Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2010, 10:41
Stijn DS
Stijn DS is offline
hallo, mijn naam is Stijn en ik zit op school in KA erasmus Deinze, ik ben op het einde van september naar daar gegaan en zit in het 3de jaar STW. Gisteren (vrijdag dus) kreeg ik een klop op m'n gezicht en verweerde mij door hem weg te schoppen van mij. de lerares die LO geeft had me dan langs de kant gezet terwijl de andere persoon gewoon mocht blijven meedoen. achteraf word ik ook door de directeur geroepen en roepte hij voor de volledige gang tegen mij. hij zei ook dat hij mijn ouders ging inlichten over de praat die ik gebruikte in de les LO. ik had hier niet bij nagedacht tot ik thuiskwam en mijn moeder me razend zei dat ik volgens de leerkracht LO dit gezegd had in het begin vd les; "Ik ben hier nieuw en ge moet niet te veel van mij verwachten want ik ben ni in mijne goeien." wat helemaal niet waar was! ook zou ik op de vraag "wil je je uurwerk uitdoen en in die zak steken?" gezegd hebben "Ge denkt toch niet dat ik da voor uw 'schone' ogen ga uit doen?" terwijl ik geen van beiden gezegd heb wil de directeur me nu van school sturen. mijn eigen moeder geloofd me niet eens, de enige die twijfelt aan het verhaal van de leraar is mijn stiefvader, maar die geloofd me ook niet volledig, kan iemand me zeggen wat ik hier aan kan doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-10-2010, 11:02
Verwijderd
Kun je niet aan je klasgenoten vragen of zij tegen de directeur willen zeggen wat er écht gebeurde? En aan de docente vragen of zij tegen de directeur wil zeggen dat je dat niet gezegd hebt?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2010, 11:07
Stijn DS
Stijn DS is offline
willen m'n klasgenoten wel, maar de directeur wil er niet naar luisteren. van de docenten weet ik het niet.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2010, 10:03
Verwijderd
Nou ja, als je dat eens rustig aan je ouders uitlegt, laat hen maar bellen met de directeur dan. Laat ze zeggen dat er leerlingen zijn die kunnen "getuigen" van hoe het werkelijk is gegaan, en dat zij als ouders verwachten dat een directeur dingen eerst dingen grondig onderzoekt voordat hij werkelijk leerlingen van school stuurt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten