Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ach, laat ook maar. Ik heb ook eigenlijk helemaal geen zin om me uit te laten lokken. Ik heb veel te leuke dagen achter de rug. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik lok je niet uit hoor, amusant dat je dat zo ervaart! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
nou ik was net met een meisje van werk en haar vriendje en vriend een soort van een biertje gaan drinken. en toen bleek dat die vriend van vriend het alleen maar over zijn eigen bedrijf had. blaat. om het nog erger te maken bleek hij ook nog eens 33 te zijn, en die andere jonge ook en dat meisje 27. Vervolgens bleek ook nog dat die vriend niet aan dansen deed, saaaaaaaaai. En ik zag een hele leuke jongen maar daar heb ik amper mee gepraat. En toen dacht ik: ik ga naar huis want dit wordt niks. Oh! En ze probeerde me steeds te koppelen aan lelijke jongens. Blaat. Ik zou wel eens een dag superlelijk willen zijn. Oke en nu ben ik redelijk moe maar kan ik niet slapen, dit noem ik geen stappen, dit noem ik verveling alom met de bejaardensoos! of hoe je het ook noemt.
ik wil slapen |
![]() |
|
enfin,
ik ben net terug uit HAARLEM (godforsaken kutstad), want East of the Wall speelde daar in het CAFE van t Patronaat (gratisss) en het was geniaal en ubervet, wat een muzikanten, wat een dudes, superaardig, supervet etc etc, dus ik zit nu thuis in een East of the Wall shirt en heb naast me VIER EotW CD's (nahja, 2 EotW en 2 The Postman Syndrome, andere lineup etc en nog 1 EP) en heb me toch een potje goeie zin!
|
nee, ik zit al sinds 20:00 vollop aan de drank en heb net op de "terugweg" nog moeten knokken om FAST FOOD, dus ik vervoer geen ledemaat meer deze avond, behalve van mn stoel naar bed!
|
![]() |
|
|