Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2010, 18:21
Buttface
Buttface is offline
Hoi,
Ik ben een jongen van 17 jaar oud en het valt me op dat ik steeds meer onderdanige gevoelens krijg tegenover vrouwen/meisjes.
Iemand anders ook meegemaakt?

Buttface
Met citaat reageren
Oud 29-11-2010, 21:24
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
hoort dit bij seksualiteit?
mja ehh
nooit echt gehad, vind het wel gewoon leuk om met meisjes om te gaan... het is toch wel anders he

maar onderdanig, hoe bedoel je dat?
Met citaat reageren
Oud 30-11-2010, 09:48
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
Nee, heb ik nog nooit gevoelens voor gehad. Komt misschien ook wel omdat ik mijn vriendin en mezelf als gelijkwaardigen zie...
Oud 30-11-2010, 13:41
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Nee, heb ik nog nooit gevoelens voor gehad. Komt misschien ook wel omdat ik mijn vriendin en mezelf als gelijkwaardigen zie...
Dat is wel erg kort door de bocht. Alsof mensen die rollenspellen spelen elkaar niet als gelijkwaardig zien. Het idee is juist dat het een spel is, een afspraak. Die afspraak is gebaseerd op de wensen en ideeën van beide partijen. Als het goed is, laat de dominante partij de onderdanige partij dus ook geen dingen doen die hij echt niet wil, en andersom.
Oud 01-12-2010, 13:17
Verwijderd
TS heeft het nergens over rollenspellen.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2010, 18:57
Buttface
Buttface is offline
Citaat:
TS heeft het nergens over rollenspellen.
Ik had het niet helemaal duidelijk geformuleerd misschien maar ik bedoel in de richting van rollenspellen ja.
Zegmaar dat ik het steeds geiler begin te vinden als het meisje best dominant is

Buttface
Met citaat reageren
Oud 01-12-2010, 21:05
Verwijderd
Dit kan komen omdat je vroeger met (hele) dominante mensen bent omgegaan. Het is ook een soort van fetisj. Ik had er een topic over gezien op SWB maar kan het niet meer vinden.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2010, 21:12
Verwijderd
Word je geil van het idee dat je seks hebt met een vrouw en zij dominant is en jij onderdanig, waarbij zij dus alles bepaalt? Dat kan. Er zijn mensen die daar heel erg geil van worden en dus ook het liefste seks hebben op die manier. Ik weet niet of je een vriendin hebt waarmee je seks hebt, maar misschien zou je het eens bij haar kunnen voorstellen, dat kan heel simpel beginnen. Bijvoorbeeld dat jij een blinddoek om hebt en dat zij met je mag doen wat ze wil. Of dat zij precies aangeeft wat ze wil en dat jij dat opvolgt. Het is in ieder geval niks raars, er zijn meer dan genoeg mensen die deze gevoelens hebben. Experimenteer en fantaseer er eens op los en kijk wat je bevalt.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten