Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2010, 09:34
Kacheltje
Kacheltje is offline
Ik zag laatst een winkel, the sting. Ze verkochten wel redelijk mooie kleding. Heeft iemand ervaring met the sting? En zijn de prijzen daar een beetje redelijk ipv die achterlijke g-star prijzen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-10-2010, 10:07
Lotte^^
Lotte^^ is offline
Ik heb er ook veel kleding gekocht, vooral broeken, maar tegenwoordig vind ik de collectie niet zoveel meer aan.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2010, 10:10
Verwijderd
the sting is echt een goede winkel, de prijzen zijn er wel oke, ik ben dan een meisje maar voor n leuk shirt betaal ik meestal rond de 20 euro daar.

ps. als je naar the sting wil moet je echt ns naar die in EHV, dat is de grootste van nl en is net n disco, en n gave winkel daar!!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2010, 10:30
megamuts
megamuts is offline
The Sting is een prima winkel!
Ik koop daar best wel een hoop, maar de uitverkoop is wel aan te raden, want het kan duur uitvallen.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2010, 10:33
JustADreamer
JustADreamer is offline
Ze verkopen daar wel merken, dus heel goedkoop zal het niet zijn. Broeken zijn daar tussen de 50 en 70 euro (tenminste, de broeken die ik koop/leuk vind daar), shirts betaal je minstens 20 euro voor. Maar goed, The Sting heeft ook wel eens uitverkoop, dan is het natuurlijk wel goedkoper. Vind het voor vrouwen niet allemaal even geweldig, maar goed, dat heb ik bij de H&M ook
Oud 03-10-2010, 10:38
marrel
marrel is offline
Ik kom vooral bij de lady sting eigenlijk maar ze hebben diverse merken met diverse prijzen. Ik kan er regelmatig wel iets leuks vinden, maar vind veel ook te deur of te oudbollig/net/niet mijn stijl. Qua kwaliteit zit het in elk geval wel goed.
Oud 03-10-2010, 11:00
Kacheltje
Kacheltje is offline
nou, ik ga daar binnenkort zeker even langs want de prijzen vind ik zo te horen nog wel meevallen. In eindhoven zal ik niet komen want dat is een beetje erg ver.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2010, 11:17
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik kom er regelmatig en soms slaag ik er goed maar soms ook helemaal niet. Ze verkopen er verschillende merken met verschillende prijzen dus je moet wel even goed kijken. Sommige dingen vind ik prima aan de prijs maar andere toch al weer gauw behoorlijk duur. Ben er laatst wel weer goed geslaagd. Je moet er wel goed op letten dat veel dingen die je daar koopt niet warmer dan op 30 graden gewassen kunnen worden want dan krimpt het ook echt en dat is zonde.
Oud 03-10-2010, 11:31
*oma*
*oma* is offline
De Sting is zo'n winkel die ik vrijwel altijd oversla
Oud 03-10-2010, 15:13
Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
idem dito
Met citaat reageren
Oud 03-10-2010, 15:46
Erato
Erato is offline
Citaat:
the sting is echt een goede winkel, de prijzen zijn er wel oke, ik ben dan een meisje maar voor n leuk shirt betaal ik meestal rond de 20 euro daar.

ps. als je naar the sting wil moet je echt ns naar die in EHV, dat is de grootste van nl en is net n disco, en n gave winkel daar!!
Die in eindhoven is dus bedoeld voor tieners/breezers. De Sting in Rotterdam heeft toch wel meer verschillende stijlen en is niet zo schreeuwerig als die van Eindhoven. Prijzen kunnen er inderdaad varieren van 20-100 euro, hangt zoals gezegd er maar net van af.
Oud 03-10-2010, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 03-10-2010, 18:42
Rivka
Rivka is offline
Ik keek er laatst toevallig even (ik kende de winkel/merk nog niet) en ik vond de kleding niet mooi.
Oud 03-10-2010, 19:17
Verwijderd
Ik vind the Sting vooral een fijne winkel omdat ze er basic dingen (hemdjes, t-shirts, bloezen) in veel verschillende kleuren hebben die van betere kwaliteit zijn dan bij de H&M (basic dingen van de H&M schijnen vaak door) en doordat er meer keus in kleur is dan bij de We.
De niet-basic dingen koop ik er niet, omdat ik de stijl daarvan meer geschikt vind voor tieners dan voor mezelf.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2010, 08:48
Nona
Nona is offline
Citaat:
Ik vind the Sting vooral een fijne winkel omdat ze er basic dingen (hemdjes, t-shirts, bloezen) in veel verschillende kleuren hebben die van betere kwaliteit zijn dan bij de H&M (basic dingen van de H&M schijnen vaak door) en doordat er meer keus in kleur is dan bij de We.
Precies, ik koop daar "vaak" (vaak voor mijn doen dus) bloesjes in verschillende kleuren, die zitten prima en blijven mooi. Laatst heb ik er wat meer gekocht, ook een rokje en truien erbij (de truien ook vrij standaard, maar gewoon mooi en simpel). Veel dingen buiten de basics zijn dan ook weer erg apart, maar voor de basics is Sting fijn. En soms zit er ook wel wat anders tussen wat leuk is.
Oud 04-10-2010, 11:04
Verwijderd
Citaat:
idem.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten