Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2010, 14:47
FERNANDEZ
FERNANDEZ is offline
omdat hij voor de rechter moest verschijnen wegens zijn discriminerende uitingen over de Islam. Toen de rechtszitting begon even later was de rechtszaak weer afgesloten omdat de rechter zei dat Geer Wilders de discussie vermijd en dant vond Wilders advocaat and Geert Wilders himself alsof je partij kiest. Dus werd de rechtszitting afgesloten en de zaak tegen Wilders kwam voor de wrakingskamer als verzoek omdat Wilders andere rechters wilde. Dit wilde dus zeggen dat de rechtszitting pas weer over een tijdje zou plaatsvinden omdat het veel tijd kost voor andere rechters om het dossier weer intelezen. Maar zijn verzoek werd afgewezen omdat de woorden van de rechter niet betekende dat hij partij koos. Dus gaat de rechtszaak weer door en meer horen we morgen omdat hij dan voor de rechter moet verschijnen)

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-10-2010, 16:50
mathfreak
mathfreak is offline
Pak er eens een woordenboek Nederlands-Engels en een overzicht van de Engelse grammatica bij en probeer het eerst eens zelf.
Oud 10-10-2010, 21:41
Geel
Geel is offline
Moeten we het spel- en grammaticafouten incluis vertalen? :')
Oud 11-10-2010, 10:12
MidoriTsu
als ik jou was zou ik eerst maar eens naar mn nederlands kijken, ziet er ook niet helemaal geweldig uit.... maargoed
ik heb je stukje een beetje aangepast omdat het anders niet te vertalen valt. het is maar dat ik niks te doen heb

Geert Wilders moest voor de rechter verschijnen vanwege zijn discriminerende uitingen over de Islam. De rechtzaak was echter al snel afgesloten omdat de rechter zei dat Geert Wilders de discussie vermeed. Hierop zei Wilder's advocaat dat de rechter partij koos en dienden hij en Wilders het verzoek in voor een andere rechter bij de wrakingskamer. Dit wil dus zeggen dat de rechtzaak pas weer over een tijde zou plaatsvinden omdat het veel tijd kost voor andere rechters om het dossier in te lezen. Uiteindelijk werd zijn verzoek afgewezen omdat de rechter toch geen partij koos. Meer horen we morgen als hij nogmaals voor de rechter verschijnt.

Geert Wilders had to appear in court because of his discriminatory statements about (ik weet niet of hier "the" voor moet) Islam. The court case was, however, soon adjourned/closed as the judge said Wilders was avoiding the debate. Wilder's attorney then said the judge was biased; and he and Wilders requested another judge at the "wrakingskamer". That is to say, the case will be held after a long period of time because it takes quite a while for the new judge(s) to read through the files. Ultimately, his application was rejected because the court was not biased. We shall hear more about this tomorrow, when he will have to appear in court again.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2010, 15:08
arPos
arPos is offline
Geert Wilders had to appear in court because of his alleged discriminatory statements about Islam in general and muslims in particular. However, after mr. Wilders had certified he would use his right to silence the judge said that in the media it showed that mr. Wilders was avoiding discussion and asked if mr. Wilders was in fact avoiding discussion in this case.

Because of this remark the attorney of mr. Wilders claimed the judge appeared to be biased and asked if the judge would accept his remarks on personal note or if the whole court would back up this remark, the whole court took responsibility for the remark so the attorney of mr. Wilders made an objection and asked for the judges to be replaced by others.

If the objection of the attorney of mr. Wilders would have been accepted than that would have ment a big delay because the new judges would have had to prepare and read trough the files, however this objection was rejected by the objection court so now the case can continu with the current judges.

Tomorrow mr. Wilders has to re-apear in court and I will continu to follow the case.

andere volgorde, enige aanpassingen/toevoegingen
Reageren

Regels voor berichten