doen. Met mijn oordopjes die ik nu heb klinkt het meeste wel prima. Ik zal eens naar die Creative X-Fi kijken.

Edit: ik kan weinig winkels vinden waar ik 'm kan kopen. Iemand een idee? Ik zou hem graag even in handen willen hebben om de knopjes te checken enzo. De X-Fi2 is wel verkrijgbaar maar ik ga liever voor de X-Fi.
schande

het maakt trouwens opzich niet heel veel uit welke mp3 speler je neemt qua geluidskwaliteit, het grote verschil merk je meestal als je eerst hele slechte oordoppen hebt (iPod rotzooi), dan (hele) goede koopt en dan weer terugswitcht.

Zo had ik eerst een setje Sony's van 20 euro die ik echt GE-WEL-DIG vond, toen kreeg ik een grote koptelefoon van 50 euro (ook Sony). Sindsdien vind ik die oordoppen echt crap.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2010, 07:26
Verwijderd
Ik heb 'm bij bol.com gekocht en inderdaad niet eerst in mijn handen gehad. Je hebt ook van die internetwinkels waar je het zelf op kan halen, misschien kun je dat doen?
Met citaat reageren
Oud 29-09-2010, 12:56
Catch
Catch is offline
Ja, bol.com verkoopt hem niet meer. Op zich zou ik dat nog wel overwegen, want bol.com vertrouw ik wel. Maar goed, ik ga nog maar even verder surfen enzo.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten